18 Kas 2008

Bir Rica Daha

Bugün alttaki banner'ı birçok blogda gördüm, şöyle yazıyordu;

'' Benim bloguma şu an bakıyorsan ve bir şekilde bu yazıyı okuyorsan senden rica ediyorum. Her kim olursan ol eğer blog sahibiysen blogunun içeriği ile ilgisi olmasa bile lütfen bahsedeceğim yazıyı yaz.
Eğer blogun yada web siten yoksa "insan insan" olmanın görevidir diye düşün ve bahsedeceğim siteyi mail listende ki her arkadaşına yolla! Avaz avaz bağırmak ve dur demek istiyorum bu gidişhata
! http://kampanya.annecocuk.com/.com/''

Ben de bu gidişata dur demek istiyorum. Lütfen hiç biriniz imzalarınızı eksik etmeyin...

Fakat konunun öneminden bağımsız bir sitemde bulunmak istiyorum..

Kısa bir süre evvel her iki bloğumda da hayvanlara yapılan işkenceler, barınaklarla ilgili birer yazı yazdım.. Altına da not düştüm, lütfen herkes bloğuna koyar mı diye?

Aramızdan benim görebildiğim sadece sağırkedi, gizem ve eshter'in bloglarında bu yazı yayınlandı..

Çocuklar çok önemli, vereceğimiz imza çok önemli, ama hayvanların da hepimiz kadar yaşamaya hakları var..

Lütfen bu imajı da bloglarımıza koyalım, birlikten kuvvet doğar...


not: yazımdan sonra bu çağrımı dikkate alıpta ilanı bloğuna ekleyen arkadaşlarıma çok teşekkür ederim, bir kişi bile okuyup dikkate alsa en azından bir sokak hayvanı tek gece tok yatabilir..
yazmayanların da canı sağolsun...

13 yorum:

a. gizem dedi ki...

kesinlikle çok haklısın

a. gizem dedi ki...

ayrıca,
dobra olduğun için de ayrı seviyorum seni :)

uyuz cadı dedi ki...

sağol şekerim :))

Sagır Kedi dedi ki...

ha birde sen aycan adlı arkadaşını mimlemişsin baktım onun bloguna o da eklemiş "yaşam hakkına saygı"yı...Aferin sana uyuz cadım bastırrr bastırrr:)))

uyuz cadı dedi ki...

hehe eklesin tabi, bizim gibi o da hayvansever

Girls-on-blog dedi ki...

ben 2 sini de koymak istiyorummmm...2 kedi annesi olarak...hatta annemlerdeki kopegimiz de sayabilirim.Ama nasil nasil yapacagimi bilmiyorum:((
Cahil kedi annesi GOB

uyuz cadı dedi ki...

gob, iki ilanı da mı koymak istiyosun tam anlayamadım?
söylersen yardımcı olayım sana hemencek

n@zo dedi ki...

Canım ya kusura bakma. Ben ilk gördüğüm gün ekleyecektim ama inan dalgınlığıma gelmiş. Duyuruların bloglardan çok çabuk yayıldığına inanıyorum.
Ben biraz korkuyorum hayvanlardan. Tamam itiraf ediyorum, çok korkuyorum. Yani kendim besleyemem ama elimden geleni yaparım yardım olarak. Büyütüp, besleyen, arkadaş olanlara çok imreniyorum o yüzden.
Sevgiler..

uyuz cadı dedi ki...

nazocum koymuşsun bile bloğuna, çok sağol..
hayvanlardan korkanları anlarım da sevmeyenleri anlamam.. sen korkuyosun ama yardım etmeye çalışıyosun bak, ne güzel..
beni de 3-4 sene evvel köpek ısırdı, bir korku sarmıştı ne yalan söyleyeyim. ama geçti, şimdi yine ben ısırıyorum köpekleri :)

Girls-on-blog dedi ki...

Evet Uyuz Cadicim her ikisine de duyarsiz degilim dolayisiyla 2 banneri da eklemek istiyorum.

uyuz cadı dedi ki...

gob, senin mail adresini göremedim. uyuzcadi@gmail.com'a bir mail atarsan sana cevap yazayım, yapalım hemen ;)

İLKAY dedi ki...

Bende ödevimi yaptım. Ve kesinlikle haklısın her kelimende:)

uyuz cadı dedi ki...

ilkaycım yaşasın, teşekkür sana da kocaman :))