15 Kas 2008

Vaad Ettim, Yapıyorum. Beni Başkan Seçin Daha Neler Neler Yapacağım...

Efendim, 6 kasım tarihli yazımda evliliğin kötü yanlarından bahestmiştim..
Sıraladığım maddelerin sonuna da, birgün evlilik müessesesinin güzelliklerinden de bahsedeceğimi vaad etmişim, neyime lazımsa?
Al işte, bugün olmuş 15'i, ben geçen şu dokuz günde dokuz madde bile bulamadım.. Düşün, taşın çıkanlar bunlar;

- Maaşınız otomatikman artar..
Ee, artar da noolur ki, eşinizin maaşı sizinkine eklenir elinize birşey mi geçer, yok..
Çünkü masraflar da artar, ananızla babanızla gül gibi geçinip gidiyordunuz. Babanız sizden kira mı istedi bu yaşa kadar? Sonuç olarak maaş arttığı gibi elden uçar gider. El elde baş başta kalırsınız öyle..

- Ücretsiz psikolog servisi;
Bu benim eşim için mi geçerli, herkes mi böyle bilemeyeceğim ama kendisi bir psikolog ve yaşam koçu adayıdır. Bütün derin bunalımlı anlarımda, özgüvenim yerlerde süründüğünde, sıkıldığımda, ağlamaktan gözlerim kör olduğunda vs hep yanımda olmuş ve beni normal hayata geri döndürmüştür.

- Blogda yazacak malzeme çıkar;
Bir dişi için önemli ihtiyaçtır, şahsen benimki acayip malzeme verir..

- Mızmızlanmanızı çeker;
Ama onu sevgiliyken de yapıyordu zaten, ne farketti? Hem o zaman elinizdeki tehdit unsurları daha etkiliydi 'terkederim', 'yanlız kalırsın, benim gibisini zor bulursun', 'evlenmekten vazgeçtim' gibi..

- Markete, İkea'ya gittiğinizde aldığınız paketleri taşıyacak, veterinere gittiğinizde de kedi çantasını yüklenecektir. (bu maddede biraz kolaya kaçmış olabilirim, az evvel veterinerden geldik ve tabiki de Bal'ı O taşıdı).

- Perde asılması, ağır birşey kaldırılması gibi durumlarda devreye girer, sizi uğraştırmaz.

- Araba bozulmaları, tekerlek patlaması gibi ani olaylarda elinizi bile sürmezsiniz.

Gele gele bunlar geldi aklıma...
Fazlasını bilen varsa buyursun yazsın, uyuz cadı'dan bu kadar....

6 yorum:

a. gizem dedi ki...

*ilk maddeye daha evli olmasam da katılıyorum %100
*psikolog servisi daha evlenmeden de olanlardanım :P
*paket taşıtma işi de güzell
*evet tüm ağır işleri yapabilir :)

güzel, hımmm
lalecimmm daha gelir senin aklına eminim ben :D

Adsız dedi ki...

hayat kocu ve psikolog anlaminda kocalarimizin yaptigi yardimi kucumsemek mumkun degil wallaha kizlar; bu bi erkegin gercekten esini sevdiginin en buyuk ispati bence!? :-D

ben de is aradigim bu gunlerde hep esimin verdigi tavsiyelere kulak veriyorum; bazen onunla tam olarak ayni fikirde olmasam bile soylediklerinin hepsi de tek tek dogru cikiyor, surpriz oluyor wallaha!!!!!

pire xxx

Delfina ; dedi ki...

olaya böyle bakanlar için mutluluk zamanla sınırlı olamaz...mutluuğunuz daim olsun uyuz cadı

uyuz cadı dedi ki...

delfina yazdıklarıma bakılırsa çok mutsuz ve pişman gözüküyorum, ama gerçek hayatta öyle değilim :)
o yüzden mutluluğum daim olsun evet, seninki de daim olsun :))

uyuz cadı dedi ki...

gizemcim, gelmedi :))

uyuz cadı dedi ki...

gülnurcum, bizde de aynı durum söz konusu. nedense hep söyledikleri çıkar, hayret yani. ama ben büyük bir inatla dinlemiyorum, düşe kalka ikna olma taraftarıyım..