7 Kas 2008

Kimsin, Kim, Kimler??

İlk kez gördüğü, yada çok az tanıdığı insanların yanında birşey anlatırken 'ay bilmem kim de şunu dedi, bunu yaptı' diyenlere uyuzum!

Nereden tanıyayım ben o kişiyi?

Mesela bir yerde işe başlamıştım, daha ilk günüm. Sabah oradan bir kızla kahvaltı ediyoruz bana şöyle söylüyor, 'işte biz de dün Ahmet'le şuraya gittik, sonra Ahmet bana dedi ki...' falan filan.

Ya bir saniye, önce bir sen kimsin, sonrasında Ahmet kim, senin neyin olur? Bana bunları bir açıkla, sonra artık ne diyeceksen de. Meğer sevgilisiymiş..

Herkes senin özel hayatını bilmek ve sevgilini tanımak zorunda mı? Türkücü müsün sen, paparazzilerde mi görüyoruz Ahmet'i de, hemen kavrayalım olayı? Tövbe tövbe...

16 yorum:

Emin'in Annesi dedi ki...

uyuzcum yapışsaydın boğazına.:)Bakalım o kızla tanışmak istiyor mu uyuz?Ahmet'i tanımak istiyor mu uyuz? dimi ama

uyuz cadı dedi ki...

eminin annesi, kız patronun kardeşiymiş yapışamamıştım :)
çıkmadan evvel hem patrona hem kardeşinin boğazına yapışmışlığım var ama merak etme, paralamadan ayrılmam :))

a. gizem dedi ki...

:))) he he...
bi dakka ahmet de kim diye sorsan ne cvp verirdi acabaaa?

uyuz cadı dedi ki...

benden de acımasız olan çocuğun biri o da kim be deyip terslemişti de, kızımız pek bozulmuştu. ay sevgilim işte alla allaaa falan demişti.

EBRU ve RİMA dedi ki...

Bende uzun uzun ağzını yaya "allaaa alla" diyen tiplere uyuz oluyorum uyuzcuğum.Birde şu var bazı kızlar vardırki dünya onların ve sevgililerinin etrafında döner durur sanır ve habire durmaksızın sevgiliden bahsederler.AHMET MEMHMET HÜSEYİN FARKETMEZ.Tanıyorum diyelim ama bi sor bakalım dinlemek istermiyim?

uyuz cadı dedi ki...

eminin annesi, o dediğine bide yapıyom ediyom diyenlere çok pis uyuzum.

evet yani, bize ne senin sevgilinden?
hiç tanımadığım bir adamı neden saatlerce dinleyeyim?

Sagır Kedi dedi ki...

ertesi gün ahmet oraya gitmişti ya derler sende dersin hadi ya oraya mı gitmişti kız da sana dün dedim ya niye dinlemiyosun alla alla diye alınganlık gösterirler bu gıcık tipler:))

uyuz cadı dedi ki...

sağır kedi, hımm. bide her ayrıntıyı dinleyip aklında tutucaksın. yoksa olmaz, tövbe ya.

İLKAY dedi ki...

Birde kocasından ismiyle bahsedenler ben nerden bileyim ama dimi:)))

uyuz cadı dedi ki...

aa çok ayıp ilkay, sen bilmiceksin de kim bilicek :)

Yeliz dedi ki...

lale, bunlar ayrı türden olanlar bide durmadan konuşan ağzına lafı tıkan tipler vardır ya onlardan yaka silkesim geliyo;)

uyuz cadı dedi ki...

yeliz benim yakınlarımda var onlardan, ama isim vermeyeyim :)

Yeliz dedi ki...

benim yakınımda da biri vardı çok uzun seneler katlandım ama artık katlanmıyorum çünkü hayatımdan çıkardım gitti.

uyuz cadı dedi ki...

yelizcim en güzelini yapmışsın çünkü çekilmiyolar..

AssoRTieK dedi ki...

yemin ediorm ben okudum güleye başladım hemen anneme okudum ama kahkalarlaa,gözümden yaşlar geldii gülerkenn:)

uyuz cadı dedi ki...

oh ne güzel, gülün stresinizi atın.
bak annenle sana bonfile ısmarlamış oldum bugün şeker, afiyet olsun :P