12 Kas 2008

Heryerde

Yeni aldımız kediyi okuyucularıma şikayet etmek istiyorum!

O sizin bildiğiniz minik, sulu gözlü ve masum haliyle kalmadı tabi ki, kocaman azman birşey oldu...
Yaramazlıktan yanına yanaşılmıyor. Bütün gün su kabıyla oynayıp etrafı su yapıyor. Sonra da susuz kaldığı için deli gibi bağarıyor.

Nedense hep benim dibimde.

Mesela yaklaşık on dakikadır oturduğum sandalyenin tekerlekleriyle oynuyor. Ama sanmayın ki bu bir özel seçim, hayır. Sadece ben buradayım diye sandalyenin dibinde.
Mutfağa gittiğimde oradaki sepetlerin üzerinde zıplıyor, salondayken sehpada hopluyor, uyurken sırtımda, yemek yerken kucağımda, uzanırken yastığımda...
Ay heryerde!

Tamam çok tatlı kabul ediyorum, ama ben böyle vıcık vıcık kedi, köpek sevmem ki. Mesela azıcık uzak dursun, ne bileyim gitsin kendi kendine takılsın. Arada gelsin sevdirsin, yine gitsin..

Güya eşimin kedisi olacaktı, evimize gelen bütün kediler gibi bu da bana taktı.

O kadar yaramaz, o kadar akıllı ki şu an yapabildiğim tek şey size şikayet etmek.

Olmadı tutup kolundan sabah programlarına çıkaracağım..

10 yorum:

www.pureabsinthe.com dedi ki...

Yaa nasıl kıyılabilir ki bu tatlı kediciğe =(( Kızma ablası o seni sevdiğinden yapıyordur, biraz ilgi istediğinden şımarıyordur..

Sagır Kedi dedi ki...

Muhahahhahahha:))) Sevsinlerrr:))) Allah iyiliğini versin be miyawww:)) Resimlerini beklerizzz

a. gizem dedi ki...

bana ver onuuuu yiyimm yiyimmm opeyimmm ısırayimmm :P
şurup çıldırır yeni bi kedi gelse eve lalecim. denizin peluşunu bebekken getirdik tanıştırmak için. boğmadığı kaldı :( resmen çıldırdı, hem kendini hem bizi perişan ett :))
wouvvvvvvvvvvvvv wuvwwwwwwwwwwwwww gibi tonlar çıktı uslu kızımızdan :P
sonra da, peluş gitti ama hanım ağa 3-4 gün konuşmadı, sevdirmedi, totosunu döndü gitti sıpaaa :))
sokakta indiğinde yavru kediler varsa onları öldürmeye çalıştığı görüldü en son :)) 6. numaradaki komşu teyze hala anlata anlata bitiremiyooo :P

uyuz cadı dedi ki...

sağırkedi, iki dakika dursa çekicem foto..
aslında bi de makinemin pilleri bitti, doldurmam lazım üşeniyorum :)

uyuz cadı dedi ki...

pureabsinthe, kızmıyorum desem yalan olur. şu an bile yine sandalyemin dibinde bir tıkırtılar geliyo. komik hayvan. ama uyurken çok tatlı oluyo, bu kadar yaramaz olmasına rağmen elimin içinde sırt üstü uyuyabiliyo, değişik bi kedi.

uyuz cadı dedi ki...

gizemcim, veriyim sana ama eşim vermez :)
ablam istedi de, ki ablamı çok sevmesine rağmen 'beni miniğimden ayırmayın nolur' dedi durdu.
çok seviyo.
seninki de normal. bütün kediler uyuzluk yapar yenilere. ama bazısı hiç alışmıyo, cins oluyo. şurup kızımız da o cins sınıftan galiba :))

ama böyle tipler de insana bir dost olurlar şaşırırım. kendi cinsine düşman, bize aşık.. komik hayvanlar kediler :))

a. gizem dedi ki...

son paragraf benim güzel fıstıkımı anlatıyo :) he he!

uyuz cadı dedi ki...

dimi gizem?
işte dengesiz, naparsın :)

EBRU ve RİMA dedi ki...

Ben kedi sevmem ama Rima görse mıncık mıncık eder yoğurur hamur gibi sevmekden hırpalar o kediciği...İnan kedi ne olduğunu şaşırır.Bizde fotoğraf görmek isteriz:)

uyuz cadı dedi ki...

ebrucum istediği kadar mıncıklayabilir minik rimacık, çünkü bu kedi mıncıklandığında kendini kaybediyor :)
fotoğrafta çekeyim bakayım, uyurken yakalayabilirsem tabi.