1 Eki 2008

Tatil Güzeldir, Gerçek Hayat Kaçınılmaz!

Efendim etrafımda ve blog camiasında o kadar çok tatil seven insanlar var ki..
Tabi ki de tatil güzeldir, hatta harikadır. Sizi tazeler, ruhunuzu dinlendirir, süper hissedersiniz. Ama bu kadar çok tatil yapmak normal mi? Bence değil..

Yılbaşında, her bayramda, yazın defalarca, kışın hafta sonlarında, utanmasalar kar tatilinde bile hemen valiz toplayıp kaçacaklar biryerlere.. Zaten her daim hazırda duran, içi dolu bir valizlerinin olduğundan şüpheleniyorum.

Gözümüz yok şimdi, gezin tozun tabi. Ama be kardeşim nedir bu gerçek hayatınızdan kaçma çabanız?
Hiç oturup düşündünüz mü? Bence hiç birşey için geç sayılmaz, biraz kafa yorun.

Nelere mi? İşte şunlara;
- Ben neden her fırsatta evimden ve yaşadığım şehirden kaçmak istiyorum?
- Eşimden mi memnun değilim? (eğer tatillere çift olarak gidiyor ve sonuçtan memnun kalıyorsanız bunu sormayın, gerek yok.)
- Bir önceki soruya cevabınız evet ise, Selin Karacehennem' e gidin. ''Değilse bu satırı atlayın.''
- Evimden madem bu kadar çok kaçıyorum, demek ki onu sevmiyorum. ''O zaman taşının.''
- İşimden mi uzaklaşmak istiyorum? ''O zaman iş değiştirin.''
- Hayatım çok mu stresli? ''Canım ne alakası var şimdi? Evdeyken streslerinden arınamıyor musun? Cevabın hayır ise o zaman iki satır üste zıplayın ve dediğimi yapın.''
- Param çok geliyor, bana rahat batıyor, artık harcayacak yer bulamıyorum. ''O zaman git bir barınağa yardımda bulun, hayvanlar açlıktan yavru olanları yiyor. Bu bir gerçek. O koca totonu dolaştıracağına bir işe yara.''
- Yada bloğumda böyle bir atmosfer yaratmak hoşuma gidiyor. Aslında beş param yok ama tatildeyim demek havalı oluyor. ''O zaman bir psikoloğa git.''

Benim aklıma başka birşey gelmiyor, geleniniz varsa yazsın öğrenelim..

Bu kadar çok tatil yaptığınız için gündelik hayatınız size tatil arası 'tatil' gibi geliyor olabilir. Belki de bu şekilde onu çekilebilir kılıyorsunuzdur..
Ne bileyim, hangi açıdan bakarsam bakayım bir garipsiniz arkadaş!

Hiç yorum yok: