23 Ara 2008

Bu Bloğu İzle veya İzleme

Blogger'da bir eklenti var ya hani, 'bu bloğu izle' diye..

Beni izleyenler, yada izlemeyi düşünenler.. İyi karar verin!
Ya öyle zart diye hemen izlemeye almayın, yada aldığınız zaman ilel ebet öyle kalın.
Sürekli sayı değişiyor ya, gözüm de takılıyor. Bir aşağı bir yukarı. Zorunuz ne kardeşim?! Dengesiz misiniz? Bi karar verin..

Zaten takıntılı bir insanım, her defasında kim izlemeden çıkmış diye meraktan çatlıyorum..
Hayır kime kin güdeceğim, kimi dengesiz belleyeceğim şaşırdım kaldım...

En sonunda bana ekran görüntüsünü kaydettirip, sonra eksilen olunca kontrol ettirteceksiniz.. O zaman anlayacağım işte kim silmiş, kim silmemiş..

Bir oturun oturduğunuz yerde, adamı hasta etmeyin! Dengesiz yazarın dengesiz okuyucuları siziiii...

16 yorum:

a. gizem dedi ki...

:))
çok komikk!

valla yaaa bi giren bi çıkan
Adamı hasta ederler uyuzcum :))

hayret bişi!

Haydins dedi ki...

:)benimde gecen dikkatimi cekti 67 iken sayi 66 sonra 65 oldu filan..Tuhaf.. Takilmamak lazim.

uyuz cadı dedi ki...

gizoş, dimi ya? bi karar versinler..

haydins, evet noluyosa anlamıyorum. takılmamak lazım ama gözüme ilişiyo orda, sinir oluyorum :)

a. gizem dedi ki...

bu arada yeni blog görüntüne sağdaki logolara bittim :))
cok cici

uyuz cadı dedi ki...

gizocum sağol. dün gece yorumları onaylıyodum, dedim ki ay ne çirkinler değiştireyim..
yapıverdim..

sana da yapalım şeker.. bloğuna..

ozlm dedi ki...

seni sevmeyen, takip etmeyen ölsün :))

uyuz cadı dedi ki...

ozlm sen toplu katliam yaptın ama olmaz ki :)))

Aymen dedi ki...

bu işte bi bit yeniği var sayının artıp azalmasında yani:)

uyuz cadı dedi ki...

aymen biri beni sinir etmeye çalışıyo galiba, ne dersin ?:))

::puck-robin:: dedi ki...

he ya mesela izlemeye alınıyorum sonra bakıyorum artık izlemiyor o kişi,hayır sormak istiyorum nedir acaba sebebi?beklentisini mi karşılayamadım ne oldu :)

Sagır Kedi dedi ki...

Eheuehueheu:)))Senin yazını okuduktan sonra haline gülüyorken panelden bir paktım benim uyuz blogumdan bir kişi eksilmiş beah:((Gülme komşuna gelir başına misali...

uyuz cadı dedi ki...

puck robin, ben de bilmiyorum valla. artık ne hayal ettilerse :))

sağır kedi, oh olsun.. sen daha gül bana :P

Pure Absinthe dedi ki...

Valla uyuzcum ben seni paso izliyorum, gozetliyorum, surekli update yapiyorum ama blogger olmayip wp'li oldugum icin listede yer alamiyorum :) Ahanda bi dert eksildi :p (ps; bu arada persembe gunu sana mail gondercem guvercinle, su banner isini halledelim)

uyuz cadı dedi ki...

pure o tarza bi lafım yok zaten, habire cayanlara gıcığım :)

maili de yolla şeker ne zaman istersen, hallederiz..

PrimaRima dedi ki...

Evet evet çoğalınca pek hoş oluyorda eksilince nereye kayboldu şimdi bu bitanesi diye aranıyor insan.

uyuz cadı dedi ki...

ebru evet ya, çoğalırken iyi, azalınca kötü :)