18 Ara 2008

Değişik Bir Durum

Hayatımda okuduğum en komik 'haber'i sizlerle paylaşmak istiyorum. Dün arkadaşım bana yollamıştı, hala etkisindeyim...

Kahramanımız şarkıcı Faruk K ve yine şarkıcı Yeliz, aşk yaşamışlar sonra da ayrılmışlar. Normal olarak aşk yaşadıklarını ayrılık haberiyle öğrenmiş oluyorum.. Faruk K bir açıklama yapmış, aynen şöyle ;

''YELİZ DÖVÜYOR OSMAN ISIRIYORDU

Şarkıcı Faruk K kendisinden 20 yaş büyük, şarkıcı Yeliz ile yaşadığı aşkın neden bittiğini 'Orada Neler Oluyor'da açıkladı. Faruk "Bu ilişki başladığında herkes bana aradaki yaş farkının sorun olacağını söyledi. Sorun yaş farkı değil, Yeliz'in bana uyguladığı şiddetti" dedi. Yeliz'den 3 kez dayak yediğini itiraf eden popçu sözlerine şöyle devam etti: Yeliz çok zor ve uçlarda yaşayan bir kadındı. Bütün gün evden çıkmaz, ruh hastası kedisi Osman ile oturur. En küçük bir tartışmada üzerime yürüyüp, vurmaya çalışırdı. İlk ikisinde ses çıkarmadım. 'Hassas bir dönemden geçiyor' diye düşündüm. Ama üçüncü kez yaşadığımız olay utanç vericiydi. Yeliz Bağdat Caddesi'nin ortasında, kalabalığın içinde bana tekme, tokat vurmaya başladı. 'Dur' dedikçe delirdi, bağırdı. Ondan ve beni ikide bir tırmalayıp, ısıran ruh hastası kedisi Osman'dan zor kurtuldum" dedi.''

Gülsem mi ağlasam mı bilemedim, bunu yollayan arkadaşıma yaptığım ilk yorum ise ''zaten ağzı da yamuk'' oldu. Ne alaka bilmiyorum, öyle söyleyiverdim işte.. Alakasız dediysem, ağzı yamuk olmasına yamuk tabi de, olayla ilgisi yok.. Galiba insanların dış görünüşleriyle fazla ilgiliyim..

Ne diyeyim Faruk K'cığım, bundan sonra yolun açık olur umarım!

not: haber sevgili Faruk ve güzel bir fotoğrafı eşliğinde burada...

21 yorum:

a. gizem dedi ki...

:)))
ay dun de ben gördüm haberi kopmuştummm...
osman nası bikedi en çok onu merak ettim :PP

Sagır Kedi dedi ki...

Muhahahha ay bende okumuştum gülmekten bir hal olmuştum:))Yeliz kedisine başka isim bulamamış mı ya çok merak ettim bu Osman'ı:))Faruk K'nın yamuk olan ağzı Yeliz tarafından hırpalanırken de düzeltilmediğine göre...ayy yazamayacağım çok gülüyorum:))))))

şeker pasta dedi ki...

Bi akıllı yokmu bu memlekette.. Hepsini deli dürtmüş bunların...

şeker pasta dedi ki...

Ay hala gülüyorum ya...

uyuz cadı dedi ki...

gizoş bence osman kesin şişko bi tekir :)

uyuz cadı dedi ki...

sağır kedi osman ismi bana çok başka şeyler hatırlatıyo ama hiç girmeyeyim o konulara :)

uyuz cadı dedi ki...

şeker pasta, hiç duymamıştım bunu. deli dürtmüş, güzelmiş :)

Yeliz dedi ki...

böyle vahşi yelizlerde varmış peh ;)

uyuz cadı dedi ki...

yeliz biri seni kızdırırsa tombikte gagalar :))

::puck-robin:: dedi ki...

hay allahım :D
o program başlı başına blog konusu ayrıca :D

PrimaRima dedi ki...

Şimdi burdan öğreniyorum ve bende çok güldüm bu habere...ne rezillik.İkisinide sevmem zaten daha bir gıcık oldum diyebilirim.

Girls-on-blog dedi ki...

:)) Ben tesAdufen programi gordum ama direk zaplamistim...tuh tuh :)))
bu arada soben var

uyuz cadı dedi ki...

puck robin ben programı bilmiyorum, sadece gazeteden gördüm. ne programı o?

uyuz cadı dedi ki...

ebrucum, ne saçma bi durum dimi? ben de çok güldüm :)

gob, baktım şimdi. yarın sabahtan yazıcam şeker..

sutlachanimm dedi ki...

:D Ya canım Faruk K kimdi diye şimdi baktım inan unutmuştum :D Birde ben bu Yeliz hanımın bir zamanlar Özcan Deniz'in sevdigi hanım oldugunu biliyorum ÇOK ÇOK ESKİDEN ÖZCAN DENİZİN DAHA ÖZCAN DENİZ OLMADIGI ZAMANLARDA SEVERMİŞ AŞIKMIŞ O HANIMA BİRDE ŞARKI YAZDIGINI DUYMUŞTUM COK ETKİLENMİŞTİM...
Bu haberi şimdi okuyunca aklıma aşk yaşadılar mı acep? diye bi soru geldi. Aşk yaşadılarsa özcan denizide birzamanlar dövmüş olabilir mi diye düşündüm :P
Aman dövmüşse dövmüş ya banane degil mi ne bilem benimde o aklıma geldi :))

uyuz cadı dedi ki...

sutlachanım, inan hiç bilemiyorum :)

İLKAY dedi ki...

ay hiiç şiddet yanlısı olmamama rağmen verdiğin linkden baktım da adam tam dayaklık ama...

uyuz cadı dedi ki...

ilkay, yazık yahu :)

alis dedi ki...

Şu çile çekmiş mazluma bir tokat da benim atasım geldi :)

uyuz cadı dedi ki...

haha yazık ayol. felek vurmuş sillesini zaten :))

AssoRTieK dedi ki...

inanmıormmmm!pes yani :)