22 Kas 2008

Abla Sensin, Hıh!

Eşimin 8 ve 9 yaşlarındaki üç yeğeni bile bana 'laloş' 'laleş' 'şişştt' 'pişştt' gibi kelimelerle hitab ederken, içeride boyu benimkinden uzun, kazık kadar olmuş ve yaşı benden sadece 2 yaş ufak olan hiphopçu kişi bana 'abla' diyor..
Çok sinirlendiğim suratımdan belli mi acaba? Belli olmasını tercih ederim de, anlasın ve 'tüh ya, ayılık mı ettim' desin..

Hiphoptan nefret ederim, içerideki 'kardeşim!' beyaz çorap giymiş, beni yakından tanıyanlar beyaz çoraba nasıl baktığımı da çok iyi bilir, bunlara rağmen ilk başta sempatiyle yaklaşmaya kendimi zorlarken, şu andan itibaren bakış açım budur; 'sana dalarım adam'...

Bir an evvel kalksa gitse de eşime söylensem..

not: bu arada sevgilisi de benim yaşlarımda, acaba ona da mı ''abla'' diyor çok merak ettim doğrusu...

8 yorum:

şeker pasta dedi ki...

Çok alemsin ya, o zat içerdeyken mi gelip yazdın bunları, çok merak ettim. Bir de bu kadar sinirlendiğine göre eminim bakışlarından anlamıştır.

Adsız dedi ki...

keske benim de hiphopcu olacak kadar bos zamanim ve luksum olsa lale'cim; abla sifati olayini da pek ciddiye almadan, aklina fazla takmadan, Turk gencliginin bitmek tukenmek bilmeyen kimlik arayisi sendromuna baglayip gec derim ben...

pire xxx

n@zo dedi ki...

:))) salak halam amcamın oğluna küçükken abi demeye alıştırmış beni. aramızda 1 yaş var. Liseye geçtiğim seneye kadar abi dedim. Sonra kendime geldim tabii.
Beyaz çoraba benden de ıyyyyyy! Hele bir de erkekler giyiyorsa hiiç şansları yok, tabii akılları ve zevkleri de ;)

uyuz cadı dedi ki...

şeker pasta, evet içerideyken yazdım :))

uyuz cadı dedi ki...

gülnurcum, aslında vakti pek bol değil kaset çıkarıyolarmış, bide kayıt stüdyosu kurucakmış. bize danışmaya gelmiş, ne alaka :)

uyuz cadı dedi ki...

nazo, seninki de komikmiş :))
beyaz çorap hakkında çok derin düşüncelerim var, bir ara yazayım..

Adsız dedi ki...

o zaman simdi anlasildi neden hiphopcu oldugu!? ben de burada "xfactor" sarki yarismasi programina katilip pop sarkicisi olmaya karar verdim :op

pire xxx

uyuz cadı dedi ki...

haha :)
hayal ettim de bir an :)))