17 Ara 2008

Bir Fil, Bir Çocuk, Bir 'Bey'

Birkaç hafta evvel Dudaktan Kalbe dizisinde Hüseyin Kenan kızını özlediği için ağlıyordu, bu normal. Fakat kokusunu duyabilmek için sarıldığı oyunca Selpak firmasının promosyon olarak verdiği şu fil değil miydi?
Adam o kadar ün, zenginlik, şan, şöhret, yalılar, son model arabalar, hizmetçiler, konserler vs içinde yaşarken biricik evladına oyuncak diye vere vere bu iki-üç kutu tuvalet kağıdı alana hediye edilen fili mi layık görmüş?
Hiç yakıştıramadım, cık cık cık..

Ayrıca takıldığım bir nokta da şu Lamia'nın zamanında her haltı karıştırıp evlilik dışı bir çocuk peydahladığı Hüseyin Kenan'a 'Hüseyin Bey' demesi..
Kızım beyi meyi mi kalmış, sen almış yürümüşsün.. Kimi kandırıyorsun?

19 yorum:

a. gizem dedi ki...

:)))
umarım okurlar da kalite bi oyuncak neyim alırlar...

diziyi izlemedim hiç lalecim, ama demek hüseyin bey dedi ha :P tıkhandım :D

uyuz cadı dedi ki...

gizoş her zaman bey diyo, çok komik :)

pammuk dedi ki...

evet evet hep bey diyo.Sanki çocuk benden olan olmuş kuş uçmuş balon patlamış kızımız doğurmuş hala bey nasıl bir saygıdır bu :)))

uyuz cadı dedi ki...

pamuk, kuşlar getirmiş çocuğunu :) pek hanımefendi kızımız..

şeker pasta dedi ki...

Evet çok hanımefendi, Yakında dizide evlenmediği adam kalmayacak...

uyuz cadı dedi ki...

şeker pasta, amma güldüm :))
bir an karşımda eşim konuşuyo sandım valla :)))

PrimaRima dedi ki...

Bu diziyi izlemiyordum aslında ama ne zaman kayınvalidemlere gitsek tv'de bu dizi oluyor demekki salı geceleri gidiyoruz hehe o takip ediyor bizde onunla birlikde takip ediyoruz hali ile.Son bir kaç haftadır bayağı bayağı izler oldum valla.Ama kızın suratındaki donukluk beni deli ediyor birde kim kimdir ne olmuşdur bilmediğim için çok soru soruyorum cevaplarınıda net alamıyorum anlamıyorum bişey:):)Şimdi bu lamia kimi seviyor ben onu merak ediyorum...

uyuz cadı dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
uyuz cadı dedi ki...

ebrucum bizde de o durum oldu biraz galiba, sonradan ben de arada bakmaya başladım. ama dizi izlerken mantığım şudur; iki haftada bir yarım saat aralıklarla 5-10 dakika bakarsanız ne olmuş ne bitmiş anlarsınız. çünkü türk dizileri o kadar yavaş ve mıymıntı ilerliyo ki, oturup baştan sona izlemeyi içim kaldırmıyo. çok canım sıkılıyo. neyse, sonuç olarak lamia 'kenan bey'i seviyo :)

kirazsevdasi dedi ki...

ahahah koptum yaa, nasıl bir dikkat var maşallah :)
kırk yıl seyretsem böyle bir detay takılmaz aklıma.
Hakkaten yani, o kadar zenginlik şan şöhret!! Bumudur :)

uyuz cadı dedi ki...

kirazsevdası, buymuş :))

Aymen dedi ki...

dizinin en masum karakteri olarak görünüyor birde gerçek hayatta düşünün durumu. recmedilip taşlanır alimallah.

uyuz cadı dedi ki...

aymen cidden. o kadar haltlar çevirip nasıl masum görünüyo anlamış değilim. zaten ben bu suçsuz ve masumlara uyuz olurum, çok abartıyolar bence..

::puck-robin:: dedi ki...

üf işte al sana bir aliye modeli bir şehrazat.bu dizilerdeki kadınları niye kusursuz yaparlar ki?onlar gaz çıkartmaz,çorabı kaçmaz,maraz çıkartmaz her şeyle kusursuzdur.pehh

uyuz cadı dedi ki...

puck robin ben de sinir oluyorum. her dizide bir kadına kırk tane erkek aşık. sanki başka dişi yok dünyada, saçma sapan..

Adsız dedi ki...

ya süpersin asla farkedemeyeceğim bi şey ben de son yazılan yorumlara takıldım en kıl olduğum durum ise
şu ferhundenin iki adam eskitmesi ve hala ultra zengin ve yakışıklı adamın ona deli gibi aşık olması ve evlenme teklif etmesi bi de yanında ki ezik arkadaşının hiçbir sorunu yok kimse aşık değil
ya neden o da fıstık gibi kız işte sadece yüzü çok şişman :))kötüyüm biliyorum ama öle
sşkı memnu da behlül amcasının karısı yürüyemeyen bihtere aşık ne alaka adam hem zengin hem yakışıklı ötesi ne işi olur bihterle amcasının karısı
hem bihter neden abartılıyor güzellik konusunda anlamıyorum peykerle bence yarışamaz o da ayrı konu:))
yazılarını müthiiş eğlenerek okuyorum içimdeki uyuzu çıkarıyor:))
SEMA

uyuz cadı dedi ki...

sema bu türk dizilerinde illa ki bir tane (bi halta benzemesede) çok popüler hatun ve onun etrafında kimsenin yüzüne bakmadığı, itilmiş, kakılmış bir sürü kadın oluyo.
mantık budur, nedenini anlamış değilim ama ilginç bir şekilde bütün dizilerde bu var..
yazdıklarında yine öyle..

güzel sözlerin için teşekkür ederim :)

Aygül dedi ki...

Lalecim bizde eşimle bu hafta 2 sefer izledik biri tekrar dı diğeri yeni bölüm.Ne saçma ama maalesef izledik.Emin'i yatırana kadar ikimizde salak oluyoruz ne izlediğimizin farkında değiliz:)))Bende kendi kendime düşünüyordum bu Lamia nasıl bir kız diye.o salak halinden nasıl böyle prenses edalarına büründü acama?Hüseyin Kenan zaten avanak:))amannnn neyse başka konumuz yokmuş gibi:))ayyyy yokkk galiba:))

uyuz cadı dedi ki...

aygülcüm maksat uyuzluk olsun. herşeye laf atıyoruz işte boşver :)