20 Kas 2008

Lüküs Hayat Yan Gel de Yat Merakım

Dün gece yorgun argın salondaki koltuğa uzanmıştım, en son gecenin bir yarısı tekrarı verilen ''bol bol zıkkımlanıyoruz ama bir halt beğenmiyoruz çünkü hepimiz gurmeyiz, hepimiz ingiliz soylusuyuz'' temalı programa bakıyordum. Kızın teki 18 yaşındaymış, yemek yapmaya çalışıyor, beceremiyor.

Bir yandan eşime 'ay sus ama yaa, ne kadar çok kaptırıyorsun kendini' derken bir yandan da uyumak istemediğimden müthiş bir mücadele içerisindeydim..

Şımarık zengin kızı hemen herşeyi hizmetçisine yaptırdı, en son kızın pilav yapamayışını hatırlıyorum...

Sonra üstümde zıplayan şu salak şey beni uyandırdı.. Yatağıma gittim,gece rüyamda hep hizmetçiler gördüm. Bu kadar burjuva meraklısı bir insan değilimdir normalde ama, şu sıralar canım hiçbir şey yapmak istemiyor..

Güzel yemekler olsun, hazır önüme gelsin ben yiyeyim. Evi hiç ellemeyeyim, uyandıktan sonra bir bakayım yatak hoop toplansı, sabah mis gibi kahvaltım hazır olsun, hergün toz alınsın, biri kedilerle ve kumlarıyla ilgilensin, koltuğun salak yastıklarını her dakika düzeltsin, evin kalan eşyalarını yerleştirsin, hatta bir zahmet atölye yapmak istediğim odamı dekore etsin yerleştirsin bana bir tek orada resim yapmak kalsın, eve gelince ayakkabıları dolaba koysun, banyoyu toplasın, market alışverişlerini yapsın, pazara gitsin... Yapsın da yapsın..

Kısacası ya o 18lik kız olmak istiyorum yada eşim.. Çünkü her ikisi de bütün bunları yapmıyor, aralarındaki fark eşim için büütn bunları ben yapıyorum ve bunu paraya çeviremiyorum. Kızın hizmetçisi ise para kazanıyor, üstelik eminim tatil zamanı ve bir mesai saati vardır..

Neyse işte, ben kısacası şu yazımdaki gibi ucuza hizmetçi arıyorum, bir bilen duyan varsa lütfen bana haber verir mi??

21 yorum:

Aygül dedi ki...

Bendeeeee istiyorum yaaa bir yardımcı.valla ev dağınıkken sinirlerim bozuluyor.Sürekli işim var diye dolanıyorum.Ayyyy benim işim hiç bitmez mi?Pazar kahvaltıya misafirlerim var.Eeee bu haftaya kadar hep biz gittik sıra bizde.Öyle kasıla kasıla milletin hazır kahvaltısına oturmak kolaydı dimi diyorum kendi kendime.Uyuzcum bulursan ucuza bende isterimmm.

♥ Craft Woman ♥ dedi ki...

Evet ya Nikka değil mi ne salak kız ya 18 yaşına geldin ok yemek yapmıyorsun ok ama gözün çıkasıca ulan bir kalıp tereyağ attı pilava yalancı birde demez mi minik kalıp diye kusacaktım resmen.

uyuz cadı dedi ki...

aygülcüm, başkasının evinde yapılan kahvaltı ne güzl oluyo değil mi? ben hiç sevmem hazırlamayı da, sabah saba uğraşmak çok sıkıcı geliyo..

valla bildiğim en ucuz benim, istersen sana yardıma geliim kahvaltı için :)

uyuz cadı dedi ki...

cw'cım evet o kız.
en son tereyağını koyduğunu gördüm, diğerlerine yatişemedim sızdığım için.. ama merak ediyorum doğrusu..

Aygül dedi ki...

Gel uyuzcum gel.Valla bende pek ucuz işciyim.İş yerinde çalışıyorum karın tokluğuna ,benzin parasına,evde çalışıyorum yine öyle,Emin'inle ilgileniyorum hadi o benim evladım karşılık beklemiyorum:)) ama böyle hayat işte.

uyuz cadı dedi ki...

aa bak işyeri olmadı ama, hadi diğeri kocan biri oğlun evladın ama işte karın tokluğuna çalışmaya karşıyım..
hoş yapmadın mı diye sor, yaptım..
sen bana ne bakıyosun atıp tutuyorum işte :))

Aygül dedi ki...

uyuzcum işyeri kocamın olunca heehee napalım sesimiz çıkmıyor.:)))

Delfina ; dedi ki...

uyuz cadı dün gece 01:15 idi ve ben de ekran başında senin gibi bu kızı izliyordum.programı aylardır duyuyorum ama kızın evini görünce waoovvv dedim bu muymuş bu program.. sonra uyudum devamını ben de merak ediyorum,nette var mı acabaaaa :)

Delfina ; dedi ki...

oo şimdi arattım da sozluk bile kaynamış nika ile :)

uyuz cadı dedi ki...

