3 Kas 2008

Ne Yazacağımı Bilemiyorum

Bugün az evvel bahsettiğim komedi dışında bir de dehşete düşmeme neden olay bir duruma tanık oldum.

Kadıköy rıhtımda, o kalabalığın içerisinde bir kadın eğilmiş birşeyleri seviyordu. Geçerken şöyle bir baktım ki, bir-birbuçuk yaşlarında küçümen bir kız çocuğu var. O kadar küçümen ki, bir elinden annesi diğerinden de babası tutmuş, ancak o şekilde ayakta durabiliyor..
O çocuğu bu bloğa taşımamın nedeni kafasında uçuk pembe tonlarında bir türban olması..
Hani Anadolu'da bebeklerin başına da bağlarlar, sıcaktan yada soğuktan etkilenmesin diye. Minicik burunlarından akan az bir sümük ve elma gibi olmuş kıpkırmızı yanaklarıyla annelerinin kucağında bir oraya bir buraya savrulurlar..
Bu kız çocuğunun başındaki öyle değildi, bildiğiniz türban!
Arkadan bağlanmış, önüne ve tepesine özenle şekil verilmiş bir türban!

Her geçen O'na bakıp gülüyordu, ben gülemedim. Sadece ve sadece 'e yuh artık' diyebildim ve yaklaşık üçyüz metre ağazım açık vaziyette yürüdüm. O sırada annesinin gülümseyerek nedenini soran kadına 'benden görünce istiyor' demesini düşünüyordum..

16 yorum:

şeker pasta dedi ki...

E gerçekten yuh artık. bunuda yaptılar sonunda...Başka söyleyecek bir şey bulamıyorum...

Girls-on-blog dedi ki...

Of allahim....gercekten yuh!! Iyi ki ben karsilasmamisim bu sacmalikla gercekten insan bazen ofkesini kontrol etmekte zorlanabiliyor. Bu arada o kedisini size birakip tonla sorun yaratan munasebetsiz cifte de dayanabildiginiz icin kocaman bravo:)

İLKAY dedi ki...

yani yok artık demek istedim kocaman hemde, YOK ARTIK...

uyuz cadı dedi ki...

şeker pasta, benim de verebildiğim tek tepki yuh artık olmuştu..
şaşırdım kaldım

uyuz cadı dedi ki...

Girls-on-blog bravo için teşekkür ederim :))
onlar takdir etmese de sen ettin :))

uyuz cadı dedi ki...

ilkay bence de..
acaba yazının başlığını yok artık yada yuh artık mı yapsaydım :))
herkesten benzer tepkiler geliyo..

ferulago dedi ki...

Ben de geçen sene Ankara'da Millenium Outlet'te türbanlı bir kız çocuğu görmüştüm. En fazla 3-4 yaşında olmalıydı. Ağzım açık bakakalmıştım. Hatta kocam mağazanın içine girmemişti dışarıda dolanıyordu da hemen dışarı çıkıp ona da göstermiştim.

uyuz cadı dedi ki...

bende arada görüyorum şöyle 7-8 yaşındakiler falan. ama seninki de benimki de en uç nokta herhalde.
utanmasalar bebek doğar doğmaz göbek bağını keseceklerine önce türban takacaklar.

a. gizem dedi ki...

yazık yaa... ben de o bebeği düşününce uzuldm şimdi. bu bir özgürlük bence, herkes olgunlaştıktan sonra kafası selim bi karar verse değil mi lalecim? minicik kızları bu zihniyetle büyütüyorlar, onlar için gerçekten üzülüyorum

uyuz cadı dedi ki...

ya öyle tabi, büyüyünce ne istiyosa yapsın. ona oyun gibi geliyo şimdi ama görünen manzara korkunç..

n@zo dedi ki...

Ben artık şaşırmıyorum biliyor musun? Böyle durumlarla karşılaştıkça da içimdeki canavar büyüyor büyüyor. O çocukların annelerini babalarını asacaksın. Bitip tükenecekleri yok bunların. Nefret ediyorum hepsinden, o derece sinirim. Neyse iyi bir MERHABA yorumu olmadı ama idare artık:)

uyuz cadı dedi ki...

nazo, hoşgeldin :))

bende bazen birsürü şeye sinirleniyorum böyle, içimden nefret fışkırıyo, olur yani sakin olmak lazım :))

Adsız dedi ki...

neden ya!
insan bebeğine neden böyle bişi yapar?
şaşkınlıktan kızamadım bile...

uyuz cadı dedi ki...

işte annesi onu da söyledi, kendine takarken kızıda görüp istiyomuş..
çocuğun her dediğini yapıyolar herhalde..

Adsız dedi ki...

turbanliyim ve 1.5 yasinda bir kizim var bazen oda istiyor bende takiyorum ayrica bir arkadasim hediye olarak malezyadan hediye cok guzel bir turban getirdi bende onu kizima disarda takiyorum bugune kadar da kimse bana yuh demedi lutfen biraz saygi neden bu kadar korkuyorsunuz ? bence cok sevimli oluyorlar

AUSSIE

uyuz cadı dedi ki...

siz sevimli buluyo olabilirsiniz, bana çok itici geliyo. sizin çocuğunuz, tabiki de istediğinizi takarsınız söyleyecek birşeyim yok.

saygısızlık yaptığımı düşünmüyorum, sizden başka kimse de bu güne kadar herhangi bir yazım için 'saygısız' demedi.
eğer siz bir buçuk yaşındaki çocuğunuza türban takma özgürlüğüne sahipseniz ben de bunu yadırgama özgürlüğüne sahibim. o zaman buna da saygı göstermek durumundasınız..