5 Ara 2008

Adsız

Takip etiğim bloglarda yada benimkinde olumsuz gelen yorumlar nedense hep 'adsız' adı altında..

Sonuçta herkes benim gibi düşünmek zorunda veya bütün görüşlerime katılmak zorunda değil. Olumsuz eleştiriler de olabilir, işin ucu kaçmadıkça ve hakaret içermedikçe yayınlıyorum zaten.
Şimdi size bloğunuzun adını, yada isminizi soyisminizi yazın demiyorum (yazsanız ne olur??) en azından sadece adınızı verebilirsiniz.

Benim de sevmediğim, saçma bulduğum yada yazılanlara katılmadığım bloglar oluyor. O zaman yorum yazmamayı tercih ediyorum, buna vakit ayırmak istemiyorum.

Beğenmesem de o blogger yazısı için vakit ve emek harcamış, neden insanların şevkini kırayım? Neden mutsuz edeyim? O da öyle olsun, o da okumadığım bir blog olarak kalsın, ne olur yani?

Bu şekilde kendinizi mi tatmin ediyorsunuz? Hayatınız boyunca ciddiye alınmadınız da böyle özel mi hissediyorsunuz? Açıkçası yazdıklarınız umurumda değil, mantıklı olanı alıp geri kalanı çöpe yolluyorum zaten, takıldığım nokta isminizi verecek kadar cesaret ve özgüven sahibi olmamanız..

Düşüncelerinize mi güvenmiyorsunuz, lafınızın arkasında mı duramıyorsunuz, karşınızdakinin vereceği tepkiden mi çekiniyorsunuz? Hiçbirini bilmiyorum, ama şunu söyleyeyim, bizi biz yapan düşündüklerimizdir. Bence iyi yada kötü konuştuklarınızın arkasında durun, bu şekilde çok acınası gözüküyorsunuz..

8 yorum:

Sagır Kedi dedi ki...

Haklısın valla...Benimde takip ettiğim bloglar var.Yorumlarına baktığımda "Adsız"olanlar ya eleştiri yazmış ya imalı konuşmuş insancıklar...Bazıları da bloggeri nasıl kullanacaklarını bilmediğinden yazının altına ya takma isim ya da lakabını yazıyorlar bunlar bir şey değil de "Adsız" olarak eleştiri yapan insancıkları kabul etmemek lazım yine de karar blog sahibine ait...

uyuz cadı dedi ki...

kedicik özel birşey yapmasına gerek yok, yorumunun altına adını yaz yolla olsun bitsin. illa site ismidir falan onlarla uğraşmaya gerek yok, normal yorum yazar gibi yapsın yani..
hep dikkatimi çekiyo benim de rahatsız oluyorum..

berraque dedi ki...

ben de benzer bişey olarak kimligini ozenle gizleyen blog yazarları hakkında dusunuyorum bazen ,
yani aslında bana ne tabi ama ,
blogunda dusunduklerini yazıyosan kimliğini gizlemek neden ,
hic mi guvenmiyor ki kendine mesela .
ya da daha mı kolay gelio boyle bilmiyorum .
tercih meselesi olmasına ragmen bana garip gelir .
oyle aklıma geldi bi ekliyim didim.

uyuz cadı dedi ki...

berraque, onu daha anlaşılır buluyorum.
ben de kimliğimi saklamayı tercih ediyorum, nedenlerim de var.
bu bloğu sonuna kadar saçmalamak ve içimi döküp zırvalamak için kullanıyorum. iş hayatım için çokta parlak yazılar değil aslında.
bir ajanstan adımı aratırlar da bunları okurlarsa hiç iş bulamam herhalde :)
ayrıca mesela bloğa resim koyma olayı da bana çok güvenilir gelmiyo, internet bu. kimin fotoğrafınızı alıpta ne için kullanacağı belli olmaz..
sonsuz bir güvensizlik içindeyim senin anlayacağın :)

berraque dedi ki...

yok oyle ortaya attım alınma sakın , yanlıs anlama =D
dogru dediklerin benim basıma geldi oyle bir iki ufak tefek ..
dikkat edilesi hususlar bunlar (=

uyuz cadı dedi ki...

yok alınmadım, zaten bana da uyuz olabilirsin, sorun yok :)

a. gizem dedi ki...

senin söylediğine aynennnn katılıyorum, begenmediysen yorum yazmaaaa :) yazıyosan da ben buyum cesaretim var deee :)

bi de bana da soran biri olmuştu neden fotoları kesiyosun ki, falan diye... sevmiyorum, istemiyorum yüzüm gözükmek zorunda değil :) kimi zaman herşeyimi rahat rahat döküyoruz ortaya.. değil mi şeker :)

uyuz cadı dedi ki...

evet gizemcim ya, yüzümü göstermek zorunda mıyım herkese?
hatta sana bikaç kere söyleyip çemkirenini bile okudum ben. ama herkesin kendi tercihi, sonuçta ben kimliğimi belirtmek istemiyorum.
kafam dağalsın diye açtığım bi blog bu, hobi gibi bişey.
öyle takılmak istiyorum sadece.. ama zaman geçtikce o lüksü kalmıyo insanın galiba. herşeyin bi o tarafa bi bu tarafa çekiştirilip eleştiriliyo.
bu blog olayıda bu sebeğten yakın zamanda beni bayar gibi geliyo, bakıcaz artık