7 Eki 2008

Efsane Geri Döndü

Uzun bir süre ara vermişim ben bu arama sonuçlarıma.. Olmaz ki ama, haydi başlayalım...

Cevher 1:
gerdek gecesi canın çıksın:

-Galiba kanımca bu çocuk seni bıraktı, gitti başkasıyla evleniyor. Çıksın valla, ben de senden yanayım! Evlilik vaadiyle kandırılmış, sonra da yüzüstü bırakılmış bütün saf ve temiz kızlarımız, hepinizin arkasındayım, haberiniz olsun..

Cevher 2:çağla şikelin kalpli kolye nerden alinmis:

- Uyuz oluyorum şu Çağla'yla siteme gelenlerden, çünkü gına getirdiniz. Ama eşimden öğrendim ki gerçekten acayip aranıyomuş internette bu kadın. O yüzden bunlar da bana denk gelenler deyip susuyorum..

Cevher 3:arabama hangi aksesuarları alırsam güzel olur:

- Zevk meselesi be şekerim.. Şimdi benim beğendiğimi sen beğenmezsin, seninkini de ben..
Kafana göre takıl bence..

Cevher 4:arabamın onune ne yazsam sekil:

- Şunu yazıp aradıysan bence kocaman harflerle 'ben bi şapşalım' yaz, cuk oturur!

Cevher 5: sosyete uyuzu ve tedavisi:

- O ne yahu? Sosyete uyuzunun tedavisi varsa ben bunu Sevnur' da uygulamak isterim. Kendisi Nişantaşı' nda çalıştıktan sonra ciddi ciddi bu hastalığa yakalanmış olabilir..

Cevher 6: karisini maymuna benzeten koca:

- Anacım bazı kadınlar da cidden maymuna benzeyebiliyor, ama öyle yüzüne yüzüne de söylenmez yani. Ayıpladım...

Cevher 7: kocamla nasıl bi çılgınlık yaparım:

- Sen bu zeka seviyesiyle bence en büyük çılgınlığı evlenerek yapmışsın. Neden dersen, mazallah birgün ürersen ülkemizin geleceği için büyük bir tehdit olabilir.
Herzaman söylerim, bazı insanlar ürememelidir. Genelde çirkinler için kullandığım bu cümleyi şimdi bir istisna yaparak senin için kullanıyorum.
Evlenince buldumcuk olmuşsun bakıyorum..

Cevher 8: gereksiz kişileri hayatımdan çıkarıyorum:

- İşte budur!

Cevher 9: fikretin kaynanasından çektiği bölümler:

- Hepsi.

Cevher 10: avon hesabıma para yatmış mı:

- Banka hesabına baksana akıllım!

Cevher 11: arkadaşlarınız bi neden yokken size küsmüş:

- Amaaan, dert ettiğin şeye bak. Salla gitsin.. O arkadaştan sana fayda gelmez zaten..

Cevher 12: benim hayattaki tek bi şeyim var oda aşkım:

- Eee, bize ne? Daha doğrusu Google' a ne? Buldumcuk şey.

Cevher 13:converse ayakkabıyı ayağımdan bir numara küçük aldım sorun olurmu:

- Olur tabi, ayağını sıkar akıllı...

Cevher 14: ellerden elektrik çakması:

- Bana da olur bazen, nedenini biliyorsan bi zahmet yazıver..

Cevher 15: eşin kel kalırsa resmi nasıl olur gogle abi:

- Kedi totousuna benzer, benden söylemesi..

Cevher 16: google "bunu mu demek istediniz?" demesin:

- Sen sanıyosun ki bütün bu konuşulanlar Google' ın kulağına gidiyor. I ıh, gitmez..

Cevher 17:harika popo:

- Sapık erkek, hemen çık sitemden! Hadi çıkmadın o zaman Cameron Diaz yazarsan daha sağlıklı sonuçlarla karşılaşabilirsin bence..

Cevher 18: harikalar diyarında yemek yemek istiyorum:

- Ben de Alice olmak istiyorum..

Cevher 19: insanları uyuz edecek komik cevaplar:

- O biraz pratik zeka işi canım.

Cevher 20: kendi kendini davet ettiren misafir:

- Ayyy, en sinir olduğum şeydir! Bir de eşinin sana sormadan davet ettiği misafir vardır, o da fena.

Cevher 21: kısa çizme etekle gidermi:

- Bence süper gider.. Hele bu kış çok moda.

Cevher 22: lüküs hayat yanda gel keyfine bak:

- Ooooh, mis. Sen çözmüşsün arkadaşım olayı..

Cevher 23: manyak bi kadından kurtulmak:

- Bilemeyeceğim...

Cevher 24: kötü kaynanadan nasıl kurtuluruz:

- Zehirle, yada kocayı boşa.

Cevher 25: kısa saçta nasıl imaj gider:

- Kısa saç kullanan biri olarak hemen yanıtlayayım, bir kere bisiklet yaka yada gömlek tarzı şeylerden kaçınıyorsun, seni erkeksi yada çocuksu gösterebilir. Tercihen boynu açık kıyafetler daha hoş durabilir. Çok büyük küpeler kanımca yakışmaz, daha ufak tefek aksesuarlar takabilirsin. Ama kolyede coş mesela, büyükte süper olur, nasılsa yakası açık kıyafetler giyiyorsun. Sonbahar ve kışın da şalları kullanmanı tavsiye derim, hoş durur..

Cevher 26: patates uyuzu resimleri:

- O ne ki?

Cevher 27: sevgilinle neler konuşulur:

- Bence sen susta, gözlerin konuşsun. Zira bu zekayla konuştuğun an kaçar adam..

Cevher 28: selena dizisinde giydiği hırka modeli:

- Yaa, Selena' da zaten dizi başladığından beri sadece bir tek hırka giymiş. Hemen bulursun..

Cevher 29: se desin bi zamanlar etrafımda yalakalar vardı hani nerde şimdi ?:

- Bu insanlar böyle anacım.. İflas mı ettin sen? Yapacak birşey yok, hayat devam ediyor..

Cevher 30: regli mezara gidilirmi:

- Aman haa! Çok büyük günah..

Cevher 31: yorkshire terrier regl olur mu:

- Bunun hayvanın cinsiyle değil cinsiyetiyle alakası vardır. Bütün dişi kediler ve köpekler regl olurlar. Kedilerinki genelde hissedilmezken köpekler için yapılmış özel pedler ve çamaşırlar mevcut. Bence bir pet shopa uğra.

Cevher 32: zengin kocam da yok işim de yok:

- Benim de şu an işim yok. Ama zengin olmasa da sevdiğim ve beni seven bir kocam var. Sen de o da mı yok?

Cevher 33: ara anamın donları:

- Onları google yerine evde arasan belki daha kolay bulursun. Google Map o kadar gelişmedi diye biliyorum ben..

Cevher 34: kış için domates rendele dolaba koy:

- E kooy.. Bütün işlemi yazmışsın zaten, ne kalmış ki geriye? Çok merak ediyorsan Cafe Fernando'ya bak, yazmıştı birşeyler..

Cevher 35: kaynanadan nasıl kurtulunur:

- Söyledik ya!

Cevher 36: 7 kişilik aileye ne kadar pilav gider bi akşamda:

- Ufakca bir bardaktan iki kişilik çıksa, en az üç bardaktan yapman lazım şekerim. Ama pardon sen bu kişilerin 'aile' olduğunu belirtmişsin bak o gözümden kaçmış. O zaman iki bardakta yeter!?!

Cevher 37: cırkın necla cırkın necla:

- Sen öyle dedin ya o kız çirkin oldu değil mi? Hiç kıskanma, fıstık gibi hatun.
İki kere yazmışsın, bir de kırk kere yazmayı dene, belki o zaman olur.

not: heyt be! yazıya bak, hey maşşallah.. şimdi yazayım da, işe girince zor valla bu kadar uzun..

6 yorum:

pammuk dedi ki...

Vallahi ben inanamıyorum ne insanlar var :) o değil de patates uyuzu hakkında fikir sahibi olursan bir haber eder misin?=)

a. gizem dedi ki...

yazı süperrrr,arama kayıtları ayrı süper ama senin cevaplar süper otesi!
dünkü yogun iş günümden dolayı ancak okudum.
ama gene şonuç değişmedi : Bir Banka. Sessiz bir birim. Deli gibi gülen bi kız.
Üstelik müdürle karşı karşıya oturuyorum. Sence bu gülücükler (sessiz olmaya çalıştım) beni işten attırır mıııı?

uyuz cadı dedi ki...

canım gecenin bir yarısı yazdım zaten ben de bu yazıyı, geçe kalmamışsın yani :)
eğer ki sırf gülüyosun diye seni işten atarsa hemen bana söyle cümle aleme rezil edeyim onu burda

uyuz cadı dedi ki...

kanımca çiftçilerin başına bela, patateslere bulaşan bir hastalık gibi birşey..
yani tamamen uydurdum ama çok komik bişey cidden, öğrenebilirsem ayzarım tabi.

Adsız dedi ki...

bu zeka seviyesinde insanların internet kullanmaları kesinlikle çok yanlış.
bu arada bunları okurken aklıma bişiler geldi.bir ara kurtlar vadisi fenomeni vardı.gazetede okumuştum.adamın biri 3-4 kişiyi öldürüyor,cebinden nüfus kağıdı çıkıyor ve adı soyadı kısmında polat alemdar yazıyor..
bir de dizinin bir karakteri daha varmış çok beğenilen(!)o öldüünde,diziden çıktıında de bazı sevenleri(!)evlerinde mevlüt okutmuşlar.
şaka gibi!

uyuz cadı dedi ki...

nüfus kağıdını bilmiyodum ama ölüm ilanını duymuştum.
cidden şaka gibi!