13 Eki 2008

İbreti Alem Olsun!

Yazasım yok ama fotoğraf koyup rezil edesim var.

Tarih sırasına göre gidelim;
İlk fotoğraftaki cuma sabahı yolum 'ne yazık ki' e-5' e düşmüşken 'yuh!' deyipte çektiğim bir afiş.
Galiba bu afişleri direk yurtdışından getirmişler, herhangi bir Türkçeleştirme yada en azından sesli harfleri düzeltme yapılmamış.. Geldiğimiz noktaya bakın!
İlk önce 'o ne öyle store falan, amerika mı burası' dedim, ama alttaki Nişantaşi' yi görmemişim.
Yuh diyorum, utanın diyorum. Bari zahmet edip Nişantaşi' nin noktasını atsaydınız.. Yada çok özendiniz tikiler gibi 'nişantaş' deseydiniz, o zaman daha az göze batardı. Hoş benden başkasının gözüne batıyor mu acaba?



İkincisi cuma akşamı girdiğimiz bir dükkanda eşim birşeyler alırken benim pineklemem sonucunda gözüme çarpan bir kare.
Kıro olunur, ama bu kadarını görmedim.

Bu arada o tek paça neden kıvrık anlayamadım, ayakkabı reyonundalar ama ayakkabı denemiyorlar. Hani tek paçayı kaldıralım da bakalım ayakkabı nasıl duruyor falan değil mevzu.
Öyle, içinden gelmiş tarz yapmış kendine..


Bu da felaket emlakcı gezmelerimizden bir fotoğraf.. Karşımda oturan amca sabahın 10'unda üşenmemiş tam takım gelmiş oturmuş, ama yaşlı ya üşüyor zavallı...

Bu da ne böyle? Sanki çok temiz de orası, bir de pislettirmeyin falan yazmışlar.
Sokak köpekleri yapabilir mi peki?


Bu da enson fotoğraf, şirinelere baksanıza. İkisi de aynı renk, aynı oturmuşlar ve aynı yöne bakıyorlar. Baktıkları yerde de birşey yok, muhtemelen uçan kuşları kesiyorlardı..
Yerim sizi ben!

12 yorum:

a. gizem dedi ki...

oyyyyyyyyyy
oyyyyyyyy :) o yediğin kedilerle başlamak isterimm! ben de yesem onları olmazzzz mı? aşklarımmm !



neyse diğer fotolara geçiyorum : İğrençsiniz! Uyuzumu uyuz ettiyseniz beni de uyuz ettiniz. Nokta! :p

pammuk dedi ki...

Görmedim yok yok nolur görmemiş olayım dedim bir daha baktım ki gerçekmiş ne o paçalar ya!!Allahım hiç mi akılları yok tek paça yukarda da neymiş!Ankara'da moda şimdi yakaların kalkması İstanbul'u da öğrendik :)))

uyuz cadı dedi ki...

ye ablası ye, çok şekerler..
beni her uyuz edene uyuz olmaya kalkarsan işin çok zor, baştan söyliim de :)

uyuz cadı dedi ki...

pamukcum o yaka olayı istanbulda da moda, daha çok bakırköy gençliği arasında popüler diyebiliriz..
bu paçalr da moda olur yakında :)

Craft Woman dedi ki...

allah o tarzının cezasını versin sonradan görmeler ya :) dede çok seksi ama kurban olurum ya

uyuz cadı dedi ki...

o dede on dakikada bir 'memleket nere sizin' diyip durdu, hasta etti beni.

Yeliz dedi ki...

lale,dedeye bayıldım ya hava çok soğudu başka çaresi yok ne yapsın:) bu arada sizin gri eşofmanlı haliniz çok sevimli!

uyuz cadı dedi ki...

ay yeliz biz diiliz ooo!
mağazadaki kırolar :)

Yeliz dedi ki...

bir şaşırtmacaydı tepkını merak ettim :)))

uyuz cadı dedi ki...

hehe :)

Adsız dedi ki...

bi ara herkes paçalarını ayakkabılarının içine sokuyodu,tozlukla fln.beeneni vardır elbet,ama bana itici gelodu.
pislettirmein,ayrı bi komedi ztn:)

uyuz cadı dedi ki...

evet haklısın, o da ayrı bi felaketti yani..