24 Kas 2008

Yine Yeniden

Efendim, adetimize devam ediyoruz, arama sonuçlarına göz atıyoruz.. Başlayalım;

''görümceyle anlaşamamak'';


- Ben de anlaşamıyorum, o yüzden bir tavsiyem olamayacak.. İstersen benim gibi yap kafana göre takıl, yer yer yokmuş gibi yap. Bazen kız bazen kızma, zaman öylece geçsin gitsin..
Elbet akıllanır, olmadı boşver...

''geci boynuzu'';

- Hahaha, 'keçi' boynuzu yaz, belki o zaman çıkar..

"gerdek gecesi" + yapılacaklar ;

- O 'artı' da neyse? Galiba hem gerdek gecesinin anlam ve önemini hem de yapılması gerekenler listesini merak etmiş..

''16 yaşındayım ama daha büyük gözüküyorum yanıma yakışan makyaj ve saçlar'';

- Yanıma yakışan erkek arıyorum der gibi, o ne biçim cümle? 16 yaşında olduğun nasıl da belli.. Anlayamadığım şu, bir insan evladının beyni koskoca 16 sene de nasıl gelişemez yahu?

''5 yıldızlı tatil köyünde neler bulunur'';

- Beş tane yıldız, ıyy iğrencim!

''aileye hepinizden bıktım demek günah olurmu'';

- Bence deme.. Bu bloğa da hep günahlar soruluyor, hoca mıyım neyim haberim yok?

''ah bir zengin olsam lüküs hayat yan gel de yat'';

- Bu da benim kafadan..

''adamin adi çikinca kadar canin çiksin'';

- Haklısın kardeş.

''ablam corapsız yatmıs'';

- Tüüüü, utanmaz, arlanmaz, terbiyesiz!! Çorapsız nasıl yatılır? Alnınıza kara leke sürmeye utanmıyor mu bu ablan? Çok ayıp!

''derya baykal şımarıklığı'';

- Hangi biri?

''annemle tezem'';

- Annemle te'y'zem olabilir, ayrıca da dünya üstündeki tek anne ve teyze seninkiler mi yazınca hemen çıkacak? Öyle olsa bile google seni nereden bilsin, dna testi mi yapıyor da senin sen olduğunu anlasın?
Dna testinden evvel bir zeka testi yaptırsan daha iyi olur..

11 yorum:

a. gizem dedi ki...

bu sefer bayagı bi gaza gelmişler lalecimmm :) ablam çorapsız yatmışa koppptum :)))ama senin cevaplar süper insan asıl onlara gülüyooo :D

Sagır Kedi dedi ki...

Ayy görümce diye başladın yaa o anda yoruldum vallaaa:))) Bir kere bende sülaleye karşı fobiğim var ıyy yani...Ya uyuz cadım bu aralar öyle bir uyuzluklar yazıyorsun resmen ıyyy yapıyorumm:)))Yani hak veriyorum anlamında...

uyuz cadı dedi ki...

gizem, deli o deli :)

uyuz cadı dedi ki...

sağırkedicim ,sağol. yanımda olduğunu bilmek güzel :)

SU dedi ki...

hehehe bunlara çok gülüyorum cidden süperrler :)

Girls-on-blog dedi ki...

:))))))))Insani kopartan seyler cikiyo yaa...cok komik ..google arama motoru degil de camdan falci kuresi sanki:P

uyuz cadı dedi ki...

su gerçekten çok komik ve çok saçmalar :)

gob, haha sana koptum bende. camdan küre hehe

n@zo dedi ki...

Ben de çorapsız yatıyorum bişey olur mu hocaaanımmm? Caiz mi değil mi bi söyleversen hele. Bizim bey de çorap neyim giymez. Cehenneme odun olmayalım ailecenek.
Lalee bişey söyleyeim mi, kı.ımla güldüm hepsine. Ne bu ya, manyak mı bu millet? Google olmasa bitmişiz çoktaan..

uyuz cadı dedi ki...

nazo gızııım gesinlihlen yassahdır, çorapsız yatılabilinmeeez..
haha cidden ne bunlar ya? çok komik, bence de google sağolsun :)

Adsız dedi ki...

sitenize bu yazdıklarıyla gelenler keşke sizin onlara yazdığınız cevapları da görebilseler:)
çok şey kaçırıyorlar vallahi bu bölümü okumayanlar:))
görümceleri için google dan medet umar hale gelmişler ya,yazık heralde bir dostu,yakını falan yok bunların..

uyuz cadı dedi ki...

adsız okuyucum, belki dertlerine derman bulamaz, tekrardan aynı şeyleri yazar gelirler. yazık, çok dalga geçiyorum ama :)