25 Kas 2008

Zıkkımın Kökünü Arıyorum

Az evvel cv'mi yolladığım bir firmadan şöyle bir cevap maili geldi, aynen kopyalıyorum;

'Lale, nasıl bir iş arıyorsun? Gökhan'

Tövbe ya, bu ne şimdi?
Ben senin için ne ara Lale Hanım'lıktan çıkıpta Lale oluverdim?
Ne ara bir merhaba denildi?
Ne ara cv'mi okudunuz da oradan kafanız basmadı, ne tarz bir iş istediğimi sorur oldunuz?
Ne ara bir 'hoşçakalın' denildi?

Hammallık isteyecek halim yok herhalde, herşey cv de ve sitemde mevcut..

Ne kadar dangalaksınız ya, hiç insan ilişkileri, görgü, eğitim vs yok sizde..

Yazdığım cevabı da aynen kopyalıyorum, şimdi de gelecek tepkiyi merak ediyorum...

''Eğitimini aldığım tasarım işini yapabileceğim, benden html yada action script yazmamı beklemeyen, sürekli banner yaptırmaya çalışmayan, bilgime ve tecrübeme saygı duyacak, bir kolda kırk karpuz taşımamı istemeyecek, mümkünse evime yakın, maaşı benim istediğim gibi olan, çalışıyor olsam da benim de bir insan olduğumu unutmayan ve ona göre davranan, her hafta sonu mesaiye kalmamı istemeyen, kaldığımda ise en azından bir teşekkürü çok görmeyen bir işveren ve iş arıyorum.. Umarım yeterince açıklayabilmişimdir..''

Daha yazardım da, neyse..

Farkettiyseniz ben de karşı taraf gibi ayılık yapıp selam vs vermedim, sonunda iyi çalışmalar da demedim. O bana dedi mi? Hayır, o zaman bende demem..
Ne salaklar var ya...

22 yorum:

kirazsevdasi dedi ki...

ooff of!!
Şu insan kaynaklarinda iş görüşmelerini ayarlayan / yapan kişilere söyleyecek çok söz var.
İş arıyorsun ya; herşeyi kabul edebilirsin...
Adam eminim senin mailini bir 5 kere filan okumuştur şaşkınlıktan.
Ellerine sağlık :)

a. gizem dedi ki...

valla dangalak :))
sanki seni tanıyomuş gibi de mail atmamış mı... ay valla deli ederler adamı dimi?

ozlm dedi ki...

eğer yaratıcı insanlarsa işe alınmış olmalısın.

Girls-on-blog dedi ki...

Var yaaaa supersiinnnn:)) Ellerine saglik....okuzluk oyle olmaz boyle olur da deseydin ahahaha...ay Lalecim ben de cok malzeme var...sen bigun cik bizim dukkana gel de ..allahim neler var neler..insanlarin densizliklerine ve kabaliklarina tahammul edemiyorum artik..gulerek isirmaya basladim ben de:)))Musteri herzaman hakli filan da degildir:)

Sagır Kedi dedi ki...

Salla gitsin ya bana da yaptılar.Aferin sana isabetli cevap vermişsin hadi birde teşekkürün öncesine selamı bile çok görmeyen diye yazsaydın üzerine de çizgi çekseydin...Anlamamışsa hanzonun tekidir.

EBRU ve RİMA dedi ki...

Sen süpersin :) ne kadar güzel bir cevap olmuş nasılda hak edene hakkını veriyiyorsun pat diye.Yazılarını okuduğum ilk günden bu yana farkındayım bunun ben.Ağzının payını arayana ağzının payını veren Lale.
NE ZAMAN LALE OLDUN SEN BENİM İÇİN YA Bİ DAKKA.

şeker pasta dedi ki...

Gerçekten büyük dangalaklık, senin cevap cuk oturmuş, kapak olmuştur herhalde...

www.pureabsinthe.com dedi ki...

Cevabı merakla bekliyorum..

Adsız dedi ki...

Lale'cim bu Turk milleti her yerde ayni galiba; ben de yakin bi zamanda Londra'da bi is basvurusu yapmistim. basvuru yaptiktan sonra hemen bi cevap mesaji geldi. e-postada Ingilizce "Ne tip bi is ariyorsun?" diye bi soru ile karsilastim. mailin sonunda bana bunu yazan sahsin ismine bi baktim ve ihtiyacim olan yargiya hemen vardim; guzide bi Turk vatandasimizdi!? zaten burada yasayan baska uyruklu bi insan da boyle "embesil" bi soru sormaz yani, degil mi?????

pire xxx

uyuz cadı dedi ki...

ozlm, alınmak istediğimi hiç sanmıyorum. bu tarz bir iletişim hiç normal değil çünkü

uyuz cadı dedi ki...

sağırkedi bende seninkini okudum geçen gün. hani çay götürsün getirsin falan.. gerizekalılar!

uyuz cadı dedi ki...

şeker pasta, hiç kapak olmuşa benzemiyo. şimdi cevabı da yazıcam

uyuz cadı dedi ki...

kirazsevdası, valla o kadar salak ki yazdığı cevabı okursun birazdan..

uyuz cadı dedi ki...

gizem, cidden ya. ne zaman tanıştık samimi oldukta bana ismimle hitab ediyosun? ay şu an çok sinirliyim..

uyuz cadı dedi ki...

gob, geleyim valla :))
çok güleriz kesin

uyuz cadı dedi ki...

ebrucum, bak ben sana ebru bile değil ebrucum diyorum, bu ne cıvıklık canım :))

bu arada şu cevap verme olayında cidden tutamıyorum kendimi, geçen gün arkadaşım bana ders ver dedi. bende sende o hamur yok uğraştırma beni deyince bu defa da milleti bozma hikayelerimi anlattırıp mutlu oldu :)

uyuz cadı dedi ki...

pureabsantine, dur yazıcam şimdi

uyuz cadı dedi ki...

gülnurcum çok güldüm ya :))
aynı tas aynı hamam yani, bir tek ülke değişiyor tövbe yaaa

Yeliz dedi ki...

lale alemsin kızım sen. insanlar garip ya ne olacak böyle bilmem :)

uyuz cadı dedi ki...

yelizcim bol bol sinirimizi bozacaklar işte, olacak o..

sevnurboray dedi ki...

ayyy lale çok komiksin yaa,aynen böyle yazdığına İNANAMIYORUM !!!
PUHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAH :D
kızım ne alemsin yaa,adam senin yüzünden şu anda salağa dönmüştür hayatın anlamını falan sorguluyodur kızzımmm :)
ay çok güldüm allahta seni güldürsün emi :D

uyuz cadı dedi ki...

ben sana bunu dün anlatmadım dimi? sarhoş delinin taklidini yaptırmaktan zaman kalmadı demek :)