4 Kas 2008

İnternet Dünyasında Uyuz Olduğum Hareketler

- bloglarında küfür yazanlar;
komik oldukların mı sanıyorlar bilmiyorum ama, ben nefret ediyorum.

- türkçe'yi düzgün kullanmaya tenezzül etmeyen, kendi kendilerine ingilizce-türkçe karışımı yeni bir dil oluşturmuş 14-19 yaş arası salak ergen tipler;
siz daha anadilinizi bile düzgün konuşamazken, kalkacaksınız okuyacaksınız, adam olacaksınız da ülkeye bir faydanız dokunacak.. vah ki ne vah!

- resimsiz, fotoğrafsız upuzuun yazı yazan tipler;
sinir oluyorum, hiçbirinizi okuyasım gelmiyor kusura bakmayın. benim bloğumda genelde resimsiz ama istisnalar dışında destan da yazmıyorum yani. çok sıkıcı oluyor, bilmiş olun..

- bloğumun formatını kopyalayanlar;
şunun şurasından kaç aylık blogcuyum, ama oluyor işte. aynı şekilde, aynı tarzda yazanlar var, en önemlisi bunların benden sonra başlamış olması. bu beni delirtiyor, ama unutmayın taklitler aslını yaşatır. ne kadar özenseniz de içiniz benim kadar nefret dolu olamayacağından öyle hergün 3-5 yazı yazamayacaksınız, bir süre sonra da foss olacaksınız..

- kırkından ellisinden sonra blog yazmaya heveslenmiş emekli anne, anneanne tipler;
istisnasız hepsinin yazıları yemek üzerine. tamam güzel birşey takdir ediyorum yemek yapmanızı ama o fotoğraflar nedir? artık torununun cep telefonuyla mı çekmiş ne yapmışsa sapsarııı, piksel pikseeel, o fotoğrafı köpeğe göstersen canı çekmez yani.. ben birde o özensiz sunum ve alelade bir fotoğraf eşliğinde sunulmuş yemeği kalkıp yapacak mıyım, hiç sanmıyorum...

- bir zamanlar blog camiasına hevesle dalış yapmış, tarafımdan da keşvedilip sevilmiş, beğenilmiş ve takibe alınmış bazı blogların artık neredeyse yılda bir yazar olması;
ay sinir oluyorum, ben sizleri çok seviyorum. neden bu kadar az yazıyorsunuz ki??

- bazı blog sahiplerinin yazılarına yaptığım yorumlara tenezzül edipte cevap vermemesi;
hayır, soru sorduğum da oluyor, bir zahmet o kıymetli totonu kaldırsan da iki satır cevap yazsan...


- en son olarakta blogspot' un kapatılması..

4 yorum:

a. gizem dedi ki...

bikaç küfürlü yazı yazan kızla karşılaştım, ıyyy dedim hemen kaçttım :) sevimli mi olduklarını sanıyorlar?
2. 3. veee 4. ile hiç karşılaşmadım :)) yeterine gezmiyor muyum ne? ama özellikle
4. numaradaki taklitçileri çoook merak ettim :)
5. numaradakileri anlatışını düşününce koptummm :) güldümm he hee

6. ya ben de sinir oluyorum :) lütfen bomba gibi yazan özel arkadaşlar durmak yok, yola devam!

7. de de çoook haklısın. ben de yorumlarıma cevap verilmesini isterim, tek tek de cvp yzarım. o fikir alışverişi o kadar önemli kiii!

8. numarayı aklımdan bile geçirmiyorum, bilinçaltı yapmak istemiyorum. secret yapmaaaa diyorum kendi kendimeeee :)

öyle işte, neyse çok uzun yazdım laleciğimmm ama olsun, önemli bi konu :))

uyuz cadı dedi ki...

evet gizemcim, önemli bi konu. uzun uzuun yazmak lazım :))

ben bunların hepsiyle karşılaşıyorum, ya sen cidden az geziyosun yada ben hiç netten çıkmıyorum :))

Yeliz dedi ki...

sende uzun yazıyorsun ama ben okuyorummm neden mi çünkü sıkmıyorsun eğleniyorum, arada fotoğraf falanda koysan fena olmaz:)

uyuz cadı dedi ki...

yeliz, sağol :))
aslında fotoğraf koymayı bende istiyorum ama üşeniyorum galiba.