11 Kas 2008

Alo, Nerdesin? Cehennemin Dibinde!!

Ev yada cep telefonumu her duymadığımda ''aradım seni??? açmadın!!?? neredeydin??'' gibi cümlelere maruz kalmak zorunda mıyım?

Ben sekreter miyim?
Yüksek sesle müzik dinliyor olamaz mıyım?
Evde bütün camlar açık olamaz mı?
Cehennemin dibine girmiş olamaz mıyım?
Cep telefonum bir yerde kalmış olamaz mı?
Bütün hayatımı evde geçirip, siz her an arayabilirsiniz diye tetikte mi olmam gerekiyor?
Tuvalette giremez miyim?
Canım kimseyle konuşmak istemiyor olamaz mı?
Dışarı her çıktığımda koordinat vermek zorunda mıyım?
Ben her dakika pür neşe, kulaklar telefona endeksli, unutkan olamayan ve tuvalate gitme lüksü elinden alınmış biri miyim?


Hadi bakalım şimdi ben de size soruyorum; söyleyin, ne bu soruların cevapları..

Ay çok pis uyuz oluyorum bu konuya ya!!

12 yorum:

www.pureabsinthe.com dedi ki...

Telefon kablosuyla boğmak gerekir. Ya da 'ben burdayım sen nerdesin' diyip 'Ben evdeyimde asıl sen nerdesin?' dediğinde 'hangi evde?' 'e bizim evde' 'hangi sizin evde?' diye karşındakini delirtmek lazım..

uyuz cadı dedi ki...

haha bu aklıma gelmemişti :)

♥ Craft Woman ♥ dedi ki...

Ahanda aynı inatla çaldıranlar yokmu yahu ben şunu anlamıyorum bloga bir yazı giriyorum diyelim evde değilim yazıyı önceden kurmuşum bir arkadaşım tak anında arıyor yahu işim var açmıyorsam arama demi of ya of ben telde konuşmayı hiç sevmem mesajda çekmem zaten

uyuz cadı dedi ki...

dimi craftcım ya, belki işin var yada canın konuşmak istemiyo.
olamaz mı yani? canın bi şeye sıkılmıştır yada ne biliim bi sürü şey olabilir.
ama yook açıcaksın illa.

a. gizem dedi ki...

evet ben de okuyunca sinir oldum
bi de aklıma şu geldi... cep telefonundan beni bilmediğim bi numara arar : "kiminle görüşüyorum" diye bana sorar, yaw beni arayan sensinnnn. ben kiminle görüşüyorum derim o zaman
ve yanlış numara olduğu ortaya çıkar...

uyuz cadı dedi ki...

bana da çok denk geliyo nedense..
hem arıyosun hem kimsin diyosun. çok pis azarlıyorum öylelerini.
yanlış dersin bide hala kırk kere arar, ayy

Sagır Kedi dedi ki...

Heh bende öyle sorun yok kihkih:)) İşitme kaybım olduğu için telefonun sesini bile duymuyorum:))Sadece sms de böyle durumda karşı karşıya kalıyorum onlar da çok nadir olur.Fakat sizin durumunuz zormuş ya asıl onlar utansın ne demek "nerdeydin" "niye açmıyorsun" Bir arkadaşım tel.ini evde unutmuştu eve geldiginde arkadaşı onu bilmem kaç kez aramış geri döndügünde bu tip sorulara maruz kalmış ama arkadaşım tam açıklayacak ama o da ne karşıdaki bık bık bık dinlemiyor hala sitem ediyor bu tiplere gıcık olurum bende..

uyuz cadı dedi ki...

sağırkedi, o sms olayı da ayrı bi sinir.
mesaj attım görmedin mi diyenler oluyo. ayol nasıl hemen göriyim, her dakika telefona mı bakıyorum?
aman neyse, gereksiz bir durum her ikisi de :)

Sagır Kedi dedi ki...

Özetle cep telefonu çıktı mertlik bozuldu:)

uyuz cadı dedi ki...

bence de :)

Girls-on-blog dedi ki...

Sen benim ic sesim misin:)?

uyuz cadı dedi ki...

Girls-on-blog, olabilir :)