23 Kas 2008

Neden?

Eşim sabahtan beri saçıma bakıp 'ne bunlar, nasıl bu kadar beyazladı?' diyor, ben de 'amaan beyaz değildir' diye geçiştiriyorum.
Ama az evvel aynada acı gerçekle karşılaştım, sağ tarafım çok beyazlamış. Hem de çok kısa bir sürede, sol tarafım daha duyarsız ve vurdumduymaz galiba, hiç beyazı yok..
Şimdi saçımın sağ tarafına sola uymasını tavsiye ediyorum, 'hayat kısa, hiçbir şeyi kafaya takmaya değmez' diyeceğim kendisine. Lütfen daha fazla üzülüp beni beyazlara boğmasın..

Daha yaşım kaç benim ya, çok mutsuzum!

16 yorum:

EBRU ve RİMA dedi ki...

Hakikaten yaşın kaç uyuzcadı?

a. gizem dedi ki...

aaa...
ama üzülme canımcım... bnim bazı tanıdıklarım var 20li yaşlarda bembeyaz oldu... o işin genetik olduğunu düşünüyorum, sen saçını boyatıyo musun lalecim peki?

Adsız dedi ki...

yaw lale'cim uzulme lutfen!?

benim de 23'unden sonra yavas yavas belirlemeye baslamisti o beyazlar, sinir olmustum. yalniz bi tavsiyem olacak sana; sacinla ugrasmayi birakip - mesela rengini dogal haline dondurup bir daha boyamamak gibi - sadece kestirip guzel urunlerle bakim yapmaya baslarsan beyazlamamaya basliyor sacin. tecrubelerimden ve okudugum bazi seylere dayanarak soyluyorum, devamli sac boyatmak butun sacinin genel kimyasini bozuyor wallaha. bi de sacina dogal golgelerle istedigin degisikligi ve hareketi de verebilirsin, boylece sacin tumu boyanmadan biraz renk ile senlenir. yaklasik 5 sene boyunca sacima 1gr bile boya surmedim ve inan degisikligi hissedebiliyorum. hem beyazlamasi azaldi, hem de parlakligi artti. yine de disi dogama dayanamayip yakin zamanlarda onlere cok az golge yaptirdim; cok dogal duruyor, sanki yazin gunesten rengi acilmis gibi...

ay ne cok yazip da bilmis bilmis kaynana gibi otuyorum, degil mi? ama inan, sen dogal halinle de cok tatli, guzel bi insansin Lale'cim ;-)

pire xxx

şeker pasta dedi ki...

Üzme kendini, yaşa bakmıyor bu beyazlar erken yaşta da çıkabiliyorlar... Hem çaresi de var. Boyatıverirsin bi güzel oldu bitti. (benim gibi...)

uyuz cadı dedi ki...

ebrucum geçen ay 27 oldum

uyuz cadı dedi ki...

şeker pasta, çaresi var tabide neden oldu ki? keşke olmasaydı..
o kadar dokunmuşki bana bugün hüngür hüngür ağladım valla..

::puck-robin:: dedi ki...

23 yaşındayım ve en az 8 -9 beyazım var birden pörtlediler,bunlar öyle sinsi ki çaktırmadan pörtlüyorlar aynaya bakınca şok oluyorsun.
gittim bi kutu garnier çikolata kahve boya aldım boyadım oturudm aşağı tavsiye ederim :)

uyuz cadı dedi ki...

puck robin, saçlarım şu an boyalı zaten. ama biraz aktı galiba ki bu beyazlar bana merhaba dedi.
tavsiyene uyup yarın ilk iş tekrardan boyicam

www.pureabsinthe.com dedi ki...

Anam sarı saçı tek bu yüzden seviyorum, yoksa hiç düşünmeden siyaha vurucam saçları.. Beyaz meyaz görünmüyor azizim yav..

Aymen dedi ki...

saçlar hep mi sağdan beyazlar yahu? bende ilk beyzaımı gördüğümde bir hafta kendime gelemedim:)

uyuz cadı dedi ki...

pureabsinthe, annemin de sarı saçları ama gözüküyo. tonundan mı acaba?

uyuz cadı dedi ki...

aymen, seninde mi sağdan başladı :)

Yeliz dedi ki...

lale, bende de birkaç tane var artık saçımı boyama sevdasından da kurtuldum öyle tek tük beyazlarımla takılıp duruyorum umarım artmaz! kafana tokadan başka birşey takma derim şöyle hoş bir renge boyat keyiflen:)

uyuz cadı dedi ki...

yelizcim herkeste varmış ya of..
boyicam bende yakın zamanda, en azından gözüm görmesin bari :)

uyuz cadı dedi ki...

gizemcim boyatıyorum, keşke de boyatmasaydım belki bu kadar beyazlamazdı..
ama genetik kısmı doğru olabilir, çünkü annem ve ablamda da çok beyaz var. babamda yok mesela, keşke babama çekseymişim.

uyuz cadı dedi ki...

gülnurcum, yaz ya bana da akıl oluyo :)
bu boyatmama meselesine bende karar vermiştim, hatta saçımı en son kendi rengine boyadım ve bir daha boyamayacaktım. ama bu beyazlar nereden çıktı yaw? şimdi onları görmemek için illa ki yine boyatırım, ben kendimi biliyorum. üf ya..