18 Kas 2008

Bir Çöküş Hikayesi

Liseden arkadaşım çığrından çıkmış...

O kadar güzel bir kızdı ki, hepimiz ergen ve çok çirkinken o kuğu gibi süzülürdü.. Okulun bütün erkekleri ona hastaydı, kızlar bile güzelliğini seğrederdi..

Ne olduysa lise bittikten sonra oldu, her zaman içinden fışkıran şarkıcılık merakı iyice depreşti. Kendini 'son derece gereksiz bir assolist' in vokalisti olarak buldu... Ağır makyajlar, garip saç modelleri, saçma sapan kıyafetler.. Her akşam televizyonda izler, ''aaa ne yaptı bu kız kendine yaa'' derdik..

Sonunda oldu, kaset çıkarttı.. Başı göğe erdi mi belmiyorum ama bu uğurda her tarafını açtığı kesin..
Bugün de yeni klibini yollamış, poposuna zoom yapıyorlar, nasıl klipse anlamadım, sinir oldum.

''Çok bozdun kızım kendini'' diye mail atacaktım, ''boşver'' dedim ''bana ne..''

Kankisi olan diğer güzel arkadaşımız da, okul biter bitmez evlendi, iki çocuğu var. Kendi halinde bir ev kadını olarak yaşayıp gidiyor.

Ben her ikisinin de hayatını beğenmiyorum, cidden bana neyse?

not: ay bende de bir esrar bir esrar, noluyorsa? her ismi gizliyorum, sanırsın paparazziyim..

8 yorum:

EBRU ve RİMA dedi ki...

Adamı çatlatırsın sen bir ton isim geçiyor kafamdan ama...bari baş harfini yazsaydın :)

uyuz cadı dedi ki...

ne cinsim dimi ebru?
o kadar meşhur değil ki, tanımazsın büyük ihtimalle şeker

Adsız dedi ki...

meshur ya da degil ne fark eder degil mi Lale'cim???kiza acidim simdi wallaha, sarkici olacagim diye Kral TV ya da bi suru muzik kanalinin "popo" malzemesi olup cikmis iste...

pire xxx

uyuz cadı dedi ki...

evet gülnurcum, bak sevnura söyle sana söylesin.
hatta belki biizm liseye geldiysen hatırlarsın bile, unutulacak gibi değildi o zamanlar..
şimdi de poposuyla hafızalarda kalmak istiyo galiba :)

n@zo dedi ki...

ne bu canım böyle.. gizli gizli :p Ben meraklı insanım Lale.. Kimmiş, hangi klipmiş? Biz de görseydik poposunu :))

uyuz cadı dedi ki...

nazo ben de olsam gıcık olur merak ederdim :)) ama adaım uyuzcadı işte, yapıcam uyuzluğumu yine bi yerden dimi?

Sagır Kedi dedi ki...

Kafadan atıyorum Dilek Pınar mııı:))))))) Aman bilemedim dimi kihkih:))

uyuz cadı dedi ki...

sağır kedi, o kim :))