7 Eki 2008

Bikaç Şarkı Daha Olsa...

Gecenin kaçı olmuş, gözlerimden uyku akıyor, hala işlerimi bitiremediğim için bilgisayar başındayım..
Uykum açılsın diye müzik dinliyorum, beş on şarkı koymuşum, çalışırken dalıyorum.. Sürekli birşeyler düşünüyorum, o arada müziğin farkında bile değilim.. Dönüp dolaşıyor hep daha az sevdiğim şarkıda uyanıyorum. Yani kendimi saatlerdir aynı şarkıyı dinliyormuş gibi hissediyorum, sonra da sinirleniyorum 'salak kafa, yine mi tek şarkı koydun listene' diye.
Meğerse bu defa tek değilmiş, ama bilinçaltım kendini bir şarkıya ayarlamış galiba...
Hayatım boyunca hep tek şarkı dinleme laneti yapışmış üstüme..

not: galiba bir de her cümlede 'tek şarkı' deme laneti var. şu kısacık yazıda kaç kere tekrar etmişim, sanki başka kelime yok. şimdi hiç düzeltmekle uğraşamayacağım, idare ediverin beni.

Hiç yorum yok: