21 Eki 2008

Sakıncalı Malzeme

Bir insanın eşi tarafından beğenilmesi, yetenekli bulunması ne güzel şeydir değil mi?
Herkes evet diyor şimdi.. Ama benim için bazen kabus olabiliyor.

Web sitemi yeniliyoruz, yani bloglarım değil de içinde gerçek dünyaya dair belirtiler olan, paranın esiri olmuş uyuzun çalıştığı yerlerde vaktini ve ruhunu satarak yaptığı tasarımlar vs lerin olduğu, şu anki tasarımından pek hoşlanmadığım sitemden bahsediyorum, portfolyo sitem..

Eşim sağolsun çok güzel bir tasarım yaptı, nedense kendim için bir site tasarımı yapamadım. Şu ankini ben yapmıştım ve online olduğu günden beri değiştirme planları yapıyorum.
Neyse konu içerikle ilgili.. Ben tasarımlarımı ve illustrasyonalrımı koymak istedim, eşim tutturdu fotoğraflarını da koyalım diye. Çok seviyorum fotoğraf çekmeyi, hepte çekerim ama bana hiç profesyonel gelmiyorlar. Belki bu işten pek anlamayan biri için estetik gelebilir ama beni kesinlikle tatmin etmiyorlar, paylaşmaya değer bulmuyorum..

Delirtti beni, koyalım koyalım diye. Sonra o bitti, uyuzcadı'yı da koyucakmışım. Ay niye herkes okusun ki bloğumu? Zaten ben çevremde bilinsin istemiyorudum, yayılıverdi bir parça ama neyse artık.
Özel şeylerimi yazdığım, sonuna kadar saçmaladığım, abuk subuk atıp tuttuğum bloğum neden cv'mi yollayacağım ajanslara malzeme olsun?

Ama ben senin derdini biliyorum beyefendi, içinde seninle ilgili birşeyler olan yazılarımdan kurtulma çabasındasın..
Bana 'içindeki sakıncalı yazılarını çıkar, adını soyadını da yaz' dedi. Neymiş ki o 'sakıncalılar'? Sanki 18 yaş üstüne yönelik yazılar yazıyorum, sakınca dediğin kendisine laf attığım yazılardır.

Güzelce söyledin, silmedim, şirinlik yaptın, silmedim. Şimdi de aklın sıra beni oyuna getireceksin.. Yemezleeer..
Çıkartmıyorum canım, yazmaya da devam edeceğim. Beni sinir etme, malzeme de verme o zaman böyle dertlerin olmaz, hıh!

3 yorum:

EBRU ve RİMA dedi ki...

"Beni sinir etme malzemede verme o zaman"gayet güzel bir son, gayet güzel bir cevap olmuş.İnsan bu cevapdan sonra bişey diyemez zaten bi parça tırsar gibime geliyor o nasıl sert tavır yazıyla bile hissettiriyor kendini.

uyuz cadı dedi ki...

bunları söylemekle bile bana bir malzeme verdi işte, al yeni bir yazı daha :)
azıcık aklını kullansın :9

uyuz cadı dedi ki...

bu arada öyle sert falan olabildiğimde yok ne yazık ki. eşime ne zaman terslensem cevabım hep kahkaha oluyo, nedenini bende çözmüş değilim..