15 Kas 2008

Her Eve Lazım

Eşim de blog yazacakmış..
Benden mi özendi nedir? Aylardır bir tasarım bir tasarım. Özene bezene bloğunu yaptı şimdi de ''ne yazacağım?'' diyor..

Blog yazmak insanın içinden gelecek, gaza gelipte yapılacak şey değil. Devamı gelmez sonra..

Neyse konusunu belirledi, reklam sektöründeki aksaklıkları yazacakmış.. Ama çok asabi bir dilde olacakmış, insanları acımasızca eleştirecekmiş..

Neyse, dün akşam oturmuş saatlerce uğraşıp bir yazı yamış. Sabah okuttu bana, konusu da şu; benim son zamanlarda sıkça yaşadığım durum, yani bir tasarımcıdan her halt beklenmesi..

Ee şekerim, blog yazmaya benden heves ettin, sonra tarzını da benden çırptın, konu desen benim hayatımdan çünkü senin ajansın var, iş görüşmelerine giden benim..
Ne kaldı geriye, onu anlayamadım...

İyi hoş, bari bloğunun adını da 'uyuzcadınınkocası.blogspot.com' yap, rahat edelim..

Beni çok eğlendiriyorsunuz beyefendi, Allah olmayanlara da tez zamanda nasib etsin..

9 yorum:

şeker pasta dedi ki...

Tebessümle okudum ama taze blogcuların elinden tutmak lazım demi....

uyuz cadı dedi ki...

şeker pasta, haklı olmasında haklısın da daha ne kadar tutucam anacım? ona taklit edeceği bir blogcu profili çizdim, bundan iyisi can sağlığı :))

AssoRTieK dedi ki...

adresi nezaman bizlerle paylaşçaksınız:)

uyuz cadı dedi ki...

serpilcim, paylaşamicaz :))

a. gizem dedi ki...

he heee :)
süper fikirmiş!

♥ Craft Woman ♥ dedi ki...

Hahah süper bir eve bir blog yeter desene ne oluyorsun enişte takip etmem bak ona göre :) Şaka şaka şevkini kırmayalım eniştemize tam destek. Bu aradaptsei ilk iş dediğimi yaptım canikom. Öperim gıdıdan.

Yeliz dedi ki...

aa bugüne kadar anlattıklarından tahmin ediyorum ki eşin blogunun asla gözler önüne sermez öyle kendince takılacak gibi ne dersin ? hayırlı olsun blogu ne diyeyim. darısı bizimkinin başına pek vakti yok ama kimbilir...

uyuz cadı dedi ki...

gizemcim, dimi? süper fikir :))

yelizcim, sen de çözmüşsün olayı diyorum, başka da birşey demiyorum :)) helal!

uyuz cadı dedi ki...

cw cım yetmedi bizde demek ki :))

ben de öptüm gıdıdan hehe