1 Kas 2008

Salak Simit

Tutmak istediğim eve annemle babamı da götürmek istedim, hem babam miteahhit hem de görsünler istiyorum.. Eşim de o gün işte, neyse gittik gördük. 'Tutuyoruz' dedik, soyadı Simit olan şaşkoloz ve de sahtekar olduğu gözbebeklerinden belli olan emlakçı evsahibini aradı, 'çok iyi insanlar, annesiyle babasıyla gelmiş' falan gibi birşeyler saçmaladı...

Sanki kız istiyoruz, tövbe yaaa.. Parasını verip oturacağız işte, ne soymu sopumu araştırıyosun. O zaman evsahibi de kendi annesini babasını getirsin bende onlara bakayım.. Ama olur mu? Hep kiracılardan birşeyler beklenir..

Neyse anlaştık, 'ertesi gün gelip kontrat imzalayacağız' falan dedik, sabah eşimle ikimiz gittiğimizde Mr. Simit daha günaydın demeden 'annenler nerede?' dedi.
Eşim de 'onları bugün de yormak istemedik, gelmediler' dedi.
Ama Mr. Simit durur mu, 'ya evsahibine annesi babası da yanlarında demiştik ya, iyi olurdu' gibi zırvaladı.

Sabahın köründe kalkmışım, emlakçı görmekten bıkmışım, artık bir ev tutmak istiyorum, bir de boşu boşuna bir iş yapmadan o salak Simit'e çuval dolusu para vereceğim için sinirim tepemde;
'Neymiş ki o, okula kayıt yaptırmaya mı geldim? İlla velim yanımda mı olacak hayret birşey yaa kaç yaşındayız biz biliyor musunuz?' diye çıkışınca yalaka Simit hemen 'ay ilahi çok esprilisiniz' dedi, salak!!

O parayı alacağım diye şekilden şekile giriyorsun değil mi? Uyuz seni!
Üç kuruş fazla almak için bırak simiti sen poğaça, açma, pizza bile olursun! Gerizekalı...

8 yorum:

a. gizem dedi ki...

:))) iyi demişsin!

eğreltiotu dedi ki...

herkes ne kdr da öfkeli emlakçılara.hakediolar galiba bazıları.

EBRU ve RİMA dedi ki...

Mr.simit...emlakcılara topdan uyuz oluyorum!ne güzel yazmıs dökmussun içini.ne kadar rahat salak! demıssın.
Ben, bı kac tane var onların yuzune yuzune demek ısterdım bu kelımeyı.

uyuz cadı dedi ki...

embesil simite az bile :)

Adsız dedi ki...

canim ulkemin insan tiplemeleri iste, ne dersin??? o kirk firin simit yesin de adam olsun once degil mi??

pire xxx

uyuz cadı dedi ki...

gülnur çok yaşa e mi hahah

uyuz cadı dedi ki...

ebru yorumun mailime gelmemiş, bloggerda duruyomuş öyle boynu bükük.. neden öyle oldu anlamadım, çokta sinir oldum..

şimdi yayınlayıp cevaplayabiliyorum kusura bakma e mi?

Valla demek lazım içimizden geldiklerini, yoksa bloglarımız ne işe yarar ki dimi? sende yaz rahatla bence :))

uyuz cadı dedi ki...

eğreltiotu senin yorumun da bloggerda kalmış, mailime gelmemiş ebrununki gibi, sende kusura bakma..

evet, herkes öfkeli. o kadar gıcıklar ki beni benden aldılar 2-3 haftada tımarhanelik duruma geldim..
o kadar emlakçı dolaştım, sadece bir tanesi çok düzgün ve iyi biriydi, gerisi hep foss