21 Kas 2008

Herkes Deliye Muhtaç, Biz De Akıllıya

Annemin meşhur sözüdür bu, ne saçma..
Sapıttığım zamanlarda hep bana bunu söyler, ben de 'anne millet neden deliye muhtac olsun ki' derim, o ise yaptığım hareketi eleştirmeye devam eder..

Ben de önceki gün dedim, 'herkes deliye muhtaç biz de akıllıya' diye..
Akşam karşıya geçmek için vapura bindim, içeride yer yoktu dışarıda oturayım dedim. Soğuktan büzüşmüş bir halde tam güneşin batma saati olduğundan güzel manzarayı kaçırmamak adına bir yandan da fotoğraf çekiyorum. Adamın biri gidip gelip bana bakıyor, sinir oldum. Pek aldırmadım ama, en sonlarda artık bakıp sırıtıp içeri kaçıyor, sonra tekrardan geliyor..

Yolculuğun bitmesine az kalmıştı, önümden geçecek sandım meğer yanımdaki bir çantanın sığabileceği kadar boşluğa oturmak için gelmiş..
Oturur oturmaz gözlerime bir santim kalacak kadar yaklaşıp ''fotoğraf çekiyosun dimiiii??'' diye bağarmaya başladı. Ağzı inanılmaz içki kokuyordu, azıcıkta yarım akıllıydı. Önce bir şaşırdım, ''evet'' dedim toparlanırken..
''Geldik dimi 5 dakika 5 dakika' der demez, ''evet çok az kaldı, bak sen burada otur ben üşüdüm içeriye gidiyorum tamam mı?'' dedim, kaçtım.. Bir baktım, peşimden bu da kalktı, geldi.. Hoppalaa..

Aralardan sıvıştım, kaçtım izimi kaybettirdim.. Sonra da inince taksiye bindim, bulamadı beni.

Şu an da, salak vapura bütün İstanbul halkı sığmaya çalıştığı için dışarıda oturan ben, hastalıktan başımı kaldıramıyorum, heryerim ağarıyor. Gripten gideceğim galiba diğer tarafa...
Anneme söylemedim, duyunca yine kızıp 'gerçekten de herkes deliye muhtaç biz de akıllıya' diyecek...

Anneciğim ben senden evvel davranıp bu lafı hem kendime, hem de peşime takılan manyağa söyledim bile, sen zahmet etme..

21 yorum:

a. gizem dedi ki...

geçmiş olsun lalecim :)
ama deli komikmiş he he :)
gözlerine bir santim kalacak kadar yaklaşmasına koptum ben :)
ben orda olsam devasa bi çığlık patlatırdım!
butun vapur da yanıma gelirdi noooluyo die :P
oyle durumlarda biliyorum kendimi tutamıorum korkunç bi çığlık atıyorum :P sevgilimi kaç kez korkuttum bu yuzden, annen duysa bana da söylerdi aynı lafı :)

Sagır Kedi dedi ki...

Yahu sen niye delilere rast geliyorsun ki:)))Düşündüm de sen uyuz bir blog açtın hadi artık başına uyuzluklar geliyor bloguna yazacak bir ton malzeme çıkabiliyor.Güldüm ama daha çok uyuz oldum adama tabii..Ben olsam böyle peşime dolananlara bir çanta darbesiyle yere sererim olur biter pis ayyaş ne olacak..Sende kurtuldun sonuçta...Geçmiş olsunnnnnn

Girls-on-blog dedi ki...

Gecmis olsun Cadicim:)) korkutmus seni manyak...ben de vardir oyle bir miknatislik durumu.Insan tirsiyo haliyle...

Aygül dedi ki...

Canım önce geçmiş olsun.Acil şifalar dilerim.O salağıda atsaydın denize.Toptan milletcek bir salaktan kurtulmuş olurduk:)

Aygül dedi ki...

Uyuzcum annen öyle desede ki benim annemde der aldırma deli olmak bazen akıllı olmakdan daha iyi:))devam bence deliliğe.çünkü ben öyle yapıyorum.Kendimin çatlak halini seviyorum

uyuz cadı dedi ki...

sağır kedicim, çantalarım o kadar kıymetli o kadar kıymetlidir ki sana anlatamam, öyle bir manyağın kaafsına geçiremem kıyıpta :)

ama yanımda dergi falan olsaydı geçirirdim..

uyuz cadı dedi ki...

gob, sağol.
bende de var cidden manyakları çeken bir mıknatıslık..
sonumuz hayır olsun :)

uyuz cadı dedi ki...

gizoşum çok sağol..
cidden komikti, sonradan ben de güldüm..
senin yöntem de güzelmiş, ama ben genelde dikkat çekmeden sıvışma taraftarıyım, niyeyse bilmiyorum :)

uyuz cadı dedi ki...

aygülcüm, acıdım da yazık. aklını yemiş zavallı, ama niye beni buluyosun koskoca vapurda dimi?
annen de doğru diyomuş, ama benimkisi hep akıllı olma taraftarı :)

www.pureabsinthe.com dedi ki...

