18 Eki 2008

Her Yere Kocasını-Karısını Götüren Çekilmez Tipler

Neden ki? Yani niye heryere kocanı da götürüyorsun?

Ben miyim uyuz şu dünyada? İstemem öyle heryerde birlikte olmak. Kendime de ayıracağım özel zamanlarım olmalı.

Bir arkadaşınla buluşursun, ailenle özel vakit geçirmek istersin yada kendi kendine kalmak istersin. İstemez misin? Sadece ben mi isterim?

Bence azıcık ayrılın ya, kendi kendinize alan ve zaman yaratın. Yapışmayın yani, vıcık vıcık iyy..

Okuldan arkadaşlarla buluşma planları yapılıyor, hemen 'aa kocam da geliiiirr'. Nereye geliyor? Gelmesin kardeşim, işi ne? Hem adam sıkılır, sen yıllarını geçirmişsin o insanlarla. Ne alakası var, ne anısı var, niye getiriyorsun adamı?

Adamın gelmek sitemesi de ayrı bir garip, şahsen ben gitmem. Sıkılırım diye tuttururum hep. Hiç işim olmaz yani, tanımadığım insanlarla ne konuşacağım? Herkes eğlenecek, ben pinekleyeceğim.

Haa sonra bir de 'aa karısına bak, burnu mu büyük sanki? ya bu çocuk okuldayken bir kızla çıkmıştı adı bilmem neydi hatırladın mı? hah, işte o kız bundan güzel değil miydi Allah aşkına? gitmiş, bunu bulmuş.. olacak şey değil, yakışmamışlar' falan muhabbeti yapılır.

Ben zamanında çok yaptım da, oradan biliyorum. Hiç çekemem, dalarım.
Hoş zaten bana ne kusur bulacaklar bilemiyorum ama :)
Mesela şunlar rahatlıkla olur;
- aa çok güzel kız bu ayol, iyi bulmuş valla (tamam bu eleştiri değildi, kabul)
- aa çok asık suratlı bu ayol, bi havalara girmiş
- ne ters ters baktı bana şimdi, duydu mu ne
- ay ne sigara içer, ne içki.. sinir etti beni bak. bi de durmadan dumanı iteleyip duruyo
- bak sürekli gidelim diyo görüyo musun? rahat vermez bu çocuğa bu. ömrünü yer valla
- ayol yemekleri de beğenmedi hasbam
gibi gibi uzayabilir...

Herneyse, götürmeyin heryere karınızı kocanızı. O yokken de siz vardınız..

10 yorum:

♥ Craft Woman ♥ dedi ki...

aynen ya bazen ende uyumsuz çiftleri görünce sıkıntı basıyor.Uluslararası Arkadaşlık Ödülü / Friendship Around The World Award ÖDÜLÜ YAZIMI OKU SENDE VARSIN.:)

Mr.Paradise dedi ki...

:) haketten hak verdim sana insanın yalnız kalabileceği dakilar olmalı haklısın yani

Emin'in Annesi dedi ki...

Şekerim benim zaten koca yok ortada.Kah orda kah burda ben mecburen düğüne, derneğe,cenazeye,gezmeye kendim daha doğrusu oğluşumla gidiyorum:)Oğluşuda bırakmalımıyım uyuzcum:)

uyuz cadı dedi ki...

yok oğlunu bırakma, en yanından ayırmaman gereken kişi o bence :)

uyuz cadı dedi ki...

Mr.Paradise dimi ama? hayat öyle daha tatlı oluyo bence..

uyuz cadı dedi ki...

aa o neymiş craftcım, hemen bakayım..

İLKAY dedi ki...

Haklısın, her dakika burun buruna olmazki canım. Dip dibe bir hayat o maçına gitsin ben arkadaşlarımla bir kahve içmeye. Herkes bir nefes alsın ama dimi. Bak ben de en çok neye mana veremem biliyormusun... aynı işyerinde çalışan karı kocalara. Ahh yazık onlara yahu 24 saat x bir ömür= kabir azabı. Ben 2 ayda biterdim herhalde:)))

uyuz cadı dedi ki...

ilkay, tarafımdan bizzat denenmiştir ve kesinlikle tavsiye edilmemektedir!

SU dedi ki...

ya valla ben iş görüşmesine kocasıyla gelen, sonra o işe kabul edilip (kocasıyla iş görüşmesine geleni kim kabul eder orası ayrı konu) ilk iş günü yine kocasıyla geleni ve ilk bir kaç saati dip dibe masada oturanı bilirim bunun üzerine örnek tanımam :))

uyuz cadı dedi ki...

ben de bunun çocukluk arkadaşım versiyonunu biliyorum, o da annesiyle aynı şeyleri yapıyodu sürekli. ilk günüymüşte bulamazmışta, koskoca kız..
yollarımızı ayırdım desem şaşırmazsınız herhelde.