9 Eki 2008

Sinir Zıplatın, Başka İşiniz Yok.

Efendim güzide 'sanatcı'mız Sibel Can “Kriz öncesi sahne kostümlerine yılda en az 300 bin YTL harcıyordum. Şimdi ise eski kıyafetlerimi giymeye başladım. Bir elbiseyi en az 10 kez giyiyorum. TV programlarında, bayi toplantılarında ve sahne aldığım mekanlarda aynı kıyafeti giyiyorum. İki aydır yeni ayakkabı ve çanta da almıyorum. Geçen sezondakileri giyiniyorum. Şu anda beni en az 10 yıl idare edebilecek kadar kostümüm var. Hepsi yeni gibi duruyor'' demiş..

Vah vaaah, çok üzüldüm kendisine.. İki ay çanta almamak ne demek?
Ya bunlar bizimle dalga mı geçiyor?!
Sanki uzayda yaşıyorlar, bu ülkenin şartlarını, yaşayan insanların nasıl geçin(eme)diklerini, asgari ücretin, emekli maaşının yaç ytl olduğunu bilmiyorlar mı? Herhalde azıcıkta olsa biliyorlardır, o zaman ciddi ciddi insanlarla dalga geçiyorlar.
Şu söylediği rakamlara bakın, yok yılda kıyafete 300 bin ytl harcıyorumuş, o da sadece sahne kıyafetleri!
Bir de kısıntı yaptığından falan bahestmiş, millet o kısıntıyı çocuğuna aldığı ekmek sayısında yapıyor, sen bunları söylemeye utanmıyor musun?

Çok paranız olsa da, hiçbir maddi sıkıntınız olmadan yaşasanız da bari bunları böyle milletin gözüne gözüne sokmayın! Ayıptır.

9 yorum:

a. gizem dedi ki...

çok haklısın!

uyuz cadı dedi ki...

bence de :)

Craft Woman dedi ki...

bravooo alkışşş :) sıkılmıyorum seni okurken buna da ekstra bravo.

uyuz cadı dedi ki...

merci şekerim :)

Adsız dedi ki...

uyuzsun muyuzsun ama haklisin simdi sen yakinda kizarsinda gelip okuyorlar yorum birakmiyorlar diye al sana yorum
down under dan selamlar
aueesi

Adsız dedi ki...

yaw inanamiyorum, resmen saka gibi...artik yakinda bu insanlar koskoca televizyonun karsisinda "ekmek yiyemiyorsaniz pasta yiyin" de demeye baslarlar!?

pire xxx

uyuz cadı dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
uyuz cadı dedi ki...

evet pirecim, aynen öyle valla..

uyuz cadı dedi ki...

evet uyuzum muyuzum ama ben her konuda haklıyımdır :)
benden de size selamlar!