8 Eki 2008

İlla Uğur Dündar'la Karşı Karşıya Getireceksiniz İnsanı

Ay şu Blogger insanı sinir eder!

Sürekli birşeyleri değiştiriyor. Canları sıkılıyor herhalde, zırt pırt onu bunu değiştir.

Ne güzel alışmıştım kontrol paneline, caaart dediler bir anda yenisini yapıverdiler. Günlerce kullanamadım doğru dürüst, eskisinde ne güzel okumak zorunda kalmıyordum butonların yerini ezberlemiştim.
Hadi onu sineye çektik, şimdi de yılların 'kontrol paneli' olmuş sana 'kumanda paneli'.
Onu da geçtim 'yeni yazı' yı bir kalemde hiç acımadan 'yeni kayıt' yapıvermişler..
O ne be? Okul müdürü müyüm ben, yeni kayıtmış. Bari 'yeni kayıt'lar için rüşvette isteyeyim, Uğur Dündar da bassın beni, tam olsun!

4 yorum:

a. gizem dedi ki...

lalecimmm, evet evet çok haklısınnnn! blogger da bütün suç dimi hayatım?
bi de lale sana bi soru sordum rezil olmaktan korkuyorum o soruyu sadece sen oku tamam mı:)
diğer arkadaşlar da okurlarsa çaktırmasınlar :)
beni "Yazılar kaydol" umu da blogger kaybetti arkadaşlar valla ben bişi yapmadım :P

uyuz cadı dedi ki...

haha evet evet herşey bloggerın suçu, adamı hasta eder!
o soruyu da kimse de okumasın, bizi hasta etmesin!

Craft Woman dedi ki...

Kızım sen varya benim gibi manyaksın ama o kadar doğruki yazdıkların çok şekersin sen yaaa

uyuz cadı dedi ki...

senin gibi manyaksam, şekerliğim de sana benziyo demektir :)