28 Kas 2008

'Pet Shop'tan Aldığım 'Maymun' 'Erkeğime' 'Haksızlık' Yaptı

Bu arama sonuçlarını çok fazla yazıp baymak istemiyorum ama demin kahkaha attım, paylaşayım siz de gülün..

pet shoptan maymun alıcam

- alıyosan al bize ne?..

erkeğimi peşimden koşturmak için tüyolar


- bakın dikkatinizi çekerim, daha evvel yazanlar 'erkekleri' falan diyordu, bu bir tane bulmuş yetmemiş sonuna kadar sahiplenmiş, bir de 'erekğim' diyor.. Allah o erkeğine kolaylıklar versin canım..

birgün haksızlıklar son bulcak

- ah keşke..

9 yorum:

nevruz dedi ki...

en güzeli şu tüyo isteyen arkdşmış hepsinde buna bnzer tipler çıkıyr gzlim işin googlde çıkacak tüyolara kaldıysa...hayatımıza okdr girmş ki google her şeyi ondan medet umar olmuş yurdum insanı tamam bnde çok normalim demiyorum ama bu kdr cinsliklerimde yok doğrusu

uyuz cadı dedi ki...

evet, google bir dost, bir nefes, bir can olmuş insanlarımıza :)

uyuz cadı dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
EBRU ve RİMA dedi ki...

Hehe:) bende her gün bakıyorum ve inanki anormal şeyler arıyorum bir tane insanda tuğaf bişey yazıp girmemiş henüz nerdeys üzülücem bu duruma bak:)
genellikle;
mundial sirki nerde?
viks sürmek
diş ağrısı
ressam nedir
filan yazanlar var bende yaa :(

uyuz cadı dedi ki...

ebrucum ne güzel, demek ki senin bloğun çok usturuplu, benimkinde ne manyaklık arasan var :)

Üfürükten Prenses dedi ki...

"birgün haksızlılar son bulacak"
bu ne güzelmiş..
inanıyor bir de google'a inandırmaya çalışıyor:P
helal olsun:p

uyuz cadı dedi ki...

evet google'ı ikna etmeye çalışmış, sanki onu teselli ediyo gibi :)

a. gizem dedi ki...

resmen sohbet ya bunlarınki... valla bi gazeteci bunları görse anahabere haber yapardı...
google insanların dert ortağı sırdaşı can dostu falan olmuş diye değil mi lalecim :)

uyuz cadı dedi ki...

gizoş vururum o gazeteciyi :)
kendine blog açsın oraya gelenleri yazsın uyuzu uyuz etmesin :)