14 Kas 2008

Neye Yanayım?

Sabah sabah gittiğim iş görüşmesinde aradıkları özellikler yine hem tasarım yapsın, hem html bilsin, hem flashla altyapı kurabilisindi..

Boşu boşuna gittiğime mi, cv'mde yazmayan şeyleri konuştuğuma mı, kıytırıktan bir projeyi yarım saat boyunca enine boyuna dinlemek zorunda kaldığıma mı, karşımdaki çocuğun hafiften yazmasına mı, yanındaki kadının saçını dahi taramamış olmasına mı, aşağıdan zile bastığım halde dakikalarca kapıyı açmamalarına mı, ben süslenip püslenip gayet şık bir şekilde gitmişken görüşme yaptığım iki kişinin de parfüm bile kullanmadığına mı, bindiğim taksinin hiçbir adresi bulamamasına mı, her gittiğim salak yerde bu tarz birşeyle karşılaşıyor olmama mı, benim işimi bana öğretmeye çalışmalarına mı, çok bilmiş çok bilmiş 'ama onlar eskidendi' deyip sinirlerimi zıplattıklarından laf sokmak zorunda kalmama mı hangi birine yanayım okuyucum?
Sen söyle bana..
Nedir bu çektiklerim?

21 yorum:

a. gizem dedi ki...

üzüldüm yaaa şimdi :(
inşallah hayırlısı olsun be şeker... valla özel sektör zor yaaa... çok iyi leri de var ama geneli böyle dimi lale?

Aygül dedi ki...

Bence hiç birine yanma şekerim.Boşver onlar üzülsün seni kaçırdıklarına.Onlar yansın cayır cayır:))Ne diyim be şekerim

uyuz cadı dedi ki...

gizemcim, ne yazık ki geneli böyle..
bakalım, hayırlısı artık. o kadar zamandır arıyorum, olabileceğin en iyisi olsun bari bu kadar uğraşmışken.
ama bu saçma sapan davranışlar insanı sinir ediyo işte..

uyuz cadı dedi ki...

aygül çok sağol, yansınlar cidden :))

n@zo dedi ki...

Bak şimdi Uyuzcum, parfüm bile sıkmamış bir adam, pasaklı bir kadın vardı diyorsun. İşe alındın diyelim. O pis kokulu, pasaklı insanlar hergün çekilir miydi? HAYIR! Bırak boşver! :) Bence YILMA ve UMUTSUZ OLMA. İçine çook sinen bir işin olacak. İnan..

uyuz cadı dedi ki...

nazocum çok sağol. doğru söylüyosun bence de çekilmezlerdi..
aslında benim kızdığım ve sinir olduğum şey birçok işyerinde aynı sorunla karşılaşmam. herkes bir paspal bir pis. azıcık özenin yani üstünüze başınıza.

Sagır Kedi dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Sagır Kedi dedi ki...

Niye başına üst üste şeyler geliyor ki fevkalade üzüldüm bak:(( sana kurşun döktürelim ya..Yaptıkları çok saygısızcaymış sende 1-2 okkalı laf edip de çıkıvereydin ya hakediyorlardı lafına!!! Sen hiç bozma sonuçta iyi ki alınmadın o tipsizlerle aynı yerde çalışmak sana yakışmazdı sonuçta kaybeden onlar olmuş.

uyuz cadı dedi ki...

sağırkedicim, çok sağol..
ama bu iş meseleleri hep böyleydi, değişen tek şey ben artık blog yazıyorum ve bunları paylaşıyorum.
zor vallahi iş hayatı...
ama lafımı da ettim merak etme, bi güzel ezdim onları. bu defa sinirlenmedim, gülümseyerek laf söyledim onlar da kızamadı gülümsemek zorunda kaldı hehe

AssoRTieK dedi ki...

bi daha aynı şeyleri soran biri olursa yok benm bi de ikizim war biz bu reklamcılığı seçmeden önce mutlaka bizden hem tasrım hem html isteyen çıkar die bölüştük dersleri de,illa istiolarsa bnde gelirim canım aa:)tek dill 3 maaş birden isteris ama:)

uyuz cadı dedi ki...

hahahaha :)
serpil, bak sende de ne cevherler varmış. çok tuttum ben, bi daha söylemezsem noliim bak. gelir bloğa da yazarım haha

EBRU ve RİMA dedi ki...

Hepsine yan desem bir türlü hiç birine yanma desem bir türlü.Hayırlısı neyse o olsun.Fazla takma:)

uyuz cadı dedi ki...

ebrucum üstünden biraz zaman geçince hiçbirine yanmamaya karar verdim :)

♥ Craft Woman ♥ dedi ki...

Manyak millet ya 5 kişilik çalış 1 kişilik maaş al devri. İşte buna bende uyuz oldum.Sıkma canını emi :(

uyuz cadı dedi ki...

öyle cicim ne yazık ki..
gerçi daha hiç maaş falan sormadılar, söyleseydim büyük ihtimal isticeğimin yarısına birini arıyolardır. hemde üç işi birden yapsın.
evlerine temizliğe de gideyim bari tam olsun :))

sihirli eller dedi ki...

amaaan boşver hiç birine yanma hem saçlarını taramamış hep parfüm sıkmamışlar.
pöööfff
boşver.
onlar yansınlar seni kaybettiklerine.güzel işler yakındır merak etme sen.

uyuz cadı dedi ki...

sihirli eller, hoşgeldin :))

sağol, bakalım artık yakın mı uzak mı bekleyip görücez..

Adsız dedi ki...

ben esas bi embesilin is gorusmesi sirasinda sana, daha dogrusu "evli barkli genc bi kadina" yazmasina uyuz oldum lale'cim!? tovbe, tovbe, insan is mulakatinin ortasinda bile mi uckurunu dusunur be kardesim?????rezillik wallaha!?sonra da biz cok namuslu bi milletiz diye ortaliklarda gezinir dururuz!?tek kelime ile IGRENC diyorum, baska bi sey de yazamiyorum yahu!!!!!

pire xxx

uyuz cadı dedi ki...

gülnurcum sana da olmuştu ya, burada oluyor yani..
naparsın artık.. sinirleniyoruz kızıyoruz ama birşey farketmiyor..

Adsız dedi ki...

lale'cim, zaten bu tip seyler basimiza geldigi icin deli olup duruyorum butun bu yazdiklarini okudukca; halbuki bunu yiyorsa baska bi ulkede yap bakimmm, adami cinsel tacizden mahkemelerde surundurursun yahu!?

nefret ediyorum boyle insanlardan yaw, YETER ARTIK!!!!!!!

pire xxx

uyuz cadı dedi ki...

gülnurcum, öyle valla. naparsın? yapıcak pek bişey yok...