26 Kas 2008

Boynunun Borcu

Her zaman bakımlı olmak zorunda mıyım? Eşime göre evet, aslında bana göre de evet ama bazen olamıyor işte..

Bu taşınma döneminde ev ararken ne kadar yorulduğumuzu bloğumu takib edenler bilir, bulunca da evi tam iki günde kutuladık, sonra taşıdık..
Ertesi gün de eski evin yaptırdığımız boyasını kontrol etmek için yoldayız, saat sabahın altı buçuğu. Ben ben olalı o saatte dünyayı hiç görmemişim, zaten heryerim ağarıyor, yorgunluktan sol ayağımın üzerine basamıyorum, topallayarak yürüyorum ve çok uykum var. Eşim araba kullanırken döndü bana baktı ve dedi ki; ''makyaj niye yapmadın?''

Pes, cidden pes.. Anacım o anda uyanık ve ayakta durabildiğime şükretmen lazım, bir makyajım kusurdu..

Bazen de değişik birşeyler yaptığımda, mesela yeni bir takı almak, farklı bir makyaj yapmak gibi 'niye birşey demedin' diyorum, 'ama sen zaten her zaman bakımlısın, dikkatimi çekmedi' diyor..

Ondan sonra da bir allık, rimel sürmedik diye hesap soruyor.. Zor işler bunlar...

10 yorum:

a. gizem dedi ki...

haklısın sekerim, hem herşeyi beklerler hem de genelde farketmezler,
yakın bi arkadaşıma sevgilisi, git sunu yaptır diye bi güzellik olyı için baskı yaptı aylarca,kız karar verdi en sonunda yaptırdı da çocuk bilmiyordu bu da söylemedi, kız soyleyene kadar cocuk fark etmediiii! böyleler işte anacım

n@zo dedi ki...

aaa çok ilginç böylesini ilk defa duydum, Lale :)) Aynı durumda bizde tam tersi bir muhabbet olurdu, 'bu saatte makyaj mı yapılır' şeklinde :p

uyuz cadı dedi ki...

haha gizem çok komikmiş senin söylediğinde :))

uyuz cadı dedi ki...

nazo, çok alem ya bu erkekler ya. demek ne yapsak yaranamıyoruz :)

Girls-on-blog dedi ki...

:))) Sen alistir missin sekerim esini....surekli bakimli goruyo seni...gormeyince de tepki veriyo...ama sabahin kor vaktinde abartmasin:))

uyuz cadı dedi ki...

gob, alıştırmışım ama sabahaın altı buçuğunda da olmaz yani dimi :)

Aygül dedi ki...

uyuzcum peki kendileri ne yapıyor bizim için.Ben rejimdeyim evet eşim bana destek oluyor ama o rejime dikkat etmiyor.Pazar kahvaltıda misafir vardı.börekler yaptım,sucuk,pizza,tatlı vs... hiç birini yemedim beyfendi bişi olmaz diyip hepsini hüpletti:))))

uyuz cadı dedi ki...

aygülcüm ne yapsınlar, hiç birşey..
hele benimkisi bir haftadır traş olmuyo, sakalları aldı yürüdü ama böyle kalacakmış, değişiklik olsunmuş. bi de bana soruyo kalsın mı diye, hayır traş ol diyorum yine de olmuyo. o zaman neden soruyosun dimi? bir de biz sabahın altı buçuğnda rimel sürmedik diye eleştirilelim, cık cık cık

Yeliz dedi ki...

lale ne güzel işte.bizimki iltifat etmeye çekinir ağzından zorla güzel sözler duyarım, içinden düşünürde dışa vurmada tutukluk var. gerçi sürekli aşkım balım diye seven birini de ben kabullenemezdim herhalde:)

uyuz cadı dedi ki...

yelizcim bu da iltifat değil ki, hesap soruyo resmen :)