10 Kas 2008

Bir Yardım...


Lütfen resmin üzerine tıklayın, üç-beş saniyenizi ayırarak okuyun.
Lütfen içinizdeki insanlık dürtsün sizi, lütfen her ne şekilde olursa olsun azıcık yardım edin.
Herkes minicik birşey yapsa, o bile çok önemli..

Burada canlar sözkonusu, burada acılar sözkonusu, burada masumlar sözkonusu, burada günhasızlar, burada sizden gelecek bir lokma ekmeğe muhtaçlar sözkonusu..

Ellerimizi vicdanlarımıza koyalım azıcık yardım edelim, azıcık...

Evlerinizde attığınız eski kıyafetleriniz, modası geçti dediğiniz kazaklarınız, kullanmadığınız battaniyeniz, hatta bir paket makarna, hatta okuduğunuz çöpe attığınız gazeteler bile barınaklarda çok kıymetli..
Birşeylerimizi atarken bir daha düşünelim, çöpe atacağımıza bir muhtacı ısıtsın karnını doyursun..

Vereceğim bir paket makarnadan ne olur demeyin, bir günahsızın karnı doyar.. Bu sizi mutlu etmez mi? Rahat uyumanızı sağlamaz mı?

Hepinizden rica ediyorum, lüften bu ilanı bloglarımıza koyalım...

8 yorum:

a. gizem dedi ki...

ayyyy yemin ediyorum ağlayacagım. gözlerim doldu kötü oldummm canlarım yaaa ne hallere gelmişler yaa... hem onlara hem de onlara bakanlara dua ettim valla yaa... çok kotu oldum lalecim ya

uyuz cadı dedi ki...

gizemcim, evet.
ne yazık ki çok kötü haldeler.
aslında bence biraz da olsa şanslılar,çünkü emin ellerdeler. fakat o eller ne kadar varlıklarını sürdürebilir? işte o bizim elimizde..

Sagır Kedi dedi ki...

Hadi hep beraber lütfen bu resmi bloglarınıza koyun!!!Umarım işe yarar.Hayvanlarımıza elimizden geleni yapalım!!!

uyuz cadı dedi ki...

evet sağır kedicim, umarım bir işe yarar..

eğreltiotu dedi ki...

ağlamak üzereyim,yine çok kötü oldum.ben vakit buldukça barınaklara gidiorum.hatta bikaç kez arkadaşlarımada öncülük ettim edinsinler die ama burada bahsetmen o kdr güsel ki,anlatamam.

uyuz cadı dedi ki...

eğreltiotu, ben de barınaklara gittim. ama çok kötü oluyorum, aklımdan çıkmıyo..
burada bahsederek bırak barınağa gidilmeyi bir kişi eziyet etmeyi kesse bile o benim için büyük bir kar..

Sagır Kedi dedi ki...

En koyu hayvansever olarak utanarak söylüyorum ben hiç barınaga gitmedim:((En kısa zamanda gitmek istiyorum.Okuduklarımdan ve izlediklerimden biliyorum ki hayvanlar kendilerine acınmasını üzülmesini istemiyorlar.Tek istedikleri sevgi...

uyuz cadı dedi ki...

sağır kedi, evet sadece sevgi istiyolar..
ama onların farkında olmadıkları ihtiyaçları da var tabi ki, unutmamak lazım..