20 Kas 2008

Bir Minübüs, Bir Ayı, Bir Sinir Hastası

Minübüste, vapurda, dolmuşta, otobüste bacaklarını çocuk doğurur gibi iki yana açmış yayıla yayıla oturan erkeklerden nefret ediyorum.

Burası babanızın tarlası değil ne diye o kadar yayılıyorsun, bu bir,
Görgüsüz bir ayısın, bu iki,
Senin gibi bir öküzle muhtemelen fikri sorumladan görücü usulü evlendirilmiş olan zavallı kadına ve bu kafayla yetiştireceğin çocuklara çok acıyorum bu 3,
Yatıp kalkıp medeni bir ailede doğmuş olmama, okutulup adam edildiğime, çocukluğumdan beri fikrime saygı gösteren bir anne ve babaya sahip olduğuma şükrediyorum...

Pek sayın ayı, kısacık bir minübüs yolculuğumda sinir hastası oldum sayende!

18 yorum:

şeker pasta dedi ki...

ıyyy her yerde var bunlardan...

uyuz cadı dedi ki...

şeker pasta, dimi?
gerizekalılar her tarafta karşıma çıkıyo, ıyy

şeker pasta dedi ki...

bir de yazın çok pis kokuyorlar, yanlarına yaklaşılmıyor. birinin bunlara roll-on diye bir şeyin varlığından haberdar etmesi lazım...

uyuz cadı dedi ki...

şeker pasta, onlara o kadar çok şeyden bahsetmek lazım ki..
öncelikle insanlıktan, görgünden ve roll-ondan bahesedelim o zaman :)

n@zo dedi ki...

puhahaa.. erkeklerin öyle bi tarafları meydanda oturmalarından, sonra uluorta bi taraflarıyla oynamalarından, kadınlara öküz gibi bakmalarından, iğrenç ötesi kokmalarından nefret ediyorum !!

uyuz cadı dedi ki...

nazo, ben de!

Adsız dedi ki...

sevgili uyuz cadı uzun zamandır blogunu gizli gizli okuyorum bazen uyuzluklarına uyuz olmama rağmen bu yazına bayıldım... ben bir erkek olarak bir erkeğin bana değmesinden nefret ederim.. bu hanzolar da yanında erkek kadın olsun farketmez direk gelir bacağını açar sana 1cm2 lik yer bırakır. zamanında çok mücadele ettim o bacak yerini kaptırmamak için ama adamlar bacak bacağa gitmekten acayip haz alıyolar en sonunda pes edip büzülüp ezik ezik oturuyosun yanında... şimdilik adının açıklanmasını istemeyen biz izleyiciyim ( ehehe senin isim vermeden yazmana uyuz oluyorum bu da intikam olsun :)

uyuz cadı dedi ki...

sevgili adsız okuyucum, bana uyuzluk olsun demişsin ama ben adımı verdim sadece soyadım gizli :))
göbek adım uyuz, adım da lale..

bu bacak meselesine gelince, ben de zamanında cık cıklar yaptım, pis pis baktım falan ama anlayan çıkmadı. aynen senin gibi ya kenarda eziş bzüş oturuyorum ya da kalkıyorum..

Adsız dedi ki...

efendim birgünde iki yorum biraz fazla olcak ama ben senin adından bahsetmiyorum napiyim evli barklı kadının soyadını :)) yazılarında birilerinden bahsedip adını vermiyosun ya hatta en son şarkıcı arkadaşın vardı çok uyuz oldum merak ettim gece uyuyamadım falan

uyuz cadı dedi ki...

hahaha..
ay cidden ben de uyuzum, niye vermediysem adını?
bloğumun adına yaraşır bir insan olmak istiyorum da ondan :))

Aygül dedi ki...

Lalecim gerçekten sinir zıplatan olaylar.Neden bu insanlar görgüsüz?Neden kendi kızlarını ve eşlerini düşünmezler ohaldeyke.Bir günde başka bir hanzo onun eşine yada kızına yapabilir böyle bir ayılığı.Ayyy çok sinir oldum.

uyuz cadı dedi ki...

aygül bildiğin ayılar işte, naparsın..

Sagır Kedi dedi ki...

Ne işin var senin minibüsteee:)))Sana şimdi minibüse binme bir daha diycem otobüse bineceksin.Otobüste de kesin seni uyuz edecek bir şeyler çıkar.Otobüse binme diyecem taksiye bineceksin ee taksiciler de seni uyuz edecek.Ee sen çıkma dışarı otur evdeee:)))))))Kihkih...

uyuz cadı dedi ki...

sağırkedi hiç sorma ya..
bu hafta harab oldum, hep minübüs+taksi+vapur+dolmuş..
içim dışıma çıktı..
ama otobüse hiç binmem ben, nefret ediyorum.. gerçi minübüste aynı ama ne bileyim. otobüse gıcığım niyeyse :)

Yeliz dedi ki...

lale, minübüsler otobüslerden daha iyi diyorduk onlarda kendini bozdu valla. ben ofis çok yakın olduğu için ikisine de binmiyorum özellikle kış aylarında tam bir işkence haline dönüyor:)

a. gizem dedi ki...

ben de o tiplere uyuz oluyorum lalecim.
dünyayı kendileri yaratmış tavırlara gezenleri var bi de onlara daha çok kızıyorum

uyuz cadı dedi ki...

yelizcim, keşke benim de işim eve yakın olsa ahh nasıl özeniyorum sana... hoş daha işim bile yok, ama olanlar hep uzaktı :)

uyuz cadı dedi ki...

gizoş dimi? insanın dalası geliyo..