16 Ara 2008

Arama Yasağı Getiriyorum

Ne zaman birşey yapmaya kalkışsam, ya telefon çalıyor ya kapı...

Arayanla konuşurken kendimi başladığım işi bırakmış ve Zuma oynarken buluyorum.. Konuşma bitiyor, telefon kapanıyor ben hala oynuyorum. Sonra arada bırakıp bir-iki blog geziyorum, maillerime bakıyorum, az biraz gazete okuyorum derken bir bakıyorum ki kocamaaaan bir zaman havaya uçmuş gitmiş.
Kendi kendime 'ya deli misin nesin? kalk işini yap' diyorum. Bu defa da tee en başta ne yaptığımı hatırlayamıyorum..

O iş öyle yalan olup gidiyor. Aramayın beni kardeşim!

17 yorum:

İLKAY dedi ki...

:))))

a. gizem dedi ki...

seni arayanlar, bu blogunu biliyolar mı şeker?

uyuz cadı dedi ki...

gizemcim tanıdığım çok az insan biliyo bloğumu. söylemiyorum pek kimseye, arada isteğim dışında yayılsa da yine de azınlık diyelim...

Pilli Cadı dedi ki...

zumaaaaaaaa:)
ben de bir ara takmistim bu oyuna. ama 11. etaptan sonra ilerleyemedim.

PrimaRima dedi ki...

Bu zuma öyle bir hastalık, bir dönem bende tutulmuşdum bu hastalığa :)aslında suç araynlarda değil yahu zumada...

uyuz cadı dedi ki...

pilli cadı, çok zorlaşıyo dimi oradan sonra? uzun zaman gayret ettim sonunu gördüm ben :)

uyuz cadı dedi ki...

ebru sen de mi? :))
yıllardır etkisinden kurtulamıyorum bu oyunun ya, oynerken başka bişey düşünemiyorum acaba onunla mı alakalı?

ferulago dedi ki...

Zuma tam bir hastalık, bir süre sonra renkli topla uçuşmaya başlar insanın gözünün önünde. Ama övünerek söyleyeyim ki bitirdim ben onu. Hem de 1-2 kere :)

uyuz cadı dedi ki...

ferugalo, takip et beni çekirge :))
ben senden daha fazla bitirmişim, bi ara hiç yapamicam sandım. ama sonra üst üste son levela geldip bitirdim :))

ferulago dedi ki...

Oturup çalışmam gerekirken açtım zumayı oyuna başladım sonra da ne yapıyorum ben çok işim var diye bırakmayı başarabildim. Allahım kendimle gurur duyuyorum :)

uyuz cadı dedi ki...

haha, bak durup dururken aklına getirdim. ama gerçekten ben de seninle gurur duydum bak, kapatmak hiçte kolay değil. ben her bilgisayarı açtığımda onu da açıyorum. bi ara silmeyi düşündüm, başka türlü kurtulamicam :))

ferulago dedi ki...

Ama kapatmak için bir level'ı tamamlamayı bekledim :)

Silinmiyor, olmuyor ama daha kötüsü de var. Cakemania diye korkunç salak bir oyun. Kek yapıp müşteri besleyen Jill diye bir kızsın, koşturmaktan bir hal oluyorsun. Oyun ne kadar basit ama bir o kadar da alışkanlık yaratıcı anlatamam. Ben yahoo'da 1 saat denemeyle başlayıp sonra oyunlara ulaşarak devam etmiştim. (Utanıyorum ama cakemania 1, 2 ve 3'ün tümünü oynadım. 1. yi silmişim ama diğerlerini silmeye elim varmamış.

uyuz cadı dedi ki...

haha onu bilmiyorum bak, popcap'in mi yine? neyse ya, bide ona bulaşmayayım şimdi. zaten zuma damarlarımda dolaşan bir mikrop halini almış kek manyaklığım eksikti :)

ferulago dedi ki...

Sakın bulaşma düşmanıma tavsiye etmem, ama yine de silemiyorum işte. Acaba işleri bitirip biraz baksam mı. Ya da en iyisi cakemania 4'ü beklemek :)

uyuz cadı dedi ki...

haha, bence sen bekle. sonra da hiç çıkmamasını umalım :)

su dedi ki...

"öyle" durumlarının geçmiş olmasına sevindim...

uyuz cadı dedi ki...

su geçti sayılır :)