25 Kas 2008

Zıkkımın Kökünü Arıyorum / 2. Round

Merak edeneler için, cevap geldi ''Lale ok''
---------------------------------------------------
Önceki yazımda bahsettiğim maile gelen cevabı noktasına virglüne dokunmadan kopyalıyorum;


''Lale,

Eğitimini aldığım tasarım işini yapabileceğim,

Grafik tasarim oluyormu egitimin...screen basedmi....basilimi?

benden html yada action script yazmamı beklemeyen, sürekli banner yaptırmaya çalışmayan,

OK


bilgime ve tecrübeme saygı duyacak,

OK


bir kolda kırk karpuz taşımamı istemeyecek,

Valla Turkiyede bu zor...ve ozelikle bu donemde...dunyada karisik...bu istegi gozden gecirmeni tavsiye ediyorum...

mümkünse evime yakın,

evin nerde?


maaşı benim istediğim gibi olan,

bu ne kadar...?


çalışıyor olsam da benim de bir insan olduğumu unutmayan ve ona göre davranan, her hafta sonu mesaiye kalmamı istemeyen, kaldığımda ise en azından bir teşekkürür çok görmeyen bir işveren ve iş arıyorum..

OK

umarım açıklayabilmişimdir

evet...

cevaplarini bekliyorum...

GK''


Güler misin, ağlar mısın? Birde kendi kendine 'ok' falan demiş, sanki uyuyor mu diye soran oldu da..

Aslında çok şey yazardım ama abartıp muhattap olmayalım.. Cevbım kısa ve net oldu;

''Gökhan 'Bey' öncelikle merhaba,

Daha evvel selamlaşmadık galiba. Sorduğunuz sorular zaten cv'mde ve portfolyo sitemde mevcut.
Okumadığınızı varsayarak (öyle olsaydı zaten sormazdınız) ben size tekrardan yazmak isterdim..

Fakat işe almak istediği (yada ilgilendiği) kişilerle bu tarz bir iletişim kurmayı tercih eden firmayla çalışmak istediğimi sanmıyorum...

İyi akşamlar, iyi çalışmalar...''

Umarım bir yanıt daha gelmez, zaten cinlerim tepeme çok yakın dolaşıyorlar olacaklardan ben sorumlu değilim...

24 yorum:

ferulago dedi ki...

Yanıt gelecek mi merakla bekliyorum

şeker pasta dedi ki...

Bundan sonra cevap yazıp, dangalaklığı daha ileriye taşımaz sanırım...

Sagır Kedi dedi ki...

Çok beyinsizmiş cidden..O firma da böyle bir elemanı aldığı için iyi değil demek ki...Yahu sen özgeçmişini gönderdin orada adres yazılı bakmamış mı oraya ne demek "evin nerde??"..Ay çok gıcık kaptım sanki bana söylenmiş kadar oldum.Geçmiş olsun inşallah kısa zamanda saygılı bir ortamın bulunduğu bir yerde çalışırsın uyuz cadım...

uyuz cadı dedi ki...

ferugalo, gelmez herhalde.

uyuz cadı dedi ki...

şeker pasta, bende öyle sanıyorum.

sağırkedi, evet bu firmadan hayır gelmez gerçekten..

Delfina ; dedi ki...

msnkolik bir işverenmiş :)

uyuz cadı dedi ki...

delfina, haha.. cidden bunu hiç düşünmemiştim :)

kirazsevdasi dedi ki...

ahahaha çok iyi yaa, adam hiçbişey anlamayip kendine gore OK filan yazmış..
Ay cevap gelicek mi meraktayım valla.

uyuz cadı dedi ki...

kirazsevdası evet kendi kendine gelin güvey olmuş.sanki sordukta..
cavbı da gelse de gelmez çünkü spam'e aldım..

