22 Eki 2008

Bi Düzgün Okuyun

Tövbe ya, facebook çıktı mertlik bozuldu..
Benim doğumgünüm bugün değil, bak okuyun yanında ne yazıyor? O kadarcıkta ingilizceniz olsun artık, bugün değil demekten sıkıldım ayol..

Hem zaten kendisini salladığım da yok, rahat olabilirsiniz..

10 yorum:

♥ Craft Woman ♥ dedi ki...

Bende yeni açtım facebooku 8 aydır kapalıydı delircem msne döndü resimlere amma çok comment geliyor yaasağolsunlar da vakit çok sanırım. Dgünlerini de 3 gün var yazıyor şimdiden kutluyorlar değil mi :)

Adsız dedi ki...

lale'cim, bir kus haber verdi bana, bugun d.gunun diye, eheh...kusun ismi Sevnur bu arada...

en icten sevgilerimle d.gunun kutlu ve mutlu olsun; butun guzellikler, saglik, mutluluk hep seninle beraber olsun e mi canim benim??? :-) bu arada en kisa zamanda istedigin evi bulup bi guzel yerlesmeni diliyorum...

opuyorum cok!?

mucxxxxxxxx!!!!!!

pire xxx

EBRU ve RİMA dedi ki...

Uyuzluklar konusunda uzman sensin ama bende uyuz olduklarımı sayende yazıyorum buraya...ben facebook'a çok uyuz oluyorum yaa.hele insanların ordan birbirine ayıcık şeker çiçek böcek yollaması yokmu ahhh ahhh!

uyuz cadı dedi ki...

evet canım, vakit varken yazıyo millette o gün sandı çok komik :)

uyuz cadı dedi ki...

gülnurcum evet, bugündür kendisi :)
çok teşekkür ederim güzel dileklerin için, ama ben pek önemsemiyorum d.günümü kutlamıyorum yanii..
o dediklerin hepimiz için geçerli olsun :)

bide senin kuşun bana doğumgünü için diye yolladığın mesajı okusan koparsın, insanı doğduğuna pişman eden bi mesaj yani :)))

uyuz cadı dedi ki...

ebru, ben de sinir oluyorum şu facebooka ama naparsın, en güncel dedikodu malzemeleri orada. o da olmasa sıkılırız valla :))

a. gizem dedi ki...

kutlamıyosun belki ama ben kutlucammmmm : LALECİM İYİKİ DOĞDUN ŞEKERİM! seni çok seven bi okuyucu kitlen var :) opüyorum çok :)

uyuz cadı dedi ki...

gizemcim, çok teşekkür ederim..
beni sizler var ettiniz :))

sevnurboray dedi ki...

AAAAA ayıptır yaahuu insan hiçç şaşırır mı??? tövbe tövbeeee arkadaşının doğumgünü ayolll çüşşş..
kimmiş o şaşkın laloş allahın aşkına??? :P ben tanıyorumda... :)

uyuz cadı dedi ki...

aa dimi sevnur hiç olacak şey mi?
kız bi tek sen mi anacım :))