13 Eki 2008

Bunalımlarım ve Ben, Ayrılmaz İkili

Kaç gündür bloğuma birşey yazamadım, hem canım istemiyor hem de çok yorgunum..
Bütün hafta sonu altışar saatlik periyodlarla ev aradık, bir de o yorgunluk yetmezmiş gibi cumartesi akşamı tam 12 misafir için yemek vs hazırladım, eşimin emrivakileri işte!

Geceleri hem yorgunluktan hem de sinir bozuntusundan uyuyamıyorum, istediğim gibi bir ev bulamıyorum.. O kadar sıkıldım ki artık aramakta istemiyorum, aslında emlakcılar, ev sahipleri ve ahır mı ev mi belli olmayan bir takım dört duvar mekanlarla ilgili yazacak çok şeyim var, ama şimdi değil.
Çünkü bir an önce bu yazıyı noktalayıp, tekrardan içinde olduğum bunalıma dönmem gerekiyor...

8 yorum:

a. gizem dedi ki...

lalecim Allah yardımcınız olsun yaa... o gezmeler inanılmaz adam yoruyormuş biz de bi arkadaşa öğrenci evi bakmak için gezmiştik. Bacaklarım kopmuştu :)
bunalım için haklısın. Ama inşallah yakın zamanda gecer, çünküüüü bilirsin seni özlerim hemen :)) artık şimdi tanıyorum da (geçen sefer tanımadan özlemiştim ama olsun)bu sefer daha kıymetli sanki) kolay gelsin şeker ;))

uyuz cadı dedi ki...

gizemcim çok sağol, bittim ben.. o kadar yoruldum, sinirlerim bozuldu. salak salak emlakçılar ve evsahipleriyle uğraşmaktan saçımı başımı yoluyodum. hoş ben yine dayanamadım, bolca tersledim herkesi ama çok kaşınıylar.. yazabildiğim ilk yazımda bahsedeceğim inşallah..

özlemlerin içinde teşekkür ederim, ben de özledim bikaç gün yazmayınca..
bu defaki daha kıymateli, evet :)

Craft Woman dedi ki...

Titre ve kendine gel uyuzum uyuz oldum bak eniştenin emrivakilerine :)

uyuz cadı dedi ki...

gelemedim kendime gerçekten, nasıl sıkıldıysam artık..
emrivaki olur da 12 kişilik emrivaki biraz fazla sanki dimi :)
neyse ki ben pek bulaşmadım yemeklere, artık onca insanı çağardıysan yemekleri de yapıcaksın..

Adsız dedi ki...

yaw bi ev bulup tasinmak, bi de is bulmak cok zordur lale'cim, kolay gelsin...son yillarda her ikisini de toplam 4 ulkede tecrube edinmis ve hala edinen biri olarak soyluyorum, isin ZOR!?ben de buralarda is bulmak icin tirmaliyorum su siralar, biliyorsun...

herseyden once onemli olan sensin, bunu hic unutma; eniste de, emrivaki 12 misafir de umdugunu degil buldugunu yermis hayatim, degil mi???

hadi opuyorum cok...

pire xxx

uyuz cadı dedi ki...

evet gülnurcum, ikisi de çok zor. nedense ben şu an ikisini birden yapmaya çalışıyorum, kafayı yemek üzereyim..
seninki daha da zor, hem başka ülkeler falan..
ne diyim anacım, ikimize de kolay gelsin...

Adsız dedi ki...

lale hnm,bence(nacizane bi tavsiye) emlakçıdan ev aramayın.sahibinden bakmanızı tavsiye ederim.
tabi,özelinize girmek istemem ama,4bin kadar fazla vermek zorunda kaldık biz geçen sene ev alırken emlakçı ücreti olarak.neticede buda emlakçının işidir tabi ama şimdiki aklım olsa sahibinden arardım.
dilerim,gönlünüze göre ev bulur, yerleşirsiniz.

uyuz cadı dedi ki...

iyi dilekleriniz ve fikriniz için çok teşekkür ederim. biz sahibinden de bakıyoruz bi yandan, ama onlar da delirmiş gibi 3 kira depozito istiyolar. bakalım inşallah bulucaz, benim dışımda herkesin hala bir umudu var...