Adsız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
uyuz cadı dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
uyuz cadı dedi ki...

pek sayın 'adsız' yorum yazan zat, o saçma sapan yorumunu yayına almıyorum.
fakat kendimi kim sandığıma bir açıklık getirmek isterim, kendimi keyfimi kahyası sanıyorum, kendimi bu bloğun sahibi sanıyorum, kendimi canım ne isterse buraya yazabilir sanıyorum, kendimi bana abuk subuk mail atanlara ağzının payını verir sanıyorum, sanıyorum da sanıyorum senin anlayacağın.
içlerinden beğendiğin tekini seç, al.
ayrıca bana hakaret ediyorsan bari adını yazsaydın da bilseydik. merak etme bir isim yazman demek seni tanıyacağımız anlamına gelmez, o isme sahip kim bilir kaç kişi var dünyada...

şimdi sakin ol, beğenmiyorsan yazılarımı bir daha okumazsın.

oldu mu? hadi bakalım...

pammuk dedi ki...

yahu o OK de ne!! ne garip insanlar var!

Sagır Kedi dedi ki...

Boşver uyuz cadı,salla gitsin tartışmayı alevletme...Moralini de bozma...

uyuz cadı dedi ki...

pamuk o ok delfinanın da dediği gibi bir msn koliklikle alakalı :)

uyuz cadı dedi ki...

sağırkedi, boşverdim gitti :)

a. gizem dedi ki...

tek tek ugraşmış yazmış bi de manyak!
ok ok diye :)
eminim hala okumamıştır cv ni...
ayrıca şu yorumlara dikkat ettim de,
eleştiri anlamında demiyorum ama, mantıksızca sadece kırıcı olmak ya da mutsuz etmek adına yazıyorsanız anlamını merak ediyorum neden yazıyorsunuz neden?
okuma begenmiyorsan vakit ayırma zaten canım sıkkın! of lalecim of!

uyuz cadı dedi ki...

gizemcim muhtemelen birileri hayatı boyunca laf söylemiş o da altında kalmış. şimdi de burada adsız bir şekilde içini döküyor, boşver..
senin canın neye sıkıldı şeker?

Adsız dedi ki...

bu insanlarin zeka seviyelerinden CIDDI anlamda suphe duymaya basladim!? aci ama gercek, bana bi kere daha guzel memleketimi birakip yurtdisinda yasamaya basladigimi hatirlatiyor bu tip seyler...

pire xxx

uyuz cadı dedi ki...

gülnurcum sana da yazmış ya adam.
her yerde aynıyız yani, bir toprak farkı avr.
çok güldüm çok :))

sevnurboray dedi ki...

kızz sen çok cadısın haa :D

uyuz cadı dedi ki...

sana da öğreticem çekirge :)

alis dedi ki...

Uyuz cadı, ne kadar deşarj edici bir blog bu böyle. Ben de zehirimi akıtacak bir blog yapıp adına da "bitter" koyacaktım, gerek kalmadı artık senin blog'unu keşfettiğime göre.

Bu yazın da hayatımda gördüğüm en abes iş dünyası diyalogunu anlatıyor. Ne anormal insanlar var, sanki adamın beyni bizimkilerle aynı işlemleri yapmıyor, sürreal mantık düzlemlerinde geziniyor. Bu yazdıklarını mantıkla açıklayabilmemin tek tarafı grafik tasarımcı bir arkadaşımın iş arama sürecinde çeşitli işverenlerin birbirine paslaması sonucu şu anki işini bulmuş olması. Gerçi bulduğu iş senin hiçbir kriterine uymayacak bir köle çalıştırma kurumu ama olsun...

uyuz cadı dedi ki...

alis hoşgeldin, ne kadar güzel şeyler yazmışsın teşekkür ederim..
peki sen blog açma fikrinden niye vazgeçtin? sırf benim bloğum var diye mi? olmaz olmamalı :) bende birilerinin sinir olduklarını okuma ihtiyacı hissediyorum, sende yaz lütfen.. hem ismini de çok güzel bulmuşsun..
ayrıca şu anki bloğunu da çok beğendim, izlemeye aldım ve linklere ekliyorum..