16 Eki 2008

İngiliz Emlakçı

Dün ingilizce klavye kullanıyormuş gibi sürekli 'ı' lara 'i' diyen aptal emlakçının telefonda tutmak istediğimiz evin sahibine 'kayinbabasi burada, kayinvalidesi burada, gelin kunuşin' demesine ne kadar uyuz olduğumu size kelimelerle anlatamam!

Annemle babamın birinci sıfatları benim annem ve babam olmalarıdır, eşimin 'kayinbabasi ve kayinvalidesi' değil!

Orada sinirden ofisin dışına çıkmış hem eşime hem onun 'kayinababasi ve kayinvalidesine!' söylenirken eğer kendileri beni tutmasaydı, şu an nasıl morarttığımı yazıyor olabilirdim.

Her haltta tutun zaten, aman ne iyi oldu..

4 yorum:

Craft Woman dedi ki...

He valla ya bende sinir oluyorum şekerim

uyuz cadı dedi ki...

iki tane çakasım geliyo

a. gizem dedi ki...

bak ben de sinir oldum şekerim, boşver, 2 tane çaksan da anlamaz bunlar...

uyuz cadı dedi ki...

anlar anlar, bi şirret ki sorma.
şirret ingiliz :)