26 Kas 2008

Uyuz Cadı Ölecek Mi Ne?

Bloğumun temasıyla çok uymasa da, bugün duyduğum çok güzel söler yüzünden sevgi pıtırcıklığım üstümde..

Markette bir adama sinirlendiğim için açtığım bloğum hiç ummadığım yerlere geldi, beni okuyan bir sürü insan oldu.. Hepinize çok teşekkür ediyorum...

Sevmeyenim de var, olsun... Onlardan çok çok daha fazla sevenim olduğunu biliyorum..

Yüzünü bile görmediğim, sesini duymadığım insanların acılarına, sevinçlerine ortak olma çok değişik bir duygu.. Bir sürü arkadaşım oldu bu blog sayesinde, hepsi de benim için ayrı ayrı çok değerli..

Moralim bozuk olduğunda, birşeye sıkıldığımda yada 'bırakacağım artık yazmayı' dediğimde, nedense hep bu anlarda mail kutuma öyle şeyler geliyor ki mutluluktan uçuyorum.. Kötü zamanlarımda (bilmeden de olsa hep onlara denk) gelen güzel yazılarınız için çok teşekkür ederim..

Beni seven, yazılarımı okumaya, yorum yazmaya vakit ayıran herkese çok teşekkür ederim..
Bu yüzden bu bloğu çok seviyorum..

Yarın uyuzluklara devam ama şimdi sevgi kelebeği olup mavi gökyüzüne doğru kanat çırpmaya gidiyorum, hoşçakalın :))

17 yorum:

İLKAY dedi ki...

:)))
ilahi sevgi kelebeği:))

n@zo dedi ki...

hehe.. sevgi kelebeği uyuz seniii.. Yaz hep.. sevmeyenler, onların işine gelmeyen şeyleri yazdığın için sevmiyorlar bence. O yüzden devam et sen, hiç bırakma olur mu? Ben çok keyif alıyorum!! Öptüm çok..

uyuz cadı dedi ki...

ilkay, sorma :))

nazo, çok sağol.. yazmaya devam o zaman :))

a. gizem dedi ki...

yok sakın bırakma :P yani ben zaten seni bırakmam da, onu söyliyim yaniii :P
valla seviyoz seni uyuz cadı... sana ilk yazdığım yorumu hatırlıyosun dimi? ama süper bi de yanıt yazmıştın he he! :D
gelmişim senin dunyana, okuyorum sessiz sessiz, sen tatile gidince anladım tabi değerini, geçmiyo gunler yeni yazı girmeni bekliyorum valla yazmıştım: ÖZLEDİM!! diye..

öyleee işte.. opuyorum canımcım

uyuz cadı dedi ki...

gizemcim bırakma tabi, bende seni bırakmam zaten başına bela oldum :)
o yorumu da hatırlamaz mıyım hatırlıyorum tabi :))

şeker pasta dedi ki...

AAA Lalecim sen olmazsan, kimle güleceğiz, kimle insanların uyuzluklarına uyuz olacağız... Sen yaz şekerim, biz okuruz... Sevgiler, sevgi kelebeği...

Sagır Kedi dedi ki...

Aaaa ne bırakması kısss!!! Eğer bırakırsan önce seni döveriimm sonra da seni üzenleri bir güzel pataklarım ha ona göreee...Bizi yazılarından mahrum etmeeee...

EBRU ve RİMA dedi ki...

Sakın haaa bırakayım bir yere kaybolayım deme,senin okunmayacağın bir blog dünyası olamaz.Yemin ederim mail kutunu sabah aksam doldururum gına gelir içine benden gelen mailleri görünce.

nevruz dedi ki...

ben bloğunu bikaç hafta önce keşfettim ama bütün yazdıklarını okudum okumaya doyamadım kolay kolay kanım kimseye kaynamaz ama seni kendime çok yakın hissetim yıllardan beri tanıyrmuşum gibi sanki söylencek çok şey var ama neyse kısa keseyim sözün kısası sen inadına ve biz sevenlerini dşnerek sakın bırakma biz sensiz ne yaparız snra şu bikaç haftada hayatımın bi parçası oldun bloğuna gnde bikaç kez göz atmadan yapamıyrm

uyuz cadı dedi ki...

şeker pasta, bırakmam merak etme :)

uyuz cadı dedi ki...

sağırkedi, arada geliyolar bana öyle.. geçer :)

uyuz cadı dedi ki...

ebrucum, at sen mail. hiç bıkar mıyım senin yazdıklarından ben..
böyle tehdit olmaz ki :)

uyuz cadı dedi ki...

nevruz hoşgeldin diyeyim, ilk yorumun..
teşekkür ederim çok güzel şeyler yazmışsın, arada yine ses et olur mu?

seda.. dedi ki...

yaa işte ben saana tatlı cadı derken haksız değilmiişim dimiiii:)
ya sen aslında uyuz muyuz değilsin,şöyleki; insanlar her yerdeler..evinin altında üstünde yan dairede,markette asansörde,kuaförde,pazarda havada karada her yerde bitiveriyorlar.. o kadar coklar ki içlerinde ço ta türü var.. gıcık iğrenç tiksinç salak kabası ayısı her haltı... bunların iinde de insan sevgi pıtırcığı olaıyor maalesef.. hatta ben ,sakin sessz ben bile çoğu zaman mümkün olsada birilerinin ağzını burnunu kırsam kafa göz girsem diye düşünüyorum... Öyle işteee:)
Herneyse işte bu blogu ben serpilin sitesinden okumaya başladım,vesile olduğu için ona da tesekür ediyorumm:) Hoşçakal pıtırcığıım:))

uyuz cadı dedi ki...

seda ne tatlı yazmışsın, teşekkür ederim :))

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

Seni yerim ben bebek salı sevicem seni kocaman öpücem canımsın zaten

uyuz cadı dedi ki...

edoş en güzellerinden biri de sensin zaten :)
oooh uzun uzun takılalım kız sabahtan buluşalım o gün. anca, di mi?