10 Kas 2008

1 Ünlücük + 5 Dişi

Bugün eski evin doğalgazını kapatmak için İgdaş' a gittim.
Eşimin üstüne olduğundan ne evlilik cüzdanı ne kimlik hiçbir işe yaramadı. Bir türlü kapatmama izin vermediler, en son küçük ibo gibi boynumu büktüm, gidiyordum kadın halime acıdı da kapattı.

Ben o kargaşanın içindeyken millet başka şeyin derdinde..

Bir tane 'ünlücük' gelmiş, doğalgaz işlemleri için elinde dosyalar koşuşturuyor. 'Ünlücük' dememin nedeni, o ün biraz babadan kalmış, bir de çakma.

Sen madem meşhursun, ne işin var İgdaş'ta? Hiç Sibel Can'ı İski' de gören var mı? Neyse, dediğim gibi hem babadan kalma hem de pek popüler değil kendisi.

Ama içerideki kızlar durur mu?
Birisi kıpkırmızı olmuş, oradaki kadına ''ay ablaaaaa, bana göz kırptııııaaaa'' diyor, diğeri ''yaşım geçti, ah benim gençliğim olsaydı şimdii'' bakışları atarak ''hııı??'' diye dinliyor, bir tane kıl aradan çıkmış kızın iki dirhem sevincini gırtlağına dizerek ''o da insan biliyorsun dimi?'' diyor, teki ''ben de ünlü olabilirdim aslında ama babamgiller bırakmadı'' diye düşüncelere dalıyor, ben de orada ''amaaan bunlar da her gördüklerini beğeniyolar insanın azıcık kriteri olur cık cık cık'' diye düşünürken bir yandan da doğalgazı kapatma derdindeyim..

Ah ''ünlücük'' bir göründün bak hepimizi bir haller aldı..

16 yorum:

EBRU ve RİMA dedi ki...

Biz öğrenemeyecekmiyiz kimmiş bu ünlücük?
Merak edicez şimdi :)
cık,cık ,cık...

uyuz cadı dedi ki...

ebrucum kendisi hakkında o kadar attım tuttum ya isimi vermiim dedim :)

babası mimar, bilen bilsin artık :)

a. gizem dedi ki...

he heee :)
ben en çok sibelcana güldüm :))

uyuz cadı dedi ki...

heh gizem, sibel can'ı elinde dosyalarla iski'de düşünmek komik tabi :)

Sagır Kedi dedi ki...

Ya ben Hakan Ural diyecektim.Babası da ünlü dedin ya bide acaba dedim Sibel Can'ı ipucu olarak mı verdin falan diye düşündüm.Ya bilemedim gene mimar diye bildigim bir Erol Evgin var ama onun oğlu öyle ahım şahım bir şey degil ki:))

uyuz cadı dedi ki...

haha sağırkedi ilahi :)
umarım hayatım boyunca o hakan uralla karşılaşmam. sürekli dişlerini yalıyo, beni hasta ediyo

Sagır Kedi dedi ki...

Ha birde Hakan Ural'ın diş etleri de maşallahhh kihkih:))Karşılaşsan da bloguna komik komik şeyler yazsan:))

uyuz cadı dedi ki...

ay bi hakan uralımız eksikti :)
dünde arkadaşım yemekteyiz mi yemek var mı ne öyle bi programa katılmamı istedi. neymiş, orada herkes birbirine kızıyomuş yemekleri beğenmiyolarmış. ben gidersem hepsini azarlarmışım çok gülermiş.. maskara olduk yaw

Sagır Kedi dedi ki...

Programın adı "Yemekteyiz" ben rastgeldigimde izliyorum.Yemekleri cidden igrenç ya..Birde çok pis kavga yapıyorlar.En uyuz oldugum şey de bir kokoşlar var orada sorma..Eve yemege geldiler sadece bir pantolon bir bluz yeter kadının biri sanki Beyaz Saraya davetliymiş gibi giyinmişti.Daha yazardım ama neyse:)) Tek söyleyecegim sen katıl katıl çok gülecegizzz:)))))))

uyuz cadı dedi ki...

oldu, hemen başvuruyorum :)

Emin'in Annesi dedi ki...

Ay uyuzcum inan ben sinir olurum böyle sözde ünlü birilerini görüp tiplere giren tiplere.Banane ya ünlüden felan.Hani kendini kaybeder insanlar.Ne gerek var ya bu kadar salaklığa? Dünyada daha büyük dertler var dimi ama şekerim?

uyuz cadı dedi ki...

eminin annesi, o zaman sen bana göz kırptı diye kızaran kızı görme hiç :)

sonra arkasından koşturup minik bir kağıda imzasını aldı, nefes nefese kalmış 'oh be' falan diyodu..
o imza da ne işine yaricaksa anlamadım :)

Emin'in Annesi dedi ki...

Pardon da uyuzcum o salak imzanın ne faydası olacak bu aptal millete bilmem.Benim gözümde ne maddi ne manevi değeri olmayan karalamalar sadece.Ay bu kızlar salak oldumu erkekler daha çok parmağında oynatır.offf offfff

uyuz cadı dedi ki...

ay çok komiksin, kız için üzüldü bide :)

ferulago dedi ki...

Ben Sağlık Bakanlığında çalışırken bizim genell müdürlüğe bir arkadaşıyla beraber Mehmet Aslantuğ gelmişti. O zaman GM binası Bakanlık içindeydi ve upuzun bir koridora açılan sağlı osollu odalardan oluşuyordu. Çalışanların %80'i de kadındır bu arada. O gün o koridora çıkmayan kalmadı desem yeridir.

uyuz cadı dedi ki...

ferugalo, güzel adam yahu. çıkılır yani :)