7 Eki 2008

Her Halta Karışan Erkek Profili

Örnek: eniştem..
Adamı deli eder! Ablamın herşeyine karışır. Yaptığı alışverişten, yemeğe koyması gereken baharata kadar. Ama kendisinin evle ilgili hiçbir tecrübesi de yoktur, safi çenedir.


Markete gideriz, 'Leyloşum, onu bırak bunu al. Daha güzel'. Ay sana ne acaba? Sen evi silmek için hangi deterjanın daha iyi olduğuna nasıl karar verebilirsin ki?
Hemen karışırım ve aramızda şuna benzer bir diyalog gelişir;

- 'Ay sen hiç yeri sildin mi?'
- 'Hayır'
- 'Hiç kirlettin mi?'

- 'Evet'

- 'Kim siliyor peki?'

- 'Leyloş'

- 'O zaman susucaksın arkadaş! Kadını daha fazla hasta etmeyeceksin..'


Bana bile karışıyor ya adam!
Bizi bazen pazara götürür, orada olma amacı arabayla alsın, götürsün. Para versin, biz dolaşırken aldıklarımızı ona verelim taşısın, sonra eve geri bıraksın, budur!
Ama yoook, o çene durur mu? 'Onu almayın bak şurada daha bilmemnesi var', 'bak aynısı daha ucuz' bıdı bıdı bıdı bıdı...


Geçen gün de yemek yapıyorum, oturmuş elinde gazete oradan bana laf atıyor.
-'Ona köri koy köri'.
Ben zaten koyacaktım ama sırf gıcıklığına 'koymuyorum' dedim.
-'Ama öyle güzel olmaz ki, koyman lazım'..

Döndüm,
-'sen hiç bu yemeği pişirdin mi?' dedim, cevap yok gazeteye bakıyor.
Bir daha tekrar ettim, 'ama koymak lazım' gibi birşeyler geveledi.

- 'Ben bunu mu sordum sana, pişirdin mi?

- Kısık ve alttan alttan bir sesle 'Hayır'

- 'O zaman susacaksın' dedim, hayret sustu!

Dün de yine markette ablamı uyuz etti, ben de O' nu uyuz ettim. Hoş ne yaparsam yapayım bana uyuz olmuyor ne işse anlamadım.
Her dakika peşimde dolanır, 'aman da baldızım baldan tatlıdır' falan deyip öpmeye çalışır, öptürmem! Diyeceksiniz ki adama ne kötü davranıyorsun. Dışı seni içi beni yakar diyeyim o zaman, bu kadar herşeye karışmasa belki de daha iyi davranırdım..

4 yorum:

pammuk dedi ki...

ay aynı insan tipi bizde de var.benim eniştemde aynıdır.Özellikle mutfak konusunda annemi sokmaz kadın girdi mi peşinden o da girer.Hayır annemin en kıl olduğu durumdur mutfakta ona karışılması.Ağlayacak gibi oluyo zavallı.
-Anne bunu koydun mu?
-Anne bu fazla gelmiş
-Anne şunu da ekle bence
Annemde ise nefret dolu bakışlar:)
kıssadan hisse:sevmiyorum bilmiş erkekleri;boğasım geliyo:):)

uyuz cadı dedi ki...

o zaman annene tavsiyem benim gibi ufak adımlarla çaktırmadan onu alt etmek :)
küçük küçük sorsun, ama yaptıysa biliyosa ona bişey diyemicem..
kaderine küsücek mecburen :)

pammuk dedi ki...

yapmııış maalesef ablam yemek konusnda yeteneksiz eh eşi de aynı derecede istekli olunca herşeyi biliyo :)Ama hissediyorum annem fena yapacak :):)

uyuz cadı dedi ki...

bayılırım o fena yapmalara ben :)
keşke o an orada olabilsem hehe