18 Kas 2008

''Çok Güzelsiniz'' Tepkileri

- ''hahahahahahahahahaaaaayyyyytt! canım benim ya, ay kız valla çok seviyorum seni ben, canım canımmm.. ''

Her iltifatta kendilerinden geçerler, çevrelerinde şen kahkahalarıyla tanınırlar. Yaş ortalaması elli ve üzeridir. Genelde sarı ve fönlü saçları olup makyajsız gezmezler..

- ''Ay evet ya, kilo verdim iyice güzelleştim değil mi?''

Ukala tip, vermiş 250 gr. herkesin ona iltifat etmesini bekler..

- ''Kim, ben mi? hadi canım''

Aşırı güvensiz tip, nedense kendini hiç beğenmez..

- ''İşe alındınız''

Genelde ömrü babasından kalan fabrikayı yönetmekle geçmiş, işten başını kaldırıpta aşk yaşayamamış, gençliğini para kazanmak uğruna çürütmüş elli ve üzeri yaşlardaki kadın modelidir. Kafasındaki asortik şapkayla o büyük masası ve deri koltuğunda otururken aniden bir iş başvurusu için gelen gence vurulur ve ilk adımı atar, 'işe alındınız'..

- ''İşte en sevdiğim gelinim bu, bak yeminlen güzel dedi diye değil, zaten hep sevmişimdir..''

Arkasından at, tut, bir ilitfata tav ol.. Diğer gelinlerin şimşeklerini de bu salağın üstüne çek, olacak şey mi? Cık cık cık...

- ''Yok be, gözlerim büyük, alnım geniş, boyum çok uzun, burnum da yüzüme göre çok ufak.''

Neredeyse altın oran diyebileceğimiz yüz hatlarına sahip olmasına rağmen kendini beğenmeyen arkadaşım, lafım sana!

- ''Ay yok ya, bu aralar pek bir çöktüm ben''

Bu da aynı arkadaşım..

- ''Ay şekerim, herşey sağlıklı beslenmekle başlar. bak şimdi sana da anlatayım...........''

Çekilmez tip, kırk saat sağlık seminerine başlar, uzak durulması tavsiye olunur.

- ''Ay evet ya, sarı bana çok yakışıyor değil mi? Ben de kendi kendime çok güzelsin dedim bu sabah ama sen de farkettin demek ki..''

Ukala!! Dünyada bir güzel sen vardın zaten..

- ''Ah bir de benim koca görse şunu''

Yazık...

- ''Çirkin şansı olacak insanda''

Her güzellikte illa bir olumsuzluk bulması gereken tip.

- ''Güzellik geçicidir kızım, kafayı doldurmak lazım''

O eskidenmiş..

- Evet, seninle evlenirim. yüzlerce, binlerce kez evet!!

Her halttan nem kapan, yıllardır tozlu raflarda birinin ona evlenme teklif edeceğini hayal etmiş kız kurusu. Vay geldi ona iltifat edenin başına!..

16 yorum:

şeker pasta dedi ki...

Tipler çok iyi.. ya var bunlardan gerçekten.. çok güldü:))

uyuz cadı dedi ki...

şeker pasta, dimi?
isim de verirdim ama hadi neyse :)

Aygül dedi ki...

Napsınlar uyuzcum hayatı çekilir yapmaya çalışıyorlar:))belki bizde 50 mize gelince böyle oluruz:))))))

Adsız dedi ki...

allah insana gerçekten çirkin şansı versin.
kötüler ve çirkinler daha çok mutlu oluyor bu dünyada.

uyuz cadı dedi ki...

aygül cidden öyle yahu. bende belki 50 yaşımda öyle şen bir kahkaha atabilirim :)

uyuz cadı dedi ki...

adsız okuyucum, sende pek bir dertlenmişsin :))
ama dediğine katılıyorum, nedense çirkinler daha şanslı oluyo.

EBRU ve RİMA dedi ki...

İnsana kurdu olmuşsun sen valla yada insan sarrafı diyelim harika tarifler bunlar:)

Yeliz dedi ki...

hani bazı tipler vardır ay saçın çok güzel olmuş, bugün ne kadar güzelsin alala ne gerek var bu kadar dallandırıp budaklandırmaya. bu tip iltifatlar yüzünden burnu beş karış havaya girer bazılarının çek çekebilirsen, iltifatı kadırabilene yapacaksın ben onu bunu bilmem.

uyuz cadı dedi ki...

ebrucum aslında hiç farkında değilim, yazdıkça çıkıyo ortaya çok gözlem yapıyorum demek ki..
ama insan sarrafı değilim inan, birgün de şu bloğuma dost bildiklerimden yediğim akzıklar diye bir seri yazayım da gör bak.
ben kiiim insan sarraflığı kim :)

uyuz cadı dedi ki...

yelizcim, bence de öyle..
zaten ben ya çok sevdiklerime yada cidden beğendiklerime iltifat ederim. uyuzum ya, ağzımdan güzel söz çıkmaz hehe :))

www.pureabsinthe.com dedi ki...

Sayın cadı,
Bence isimleride yazsaydın yahu =)) Ama sanırım ben birkaç tanesini biliyorum =))

uyuz cadı dedi ki...

şu ilki selin karacehennem mesela :))

www.pureabsinthe.com dedi ki...

Heh tamam işte tam aklımın ucundaydı =)) Oymuş meğer buldum!!

uyuz cadı dedi ki...

hah cidden senin aklına da o mu geldi :))

aslında çok tatlı kadın, bana sempatik geliyo. ne güzel hayatla barışık süsüne püsüne düşkün. ama ben asla öyle olmam :)
o güzel diyene attığı şen kahkahalar çok eğlenceli dimi, nasıl hoşuna gidiyo :)

www.pureabsinthe.com dedi ki...

Valla aklıma geldikce gülüyorum sorma =)) Messenger gibi oldu bi yorum yapiim dedim nerelere geldi konu nihaha =)))

uyuz cadı dedi ki...

hehe, gelsin konu ayol nolucak?
maksat eğlenmek olsun, gönüller coşsun :))