30 Kas 2008

İmajı Batasıca

Sabah sabah iyi güldüm, buyurun bakın google'dan kimlerin yolu düşmüş;

''kendime nasıl bi imaj yaparım''

''erkek olarak nasıl bı ımaj yaparım''

Şimdi öncelikle bu iki aramayı yapan kişinin de aynı olduğundan şüpheleniyorum.
Önce 'nasıl imaj yaparım' demiş, büyük ihtimalle kadınsal süs püslerle karşılaştı, sonrasında 'erkek' diye belirtti. Her iksinde de yolu siteme düşmüş, sanki stil danışmanıyım da..

Eğer bir dişi olsaydın sana çok daha fazla tavsiyelerde bulunabilirdim kardeş, madem erkeksin öncelikle şu beynini biraz geliştir diyeceğim. Az kitap oku, biraz gez, dolan ufkun açılsın. Sonrasında imaj zaten kendiliğinden gelir, ne de olsa akıllanacaksın.. Çünkü ne beyin, ne de dış görünüş Google'a yazmayla oluşacak şeyler değildir.

Hem sende bir komiklik sezdim ben, kadınlar komik erkekleri sever. Çirkin olsa da çok popüler olan onca stand-up'cımız mevcut, bana sorarsan imaj ilk görünüşte çok önemli olsa da asıl önemli olan komik ve eğitilmiş bir beyindir..
Haydi bakalım...

6 yorum:

EBRU ve RİMA dedi ki...

Nasıl bir imaj arıyordu acaba yada hayal ediyor çok merak ettim ehhe :)

Sütlaç Hanımm dedi ki...

Çoook çok çok tatlısın :)
Tüm yazılarını okuyorum senide cok seviyorum...

uyuz cadı dedi ki...

ebrucum, aslında bir tahminim var. dur bakiim bulabilirsem yayınliim..

uyuz cadı dedi ki...

sütlaç hanım, çok teşekkür ederim. sabah sabah pek bi sevindirik oldum :)

a. gizem dedi ki...

ay valla yaaa... neler neler yazıyolar, neler neler
soruyorlar...
bi arada paso çağla şikeli saçı diye soruyolardı dimi? o hala devam ediyo mu :P

uyuz cadı dedi ki...

gizoş o hiç bitmedi ki anacım..
kadın kaç kere renk değiştirdi, hala soruyolar.