4 Kas 2008

Arkadaşım Mısın Değil Misin? Değilsin!

Of şu facebook'tan bana fenalıklar bastı.

Babamın tee eskilerden bir arkadaşı var, onun oğlu kendimi bildim bileli bana yazar. Hayatımda gördüğüm en itici insanlardan biridir, görüşmek zorunda kaldığım zamanlarda karşıma geçer saatlerce hiç konuşmadan beni seğrederdi. Ben de suratına bakmaya layık görmediğim için bazen ellerine bakardım. Bir el bu kadar mı zayıf, damarlı ve çirkin olur? Sanırsın ki e.t. gelmiş, karşıma oturmuş beni kesiyor.. O çocuktan hep nefret etmişimdir.

Durup durup facebook'ta beni arkadaşı olarak ekliyor. Aradan kaç sene geçmiş, unutmadın mı beni be?! Evlendim bile ben, aptal..
Bekarken yüzüne bakmamışım, şimdi evli barklı halimle kocamımı aldatıcam senin gibi bir salak için.

Bir de eklerken sürekli değişik mesajlar yazıyor.. İlk zamanlar mesajsız ekliyordu, artık çeşitli saçma sapan eklemeler de yapıyor. Ha sen bana öyle zırvaladın diye ben seni arkadaşım olarak kabul edeceğim öyle mi? Hem etsem ne olacak, başın göğe mi erecek? Aslında ben kabul etsem nolur? Zavallı o kadar azmetmiş, başarsın bari.. Ama hayır, gıcıklık değil mi, istemiyorum işte.

Bu arada kendisinin haberi yok ama geçen kış işe gidip gelirken her sabah ve her akşam metroda karşılaşıyorduk, artık nasıl kamufle oluyorsam beni göremedi hiç..

Ama facebook'un güzel yanları da yok değil..
Eski işyerimde arkamdan konuşan bir kadın vardı, ben de ne konuştuğunu çok iyi biliyordum. Ayrılırken o izindeydi, kozlarımızı bir paylaşamadık. Tabi bu salak bizi hala arkadaşız falan sanıyor.
Sonra yine beni birkaç defa arkadaş listesine eklemiş, ben de reddettim. Bir ekledi, iki ekledi, üç ekledi.. Artık benim de tepem attı 'seni elli defa reddettim, ama kaşındın. sen bana şunu söylemiştin bunu söylemiştin, şöylesin böylesin' diye yazdım. Kadın şok olup sonrasında benim de başkalarının dedikodusunu yaptığımı söylemişti.

Olay da şu, bir kız arkadaş kendi kendine çiçek yolluyordu, birileri bunu konuşurken eşim de 'aa yapmaz canım o öyle şey' falan deyip savunmamış.
Şimdi bir; ağzımızı bile açmamışız bu nasıl dedikodu oluyor?
İki; evet yolluyordu, neden savunalım ki, deli miyiz neyiz?
Üç; bunlar konuşulurken ben yokum bile, eşim var. Dedikoduyu yapan nasıl ben oldum?

Sonra blokladım, yürüdü ense tıraşını gördük (çok racon oldu bu da:))..

Şimdi bu salak çocuk için;
Yine sessiz sedasız red mi etsem?
Güzel bir mesaj eşliğinde mi reddetsem?
Eşime söylesem ağzını burnunu mu kırsa?
Facebook üyeliğimi mi iptal etsem?

Düşüncelerdeyim....

12 yorum:

♥ Craft Woman ♥ dedi ki...

Hay ağzınla bin yaşa yahu 500 arkadaş olmuş ben birebri tanımadan eklemek istemiyorum ki ama fbooka geri de çeviremiyorum ayıp olmasın diye ne yapsam ki :(

Sedosh dedi ki...

:) yasakla bir daha teklif meklif gönderemesin. Ohhh iyi de olur canıma değsin.

Mr.Paradise dedi ki...

off amma koptum okurken iyimi :)))))

n@zo dedi ki...

Engelle bence. Bişey yazma zavallıya, içindeki saf çocukluk aşkına leke sürme :)) Ben engelliyorum istemediklerimi. Mesaj atanları da şikayet et butonuna tıklayarak defediyorum :p Facebookun çoğu zaman suyu çıksa da iyi yanları da var. Bir çok arkadaşımla yeniden görüşüyorum ne güzel. Bir de tanımadığım adamların fotoğraflarına bakmak çok eğlenceli :p

uyuz cadı dedi ki...

craftcım valla bence geri çevirmek lazım. tanımıyosan ne manası var dimi?

Sagır Kedi dedi ki...

Bende blogcuguma facebook la ilgili yazı yazdım.Hem nefret edilesi hem sevilesi bir yer..Arada çileden çıkmamak elde değil.Bende birkaç kez iptal etsem dedim ama etmedim iyi ki engelleme düğmeleri var. Reddediyosun gidiyorlar işte bu kadar basit..

uyuz cadı dedi ki...

sedosh, öyle oluyo mu? yani arkadaş olarak eklemeden bloklanabiliyosa yapiim bari sapık e.t.'ye :))

uyuz cadı dedi ki...

Mr.Paradise, iyi bence :))

uyuz cadı dedi ki...

nazo, çok güldüm :))
beni facebookta tutan bir neden de milletin fotoğraflarına bakma sevdam :))

uyuz cadı dedi ki...

sağır kedi, bende senin yazını okiim bakim ne yazmışsın..

a. gizem dedi ki...

bence de bloklayabilirsin hatta report this person olayı var :)) ama onu yapmak için herhalde sapık mapık olması gerekiyor heraldeee :P eee senin et de sapık diil miii? :D

uyuz cadı dedi ki...

gizem, blokladım gitti :))