7 Kas 2008

Derdin Ne Be Kadın

Son bir haftadır birisi bıkmadan usanmadan hergün google'a şunu yazarak bloğuma geliyor;
''adetli mezarlığa gidilirmi''.

Hep aynı kişi mi, yoksa bugünlerde ülkedeki bütün kadınların regl olup mezarlığa gideceği mi tuttu bilmiyorum ama sorunuzun cevabını gerçekten bende yok...

Boşu boşuna bu blogdaki saçmalıklarla vakit kaybetmeyin derim, ama yok eğer illa biz senden öğreneceğiz diyorsanız bence gidin ne olacak? Alnınıza kara leke mi sürülüyor regl olunca? O da doğamızda olan birşey, sonradan seçmeli olarak edindik sanki..

18 yorum:

Dilek Isabelle dedi ki...

:) kim bilir...

Sagır Kedi dedi ki...

Haydar Dümen'e ya da Zekeriya Beyaz'a sorsun be miyawww:)))

n@zo dedi ki...

Ben geçen gün google analycisten bulduklarımı yazmıştım Uyuz Cadıcım. Oraya yazmaya utandığım şeyle iki defa bloguma gelip vakit geçiren şahsiyet ya da şahsiyetler var. Buraya yazıp, sana da yönlendirmeyeyim sapık türdeki insanları. 6-7 milyar canlıyız, kimin neyle geleceği belli olmuyor ki :p Bir de sen cinsiyetinin kadın olduğunu nereden çıkardın, belki bir erkek, karısı ya da kız arkadaşı için araştırma yapıyor :))

uyuz cadı dedi ki...

hehe, bence de onlara sorsunlar. ben ne bilirim dimi ama?

uyuz cadı dedi ki...

nazo, öyle değişik önyergılarım var benim.
şimdi bunu google a yazan kişi erkek olsa, 'karım adetli mezarlığa gidebilir mi' falan yazardı kanımca.

uyuz cadı dedi ki...

dilek, var bişeyler ama biz bilemiyoruz :)

a. gizem dedi ki...

:)))))
ay inanmıyorummm bunu da mı yazmışlarrr...
Türk insanının google' ı kullanma biçimi işte :)

valla burdan bi de şuna atlamak istiyorum. Obama seçildiği için sevinen, onun gerçekten seçilmesini isteyen bi milletiz, niye olaya duygusal bakıyoruz, adam zenci yazık zavallım falan filan
ama adam ermeni soykırımını savunuyor ve bu konuda bizi suçluyor,
soykırımın olup olmaması değil olay, olay adam bize karşı, Türklerse vah yazık zavallım, kenyalı zenciii diye sevindiler.. Adamın zavallı bi hali de yok :P harward dan mezun olmuş,babası da aynı okulda doktora yapmış!
ahhh ahhh,
e ben de onlardan biriyim lalecim!!
o zaman neden şikayet ediyorum??
eee bi de bunları neden sana yazıyorum ?? :)))
galiba bu olaya sinir oldum, sen de sinir ol istiyorum :D

uyuz cadı dedi ki...

gizemcim, olmam mı o olaya sinir? aşkolsun :)

bi kere bende sırf zencidir, zamanında hatta şimdi bile aşağılanmışlardır diye obama seçilsin isteyen bir insanım. ama dediklerin de çok doğru, deli miyim neyim?

ayrıca şu habere bi bak :)
http://hurarsiv.hurriyet.com.tr/goster/haber.aspx?id=10309002&tarih=2008-11-07

a. gizem dedi ki...

aaa işte o haber:))dun mü ne okumuştum...

bi de delilerim benim, ne yapmışlar biliosun dimi?
kestikleri kurbanın kanını obamanın fotoğrafında iki kaşının arasına sürmüşlerrrr!!!

EBRU ve RİMA dedi ki...

Hiç bu kadar güleceğimi bilmezdim bu sabah yani.Çok güldürdün beni yıne uyuz:):)DERDİN NE BE KADIN?

Ne iş ya?GÜLÜYORUM BEN BU SAÇMALIKLARA AŞALIM BUNLARI ARTIK YAA ADETLİ OLMAK NEDİR AYIPMI GÜNAHMI?

EBRU ve RİMA dedi ki...

Birde uyuzcadı nerden anlaşılıyor bu durum?Hiç bilmediğim birşey...

ozlm dedi ki...

allahım yarabbim ya. ne manyaklar var. :)))

uyuz cadı dedi ki...

gizoş cidden deli bunlar ya haha :)
acırım acırım o zavallı koyuncuklara acırım..

uyuz cadı dedi ki...

ebrucum, oh ne güzel gül bol bol :)

uyuz cadı dedi ki...

ozlm, bizim memlekette bol onlardan..

eğreltiotu dedi ki...

uyuz olduğun kadar var yahu

uyuz cadı dedi ki...

eğreltiotu, hiç affetmem :)

uyuz cadı dedi ki...

ebrucum, ne o?
bu saçmalamış insanları nerden okuyosun mu diyosun?
eğer oysa, analystics ekli mi bloğunda? ekliyse hesabına girip raporları görüntüle diyosun, sonra da bakmak istediğin günü seçiyosun üst soldan, 'trafik kaynaklarına genel bakış' ı tıklarsan sağda bütün bu saçmalıklar görünüyo.
yok eğer dersen ki, ben analystics eklemedim, o zaman bana bi mail atıver sana yardımcı olmaya çalışiim :)