1 Kas 2008

Cadı Döndü

Herkese selamcıklar!!

Karşınızda pamuk gibi olmuş bir uyuz cadı olarak bulunmaktayım. Yorgun muyum evet, ama olsun insanın sevdiği bir evde (hala bir kısmında açılmamış kutular olsa bile) yaşaması harika bir duyguymuş. Eski evimde çıkmak için kurtlanmaya başladığımdan beri (ki çook eskilere dayanıyor) bu duyguyu yaşamamıştım. Sabahları çok çok erken kalkmaya başladım, çünkü güneş gözümün içine giriyor. Hatta o kadar abarttım ki, geçen sabah beş buçukta uyandım..

Kocaman balkonumu çiçeklerle donattım, ama daha bir sürü yerim var, bekleyin beni çiçekçiler! Kocaman mutfağımı hala daha tam yerleşttirebilmiş değilim, ama tam olarak yaptığım tek şey bütün gün evin içinde ağzım kulaklarımda vaziyetinde dolaşmak. Buraya geldiğimden beri bir mutluluk bir mutluluk.. Sadece ben mi? Kızışım Bal' da çok mutlu, bütün gün tırıldayıp geziniyor.


Umarım her isteyen (gıcıklar olduklarım dışında) istediği gibi bir evde oturur. Şu an düşündüğüm tek şey tuttuğum bu evin birgün gelip bize ait olması.. Çünkü hayatım boyunca başka bir yere taşınmak isteyeceğimi sanmıyorum..

Kedi olsam tırıldayacağım, ee ben bu 'çok mesudum' ruh halimle bloğuma ne yazacağım?

Buluruz birşeyler, beni bekleyin anacığım...

22 yorum:

Sedosh dedi ki...

Oh birden evine vuran güneş içimi aydınlattı. Gözün aydın. Yeni evinde hep mutlu ol inşallah...

uyuz cadı dedi ki...

sedosh, hoşgeldin..
güzel dileklerin için teşekkür ederim, çok mutlu oldum :)))

a. gizem dedi ki...

çoook sevindimmmm...
çok ozlemiştimmm :)) gule gule oturunuz efem :)
kocamannn balkon muuu? süperrr!

uyuz cadı dedi ki...

gizemcim çok sağol, bende özledim valla..

Adsız dedi ki...

lale hnm,iyi günlerde oturun yeni evinizde.
umarım,çok güzel günler yaşarsınız,herşey yolunda gider :)
yazılarınızı özlemiştik:)

Adsız dedi ki...

Hadi bakalim; guzel guzel, gule gule otur yeni evinin icinde bakimmm...Gecmis olsun diyorum cunku tasinmanin ne kadar zor, stresli bi is oldugunu bilirim; insani ciyak ciyak bagirtir resmen wallaha!?

optum cok...

pire xxx

uyuz cadı dedi ki...

güzel dilekleriniz için çok teşekkür ederim, ben de yazmayı özledim..

EBRU ve RİMA dedi ki...

Güle güle otur, mutlu günler yaşa ve Allah o evin sana ait olduğu günleride göstersin inşallah.
Ne mutlulukdur tahmin ediyorum.Keşke öyle bir sevinç imkanı bana da doğsa.

Hayalimde hep balkonlu, ferah, aydınlık ,güneşin içerde olduğu bir mutfak.Evet ev değil, mutfak derdindeyim.
Böyle mutfaklı bir ev istiyorum bende,insallah bende onu bulur ve senin kadar memnun olurum :)

uyuz cadı dedi ki...

ebrucum çok sağol, inşallah seninde istediğin gibi bir evin olur. ben de çok sabrettim inan..

gittiğim evlerde hep mutfağa ve banyoya bakıyodum. ama en çok mutfak, bence evdeki en önemli yer. ama erkekler ne anlar anacım, eşim bana gıcık olmuştu ne var şu mutfakta bu kadar diye, ama önemli. onlar anlasa da anlamasa da :))

www.pureabsinthe.com dedi ki...

aaa senin birde kizin mi vaar??
Anacim hic beklemiyordum var ya =)) Herseyden once Allah anali babali buyutsun ufakligi ve evinizde pur nese pur huzur ve bereket icinde yasayin =)) (bu arada turkce karakterlerle yazamadim anacim uyuz ol valla ben uyuz oldum ama simdi turkce karakter kasamicam :( )

uyuz cadı dedi ki...

evet evet kızım var tabi, bak bunlar da fotoğrafları http://uyuzlardasever.blogspot.com/2008/10/evimdeki-gremlin.html

:))))

www.pureabsinthe.com dedi ki...

Ha şu gremlin kııızz.. Ben şu iki ayaklı olabilenlerden sanmıştım.. İşte yorgun kafayla internetin başına geçmemek lazım, bööööle toslarsın.. Diğer iki ayaklı için geçerli olanları gremliniçin de geçerli ona göre =))

Adsız dedi ki...

canim benim tekrar hosgeldin :-)

gule gule, iyi gunlerde otur yeni evinde, tasinmanin ne kadar illet birsey oldugunu bilirim, bu donemi sag salim, problemsiz attigina cok sevindim yani :-D

opuyorum cok!?

pire xxx

uyuz cadı dedi ki...

pure, olur o kadar yahu. bende bazen bisürü şeyi yanlış okuyorum boşver :))

kızıma iyi dileklerin için de teşekkür ederiz efem...

uyuz cadı dedi ki...

gülnurcum çok sağol, artık ilk geldiğinde bekliyorum mutlaka.. hem sevnurlara da çok yakın biliyo musun? iki adım valla..

ay bide dün atoş telefona benim doğumgünümü kutladı, yicem onu.. cümle şu lale abla doğumgünün kutlu olsun.. ısır o burnunu başka bişey değil valla..

AssoRTieK dedi ki...

güle güle otur şekerim,bisde en son baktığımız ewi çoook begendik parada da bi anlaşabilsekk,bayramm edicemmm bayraammm:)

uyuz cadı dedi ki...

serpilcim hadi bakalım, sizinki de olur umarım..
sen şu diğer konuyu naaptın, hani mailleştiğimiz??

SU dedi ki...

yeni evinde mutluluklar..
pazartesi sabanhına okunacak bir sürü şey birikmiş ne güzel..

uyuz cadı dedi ki...

su, sağol...
hadi oku bakalım, umarım eğlenirsin :))

Yeliz dedi ki...

lalecim, hayırlı olsun yeni evinde keyifli günler gerçi emi:)

uyuz cadı dedi ki...

yelizcim çok sağol, henüz tam yerleşemesem de keyifli günler geçirmeye başladım bile :))

uyuz cadı dedi ki...

gülnurcum bak, yorumun seninde bloggerda duruyomuş mailime gelmediğinden haberim olmamış. hani diyodun ya bazı yorumlarımı sitede göremedim diye, bu muydu acaba?

ben tekrardan teşekkür edeyim güzel dileklerin için muckss