20 Eki 2008

Not Sinsilesi

Bugün ayın yirmisi, ben yazmışım 35 yazı.
Kıymetimi bilin, benim kadar verimli başka bir blog var mı? Düzgünce okuyun çıkın bakalım...

not: netten bulduğu resimleri paylaşan blogları saymıyorum, benim gibi yazacak çatır çatır, satırlarca...

not not: bir yandan da 'vay be ne psikoloji var bende, amma her halta uyuz oluyormuşum' demeden edemiyorum..

not not not: deminden beri susuzluktan öleceğim, bi kalkamadım bloğumun başından..

not not not not: sonum hayır olur inşallah...

4 yorum:

EBRU ve RİMA dedi ki...

Sonun hayırlı olsunda yazmaya devam et,bu gün farkına vardım bu bloğun. dedim "buda nesi?" neden daha önce rastlamamışım okunası ne çok şey varmış dedim ve daldım içeri.En dipden en köşeden başlayacağım fırsat buldukça okumaya, takip edilenler listesine ekledim, bakalım,nelere uyuzmuşsun.
Sevgiler:)

uyuz cadı dedi ki...

ebru ve rima, hoşgeldin öncelikle.. yazdıklarımı beğenmene sevindim, ama benim bu konuda sonum hayır olsa da öyle bi karaktere sahibim ki daha çoook şeylere uyuz olurum merak etme.. uzun zaman yazacağım yani :)
sana iyi okumalar diliyorum ve şimdi senin bloğuna zıplıyorum bakalım ben neler okuyacağım...

www.pureabsinthe.com dedi ki...

Kendi turumden birini gormek mutlu etti beni =)) Uyuz uyuz okuruz artik :)

uyuz cadı dedi ki...

hemen bakmalıyım :)