Çok çok geçmiş olsun cadı! Valla ben bir an hikayenin bir yerlerinde deliyi vapurdan atacaksın sandım ama zararlı çıkan sen olmuşun yaa =((

uyuz cadı dedi ki...

pureabsinthe, sağol..
ama cidden olan bana oldu..

♥ Craft Woman ♥ dedi ki...

Anam geçmiş olsun Lalecim ya benim annem de bunu çok söyler başka sözleri de var ama ayıp yazmayayım :)

uyuz cadı dedi ki...

cw sağol canım, merak ettim annenin sözlerini de :))

Adsız dedi ki...

aman lale'cim dikkat et, inan, etraf sapik ya da tecavuzcu dolu, okuyorum haberlerden hep!?hangi toplum ya da ulke olursa olsun, genc kizlar, kadinlar icin tehlikeli bi cagda yasiyoruz yani...mumkun oldugu surece yalniz kalmamaya calis sokaklarda, yaninda hep birileri olsun yani...

benim de basima bi kez Istanbul'da soyle birsey gelmisti:

bi gun bi alisveris merkezinin ust katindaki Cin Lokantasi'na arkadaslarimla beraber yemege gitmistim gectigimiz kis. arkadaslarim bufeden yemeklerini secip tabaklarini doldurup hemen oturdular masaya. ben de bufeden yemek secip kendi tabagimi doldurmakla mesguldum. derken insanlik evrimini tamamlayamamis hirt-kirt, maho, davar kilikli bi lavuk yanima gelip "aaa hanimefendi isterseniz bi de sunu bunu deneyin, hic Cin yemegi yediniz mi?" gibi embesil embesil sorular sormaya basladi.ucuz ucuz, igrenc igrenc yazmasina mi sinir olayim, yoksa ne kadar cirkin ve kara kuru gorundugune mi yanayim derken agzimdan birdenbire "sen kim oluyorsun da bana hangi yemegi yiyecegim konusunda tutup da konferans veriyorsun?sana soran mi oldu?kendi isinize bakin lutfen, aksi taktirde bi guvenlik gorevlisini cagirip sikayette bulunacagim.ayrica sen ananin karnindan dogmadan once ben Cin yemegini cubuklari ile tutmasini ogrenip bal gibi de yiyordum, rahat birak beni!?" diye bi seri lafi tiktim adamin agzina ve arkami dondum, bir an once isimi bitirip tabagimi da alarak arkadaslarimin masasina oturdum...

lale'cim bilir beni, biri damarima bastigimda ne kadar "POKEMON" oldugumu. bazen cidden bu densizlere birilerinin insan gibi ders vermesi gerekiyor, kendilerini babasinin ciftliginde zannediyorlar galiba bu gerizekalilar!?

pire xxx

uyuz cadı dedi ki...

hahaaha
ay gülnurcum olay çok uyuz ama senin cevabın çok komik yahu.. çok yaşa e mi?
seni bilmez olur muyum, o zaradaki kızı nasıl azarladığını hala çok iyi hatırlıyorum :))

EBRU ve RİMA dedi ki...

Farkındasın dimi nerde cins varsa seni buluyor:)
geçmiş olsun çok çok.

uyuz cadı dedi ki...

ebrucum, sağol..
farkındayım, ben de cinsim ya çekiyorum herhalde..

Yeliz dedi ki...

lale, alala tesadüfler üst üste sen bu ara çok geziyorsun anlaşıldı:)geçmiş olsun aman kendine dikkat et.

uyuz cadı dedi ki...

yelizcim, sağol. geziyorum da hiç eğlenmiyorum, iş görüşmeler vs. üstüne bir de hasta ol yat..
olacak iş değil..

AssoRTieK dedi ki...

geçmiş olsunn şirinemm,bugün bizede sarhoş bi müşteri geldii,cebinde beş kuruş parası yok bulgari alyans bakıooo:)neyse denettiler bi tane yüzük olduğu halde arkadaşımız o size büyük 2 hafta sonra gelcek onların ufakları deyip salladı adamı ama çok komikti:)

uyuz cadı dedi ki...

srpilcim sağol..
bu sarhoşlar da bi manyak oluyo ya, yüzüğü napıcakmış deli?