1 Eki 2008

Bu Mudur?

Salondaki koltuğumuz çok rahat. Hatta rahat ötesi, insanı içine çekiyor, yutuyor. Uzandığınız an uyku kaçınılmaz hale geliyor.

Bize ilk gelen, samimi olduğumuz yada olacağımız belli olan bir kurbanı seçer biraz ısrarla tam köşeye bir güzel uzatırım. Sonra o kişinin tepkilerini izlerim. Genelde hep 'ayyy, ne rahat bu yaa. biz de böyle birşey yaptıralıım' olur.
Neyse efendim, uzatmayayım. Az evvel işte o rahatlığın içine gömülmüşüm, zaten üşüyorum battaniyeyle zar zor da olsa vücut ısımı belirli bir seviyeye getirebilmişim vee ne oldu? Tabi ki eşim yanıma geldi, şöyle ucundan köşesinden azıcık uzanıverdi. Ama öyle bir noktadaki düşmekle düşmemek arası.. 'Azıcık kaysana düşeceğim' dedi. Ben de ' öbür tarafa uzan' dedim. 'Amaaan şimdi kalkacağım zaten' dedi. Ben kaymayınca 'bak düşüyorum' falan gibi birşeyler söyledi. Bende azıcık öbür tarafa kaydım. İşte felaketler zinciri böyle başladı. Çeşitli rahatsız edecek hareketler eşliğinde mesela battaniyeyi almak, ayaklarımın donması, gıdıklamak, azıcık daha kay demek gibi beni sinir etti. Ben de 'başlicam sana da koltuğuna da ' gibi sinir anında kurulmuş cümleler eşliğinde kalktım gittim.

Şu an mı? Evet şu an kendisi içeride koltuğun en rahat kısmında uzanmış, üzerinde benim battaniyem, Avrupa Yakası' nı izliyor ve kahkahalar atıyor.
Bense yarım saatte zar zor ısıttığım ayaklarımı battaniyemin çekilmesiyle yeniden soğukla buluşturmuş olmanın siniriyle, pofuduk terliklerimden medet umuyorum ve bilgisayarın başındayım...

Şimdi sizlere soruyorum, evlilik bu mudur?

2 yorum:

a. gizem dedi ki...

:)))
kaçırdın mı şimdi avrupa yakasını sennn! burhan yine süperdi şahika ayrı süperdi :)
ben olsam koşar gider, onun tv yi göremeyeceği şekilde ekranı kapardım ki tutsun kolumdan yanıma oturtsun:) güzelce ısıtsın. neden onların üşüme gibi bi problemleri yok lale? bu haksızlık!

uyuz cadı dedi ki...

benim ekranı kapatmama gerek yok ki, zaten kalktıktan 2 saniye sonra gelsene diye bağardı :9 hep olan şey yani. ben kızar giderim o da zorla içeri götürür :)
avrupa yakasını da izledim, bu olaylar son 5 dakikada falan vuku buldu, bence de çok komikti..

bide cidden eşim bi acayip ısı konusunda. yazın hiç terlemez, bugüne kadar görmedim ben. kışın da kalorifer peteği gibi oluyo. sıcaklığı yanından geçerken bile seni ısıtıyo :) klima gibi adam, yazın soğuk kışın sıcak :)
anlamadım gitti, bence de çok büyük haksızlık!