10 Kas 2008

Geleneksel Uyuz Cadı Ödülleri

Diyeceksiniz ki, madem geleneksel biz neden daha evvel ödül yazısı okumadık? Haklısınız, okumadınız.
Birşeye şahit olmamanız onun olmadığı anlamına mı gelir, hayır.
Ben bu ödülleri içimden kendi kendime verirdim de, şimdi bir tanesini de yazayım dedim..
Başlayalım..

Yılın En Kıro Tv Kanalı;

Bu kulvarda pek çok kanalımız kıyasıya yarışsa da, ödülü alnının akıyla Star Tv kazanmış oldu. Yani paşa gönlüm öyle istedi.

Neden?
Sabah sabah o Petek Dinçöz nedir? Sonuçta genç ve hoş bir kadınsın ne bu halin? O kadar al, pul, tak takıştır, saçlar aşırı abartılı modellerde.. Ne diye güzelliğini heba ediyorsun ki anlamadım..
Yazık sana...
Ayrıca o programın dekoru nedir? Neden her taraf sim, neden her taraf parıl parıl parlıyor? Neden, neden, neden dedirttiğinden ödülümüz Star'a uçtu gitti..

Sonrasında gelen programlar, hani şu evlendirelim barklandıralım vs ler de pek beter, onları da unutmamak lazım..

Yılın En Tarzsız ve Sponsoru İzleyicinin Tee Retinasına Sokan Kadını;

Hemen söyleyeyim, Ebru Şallı.

Ay bir insan hergün mü Lacoste giyer? Hiç mi bıkmaz, usanmaz?

Birgün zap yapıyorum, Hülya Avşar'ın programı vardı, konuğu da Ebru Şallı. Üzerinde bir mor tonlarında Lacoste, sıkıldım kanalı değiştirdim bu defa da aynı anda Esra Ceyhan'daydı, üzerinde yine aynı şey vardı. E, pes..
O kadar paran var yahu, bari başka rengini alsaydın..

Zaten ben Lacoste' u da hiç sevmem, ne o öyle her üründe aynı yaka.. Kadınlara da hiç yakıştırmıyorum, erkekler de belki..

Adına da klasik diyorlar, bence Lacoste'un yakası 'klasik' değil 'baymış' bir modeldir.

Ebru Şallı'ya bir de Çok Bilmişlik Dalı' nda ödül takdim etmek isterim..

Neden derseniz, kendisi geçenlerde pilates yaparak başladığı programında, bıdı bıdı kadınlarımıza hayat dersi veriyordu. Neymiş efendim bütün kadınlar çalışsınlarmış, e doğru çalışsınlar da sen neden atıp tutuyorsun onu anlamadım..
Sorun şu ki, sen ne zaman sabah 9-akşam 6 bir işte çalıştın? Bu durumun bütün ayrıntıları yazımda mevcut, merak edersen bir okuyuver. Tabi içinde çocuk sorunsalı mevcut değil, kusura bakmazsın artık...

Sen bütün bunlarla bir uğraşta, ondan sonra ben senin o ''efendim 'inci tozu' maskesi hihihi'' tipini göreyim!..

Kocan zengin, yaptığın iş tv işi. Eminim herkes senin nazını çekiyordur, evde yemek, temizlik derdin yok (yapar mısın bilmem ama en azından senin yerine yapacak birkaç hizmetçi olduğuna eminim).
Çocuğuna kim bakıyor? Sen programdayken o nerede?
Hayır sinir olduğum şey, kadınların çocuk doğruduktan sonra çalışmamalarını eleştirmen. Dediği lafta şu 'çocuk zaten büyüyecek'. E tabi ki büyüyecek, o zaman sokağa atalım. Birgün büyür, zengin olur, döner bize.

Öyle süslenip püslenip, iki saat bir kurabiye iki muhabbetle geçmez hayat şekerim!

Kusura bakma ama senin bu konuştukalrını hiç mi hiç önemsemiyorum, bence sen gerçek hayatta otobüse bile binemezsin.

Neyse konu nereden nereye geldi, abri kendimi de Sinir Katsayısı En Yüksek seçeyim de tam olsun...

6 yorum:

www.pureabsinthe.com dedi ki...

Bu Ebru Şallı hatunu kafayı cidden yemiş ben onu bilir onu söylerim.. Bik bik bik boş konuşur, Allah bilir başkasından duyup tüm soruları cevaplıyordur. Yoksa bir insan ub kadar kendi hayatıyla çelişen açıklamalarda bulunamazdı..

a. gizem dedi ki...

petek dinçözü ben de hiç sevmiyorum :(

Girls-on-blog dedi ki...

Yahu supersinnn!! Tek kelimeyle...yazdiklarinin tumune toptan katiliyorum caaann-ı gonulden hem de:) Ellerine saglik

uyuz cadı dedi ki...

pure, ben de sinir oluyorum ya. cidden bik bik konuşuyo. neyse ne isterse konuşsun, yeter ki ben dinlemeyeyim..

gizoş, petek bi acayip anacım. aslında o kadar süslenmese daha bi iyi olucak ama, herhalde hiç yakın arkadaşı yok. bi yol göstereni olsa zavallı kızın. aman benim de derdime bak :)

girlsonblog, teşekkür ederim :))

Adsız dedi ki...

yazdıklarınıza aynen katılıyorum ebru şallı konusunda özellikle...
gerçek hayatın g sini bilmiyor,insanlara direktif veriyor. yok bebeğim,yok sağlıklı yemek,sağlıklı yaşamak,egzersiz...
daha çok barileriyle oynaya br kız çocuğuna benzetiyrum kendisini.

uyuz cadı dedi ki...

evet bence de barbileriyle takılıyo gibi..
neyse takılsın da benden uzak dursun, görmeyeyim, duymayayım...