aygülcüm biliyorum bloğundan eşinin işi olduğunu. zaten ondan dedim :)
bende aynısını yaptım da bir süre karın tokluğuna eşimle çalıştım, ama ya boşanacaktık, ya bana maaş verecekti yada ben iş bulucaktım..
zor işler yani, seni tebrik ediyorum o yüzden :)

uyuz cadı dedi ki...

delfina cidden mi, haha :)
kız efsane olmuş desene..
akşamüstü veriyolar ya aslında o programı, ablam her geldiğinde 'ay aç aç' yapıyo da ordan biliyorum :))
yeni eve geçmeden evvel bir öncekinin özetini veriyolar, denk gelirsen bakabilirsin.ben bugün bakamicam, ama merak ettim cidden..

Aygül dedi ki...

Bende biraz izledim.gece.Ama kızın rahatlığına dayanamadım:)))

uyuz cadı dedi ki...

bu kıza da herkes gıcık olmuş anacım, tüh keşke izleyebilseydim sonuna kadar. tam benlikmiş, her hareketine bi laf ederdim, eğlenirdik..

şeker pasta dedi ki...

Valla uyuzcum keşke izleseymişsin, kesin her hareketine bir yorumun olurdu. Bide kızın yalakası hafif efemine (kibarca böyle diyorum) bi adam vardı. onun yalakalıklarını seyretmeni isterdim...

ferulago dedi ki...

Ne tesadüf, ben de gece sızıp kalmadan önce onu seyrediyordum. Başını da görmemiştim, gördüğüm kadarıyla bu kız başkasının yemeklerini beğenmiyordu, sonra da ailem yemeklerimi çok beğenir, katılmamı teşvik ettiler diyerek alışverişe gidiyordu. Daha sonra da Tamara diye bir kadıncağıza soğan doğratıyordu, gerisinde sızıp kalmışım. Çok komik ama, menüdeki yemek isimlerinden beklentiye giriyorlar, acımasızca eleştriyorlar onu bunu. Herkez gurme olmuş. O kız da bu kadar bahsedildiğine göre yakında bir yemek programında falan iş bulur diğer sarışınlar gibi. Ne de olsa annesi bunu barbie bebeğim diye severmiş :)Sonunda ne olduğunu görememiştim, demek herşeyi Tamara'ya yaptırmış.

uyuz cadı dedi ki...

şeker pasta, artık netten falan bulurum bir yerlerden. madem o kadar komikti, kaçırmamak lazım :)

uyuz cadı dedi ki...

ferugalo aynı anda sızmışız demek ki :)
yemişim ben onun barbieliğini yaw. her anneye kuzusu güzel gelir, azıcıkta akıllı olmak lazım..

hani yazmıştım ya güzellik tepkilerinde, güzellik geçicidir diyen uyuz tipler gibi konuştum hehe

EBRU ve RİMA dedi ki...

Ya 18 lik kız yada eşim olmak istiyorum buna çok güldüm :)Bunu bence bir çok kadın ister ama ben en çok sabah kahvaltıyı hazırlayacak birini istiyorum kahvaltı hizmetçisi diye bişey yokmudur?Yoksada var olmalı.Çünkü en zor bana o iş geliyor o güzelim yatakdan kalkıp lhazırlamak yokmu?Hele pazar pazar hepden geriyor beni.Eşim uyanıpda çayı koydunmu diye sormuyormu kafamı ordan oraya vurasım geliyor!Bismillah be adam görmüyormusun yanındayım ve aynı anda acdık gözlerimizi!


Bu arada uyuzcuğum sana bi sorum varki konu ile ilgisi yok hani bi kere yazmışdın bi kadın beni google'dan adetli iken mezarlığa gidilirmi yazarak buluyor filan diye bunu nerden nasıl anlıyoruz bu cahile bi akıl ver.

SU dedi ki...

yaa bende istiyorum bi tane ucuzundan hergün hayalini kuruyorum hatta senin gibi, ben evde yokken yapsın bütün herşeyi, akşam geldiğimde ohhh mis olsun...
nerede bulunur acaba bunlar, ya da bi otelde mi yaşamaya başlasak :)

uyuz cadı dedi ki...

ebrucum aynen, ben de deliriyorum kahvaltı hazırlamaya.. ve pazar günlerinden nefret edicem nerdeyse sırf şu kahvaltı için. ben zaten sabahları bişey yemem, gözümü açar açmaz ne o öyle? kıtlıktan çıkmış gibi..

sorunu da cevaplayayım sana ama mail adresini göremedim, uyuzcadi@gmail.com a bir mail atarsan anlatıcam, çok kolay..

uyuz cadı dedi ki...

su, ah bir bilsem...
zaten eve bir gün temizliğe gelenler bile 70 ytl alıyor, öyle hergün kalacak, silip süpürüp hazır edecek biri zor iş..
aklıma bir tek mc donalds'ın oyuncakları gelmişti benim :))