12 Kas 2008

Herşeyden Ödü Kopan Teyzeler

İskideyim, koşa koşa gelen yaşlıca bir teyze nefes nefese;

- ay sıra geldi mi sıra?
- yok
- korka korka geldim aaay, nefesim kesildi
- niye ki?
- fotokopi çektirmeye gittim de, ödüm koptu sıra geçer meçer
- eee?
- öyle işte...

Teyze sıra senden geçse ne olacak? En kötü ihtimal gidip söylersin, işini yaparlar.

Sanki elindeki sözleşmede 'fotokopi çektirmek için sırasını kaçıran sorumsuz abonelerimizden ötenazi istenir' diye bir madde var, sen de onu imzalamışsın, Allah Allah..

12 yorum:

Sagır Kedi dedi ki...

hihohahaha ay çok güldümmm ya:))) Bana da oluyor aynısından..Geçen postanedeydim acayip sıra var.Teyzenin biri ön taraflarda ama sıra ilerlemiyor.Teyze arkasındakine 5 dak şuraya gidip gelcem diyor.Genç ok diyor.Yahu 2 dakika olmadı ki kadın nefes nefese geliyor.Neymiş tam postanenin yanındaki fırından sıcak simitler çıkmış bir koşu(!)alıp gelmiş allah allah ya koşmaya ne gerek vardı ya:)))

uyuz cadı dedi ki...

haha seninki daha komikmiş, hadi benim teyze fotokopi içi gitti. ama sendeki gırtlak derdine düşmüş, kesin ötenazi etmişlerdir onu hehe

n@zo dedi ki...

:))) Sen var ya süper gözlemcisin. Teyze olunca öyle olunuyor işte. Sen de öyle olacaksın Uyuz Cadı deyip ortamı germiyorum :p Bi de bu teyzeler herşeylerini anlatır. 10 dk.da çoluğunu çocuğunu kocasını vs. herşeyi dökerler ortaya. Ben de buna uyuz olurum. Kırılmasınlar diye de dinlerim.

uyuz cadı dedi ki...

ay nazo umarım öyle olmam :))

evet ya, o teyzeler ıncığını cıncığını anlatır, bir defasından bir amcaya denk gelmiştim de şaka gibiydi. utanmasa torununa alacaktı beni hehe

Yeliz dedi ki...

lale, teyzeler dibimizde şu ara sorma:) geçenlerde ablamdan dönüyorum sitenin önünden otobüse bindim pek keyifsizim trafik falanda var. teyzenin teki yanıma oturdu tabi birkaç lafla muhabbete başlamak istedi ben ise gülümseyerek geçiştirdim, napiyim cevap verecek halim yok. sonra ön sıradaki kızın yanına geçti ooo laf lafı açtı kanki oldular resmen;)

uyuz cadı dedi ki...

haha yeliz, bu teyzeler heryerde demek ki :))

bana da çok olur öyle, canım tanımadığım ve bir daha görmeyeceğim bir insanla ıncık cıncık muhabbet etmek istemez, uyuz olurlar sonra.

bi defasında teyze 'hava sıcak niye kalın giydin vah vah' falan deyip bütün otobüsün bana bakmasını sağlamıştı :)
ay teyzeler çok yaşayın e mi :))

EBRU ve RİMA dedi ki...

Canlarım yaa...bazen üzülüyorum ben onlara:) yaşlılık işte:)bazıları çok şeker oluyor ama bazılarıda pek nemrut oluyor değilmi?ha bu arada benim bahsettiğim teyzeler 70 yaş civarı hee seninkiler kaçlık oluyor bilemiyorum:)

a. gizem dedi ki...

:)))) korkaktırlar evettt :))

uyuz cadı dedi ki...

ebrucum, ben genelde yaşlıları pek severim aslında. ama mesela eşimin anneannesi gibi olmayacak, öyle nemrut, gıcık..
neyse konumuz başka, yaş yazdım baştan ama sonra belki o civarlardaki biri okur da kendini kötü hisseder diye sildim.
ne kadar iyiyim değil mi :)

dediğin yaşlar benimkide...

uyuz cadı dedi ki...

gizem, sende karşılaştın dimi?
herkes biliyomuş demek ki, bu korkak yaşlı teyze furyası pek bi popülermiş.. heryerdeler :)

AssoRTieK dedi ki...

:))döktürmüşün genee:)

uyuz cadı dedi ki...

:)